Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161640/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach – zakończenie robót budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +478714323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach – zakończenie robót budowlanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db6d526-1631-4957-9c49-b8fc96224d22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa nowe siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU-2380-021-056-020/2025/ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 994720,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach – zakończenie robót budowlanych.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych, które nie zostały dotychczas wykonane lub zostały wykonane w sposób wadliwy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, projektem wykonawczym, PFU oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
2) przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, pomiarów, uruchomień,
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
2.1. Dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno – budowlany, techniczny, wykonawczy) – załączniki nr 1 do SWZ
2.2. Przedmiarów – załączniki nr 2 do SWZ,
2.3. Programu funkcjonalno – użytkowego – załącznik nr 3 do SWZ
2.4. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ,
2.5.Sposób i warunki wykonania zamówienia – Zamawiający opisał w PPU – załącznik nr 8 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
Zamawiający załączył również protokół odbioru robót przerwanych.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
4.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
4.1.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, w tym operatorów sprzętu były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm. ) oraz osoby wykonujące czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, a także usług transportu załadunku i rozładunku.
4.2.Zatrudnienie osób (przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę), o których mowa powyżej nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy i wystawienia przepustek. Warunki dotyczące zatrudnienia opisano w § 13 PPU – załącznik nr 8 do SWZ.
4.3.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do weryfikacji sposobu zatrudnienia, kontroli spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób (§13 PPU) oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Sankcje dla Wykonawcy opisano w §26 PPU.
5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: ul. Sanatoryjna dz. nr 508/152, 56-320 Krośnice, numery działek: 508/152.
6.Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Celem obligatoryjnej wizji lokalnej jest umożliwienie wykonawcom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, których ze względu na ich specyfikę (nietypowość) Zamawiający nie mógł przedstawić w opisie przedmiotu zamówienia – przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych rozpoczętych przez innego Wykonawcę, a w związku z tym, według Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia są na tyle nietypowe, że niemożliwe jest ich całościowe opisanie, natomiast ich poznanie umożliwi wykonawcom podjęcie racjonalnej decyzji o ubieganiu się o udzielenie zamówienia i złożeniu oferty. Informacja o terminie wizji - Rozdział V pkt 5 SWZ.
7. Oferty częściowe. Przedmiot zamówienia stanowi jedną część.
Zakres prac oraz wartość szacunkowa zamówienia są przesłankami adresującymi realizację przedmiotu zamówienia do małych i średnich przedsiębiorstw zgodnie z definicjami zawartymi w zaleceniu Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczącym definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (Dz. Urz. UE L 124 z 20.5.2003, str. 36). Ponadto nie ma uzasadnienia dla podzielenia przedmiotowego zamówienia na części ponieważ przedmiot zamówienia ze względu na proces technologiczny prac i koordynację nie powinien być dzielony. Poszczególne zadania wynikają jedne z drugich i są ze sobą związane.
8.W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że wykonanie przedmiotu zamówienia uwzględnia potrzeby wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Obiekt zaprojektowano jako w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych.
9.1.Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 10 do SWZ) – jeżeli są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
9.2.Zamawiający nie będzie badał , czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, podstawy wykluczenia z niniejszego postępowania.
9.3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9.4.Zamawiający, wymaga, aby umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała co najmniej postanowienia określone w § 11 PPU oraz wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 4 niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie unieważnienia:Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 223 506,52 zł brutto. Kwota ta została również przekazana Wykonawcom w ramach udzielanych wyjaśnień treści SWZ.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16.04.2025 r., do godziny 09.00 złożono 1 ofertę:
1) AMS Budownictwo Sp. z o.o., ul. Zakładowa 16/23, 50-231 Wrocław
1. Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 2 118 873,36 zł (wynagrodzenie ryczałtowe – wartość brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia )
2. Okres udzielonej gwarancji na całość przedmiot zamówienia: 72 miesiące
3. Zobowiązuje się do zatrudnienie osoby niepełnosprawnej (klauzula społeczna) NIE
Wykonawca złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Kryteria oceny ofert wskazano w Rozdziale XVIII pkt II SWZ.
Kierując się kryteriami oceny ofert przyznano ofercie łącznie (za wszystkie kryteria): 98,00 pkt.
W związku z tym, że cena oferty znacząco przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2118873,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2118873,36 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Budowa nowej siedziby PP w Podgórzynie - zakończenie robót budowlanych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego położonego we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 68 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w Myśliborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Remont pomieszczeń w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy al. Dygasińskiego 15
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.