Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165494/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00165494/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31 (po zmianach)
- 2021/BZP 00166784/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-01
- 2021/BZP 00169778/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWY DACHÓW NA BUDYNKACH GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896429439
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umostroda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWY DACHÓW NA BUDYNKACH GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f531a4d9-0a52-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005595/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Naprawa dachu na: budynku OCSIR, na hali MOS niższa część, fragmentu dachu w Szkole Podstawowej nr 3, Przedszkola nr 4 ul. Kopernika
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165494/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357065,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Remont dachu budynku hali sportowo-widowiskowej przy ul. Kościuszki w Ostródzie.Część 1 zamówienia obejmuje:
- pokrycie na nowo całości papą termozgrzewalną o grubości co najmniej 5,2 mm oraz wymiana obróbek- blacha ocynkowana powlekana min. 0,55 mm w kolorze zielonym;
- obróbka wszystkich przejść na nowo łącznie z tymi, które wchodzą w ściany pionowe powyżej najniższej części dachu;
- wymiana spustów dachowych i orynnowania z blachy ocynkowanej powlekanej min. 0,55 mm w kolorze zielonym;
- wykonanie remontu dachu budynku hali sportowo-widowiskowej o powierzchni 2950 m2.
Widoki dachów, plany lokalizacyjne i zdjęcia (załącznik nr 4 do SWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 215853,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont dachu łącznika sali sportowej SP3 ul. Rycerska.Część 2 zamówienia obejmuje:
- pokrycie na nowo całości papą termozgrzewalną o grubości co najmniej 5,2 mm oraz wymiana obróbek- blacha cynkowo-tytanowa 0,55mm;
- obróbka wszystkich przejść na nowo łącznie z tymi, które wchodzą w ściany pionowe powyżej najniższej części dachu, blacha cynkowo-tytanowa 0,55mm;
- wymiana spustów dachowych i orynnowania blacha cynkowo-tytanowa 0,55mm;
- wykonanie przelewów awaryjnych- rzygaczy, blacha cynkowo-tytanowa 0,55mm;
- wykonanie remontu dachu łącznika sali sportowej SP3 o powierzchni 761 m2.
Widoki dachów, plany lokalizacyjne i zdjęcia (załącznik nr 4 do SWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 55682,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Remont dachu hali MOS w Ostródzie.Część 3 zamówienia obejmuje:
- pokrycie na nowo całości papą termozgrzewalną o grubości co najmniej 5,2 mm oraz wymiana obróbek- blacha powlekana ocynkowana;
- obróbka wszystkich przejść na nowo łącznie z tymi, które wchodzą w ściany pionowe powyżej najniższej części dachu;
- wymiana styropapy;
- odtworzenie instalacji odgromowej na attykach;
- wymiana spustów dachowych i orynnowania;
- wykonanie przelewów awaryjnych- rzygaczy;
- wykonanie remontu dachu hali MOS o powierzchni 526 m2.
Widoki dachów, plany lokalizacyjne i zdjęcia (załącznik nr 4 do SWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 85528,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1- nie złożono żadnej oferty.
W wyznaczonym terminie składania ofert w części 1 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2- wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Jedyna złożona w części 2 oferta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67404,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67404,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 3- wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Jedyna złożona w części 3 oferta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla gminy Ostróda
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pietrzwałd gm. Ostróda
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Wymiana oświetlenia w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostródzie: agregat prądotwórczy z przyczepą, zespół oświetlenia. Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Rozbudowa gminnego żłobka "Maguś" w Magnuszewie
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (VII)
- "Termomodernizacja Ośrodka Edukacji i Dyrekcji ŚPN w Bodzentynie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w celu zwiększenia efektywności energetycznej " w ramach I etapu prac
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego położonego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 40
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





