Og³oszenie z dnia 2025-04-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00132411/01 - Og³oszenie z dnia 2025-03-05
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ¦W. JANA PAW£A II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bebenek@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0bc10f4b-cb03-4a21-8b7c-8e4ea538f998
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00194736
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00038816/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.14 Dostawa leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00132411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPSSZ/8/D/25
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 1018172,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Leki ró¿ne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 291780,36 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Ibuprofen4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24786,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 Koncentraty4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 323352,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 Klej chirurgiczny syntetyczny4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26000,35 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5Tenecteplase4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 203472,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 Stomatologia 14.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34612,81 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 Leki z Importu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2181,60 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 Ponesimod4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 43155,50 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 Cytotoksyczne 24.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2551,50 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 Preparaty do ¿ywienia dojelitowego 44.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57012,48 PLN
Czê¶æ 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11 P³yny infuzyjne 24.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20930,40 PLN
Czê¶æ 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12 Flecainid4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1641,82 PLN
Czê¶æ 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13 Dezynfekcja ran4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16791,84 PLN
Czê¶æ 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 Stomatologia 24.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13318,95 PLN
Czê¶æ 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15 Receptura 14.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20926,48 PLN
Czê¶æ 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16 Aphtin , Glukoza4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4469,58 PLN
Czê¶æ 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17 Kontrasty4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11040,30 PLN
Czê¶æ 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18 Colestyramina4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3780,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W przedmiotowym postêpowaniu zosta³a z³o¿ona jedna oferta, która podlega³a odrzuceniu.
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14473,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 26787,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14473,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14473,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 323352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 323352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nipro Medical Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080012559
7.3.3) Ulica: ul. Pañska 73
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-834
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 323352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15200,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15200,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15200,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-23-42-797
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ÓD¬
7.3.5) Kod pocztowy: 91-347
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIPRO MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
NIPRO MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15200,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 244512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 251494,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol- Logistyka” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-240-95-76
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 244512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33652,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 33652,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33652,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marrodent Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372343899
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33652,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W przedmiotowym postêpowaniu zosta³a z³o¿ona jedna oferta, która podlega³a odrzuceniu.
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42558,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42558,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42558,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol- Logistyka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42558,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W przedmiotowym postêpowaniu zosta³a z³o¿ona jedna oferta, która podlega³a odrzuceniu.
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 61142,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 61142,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61142,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788 00 08 829
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 61142,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 11
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 11)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 27765,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27765,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27765,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 11)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-29-35-353
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 27765,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 12
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 12)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie wp³ynê³a ¿adna oferta.
Czê¶æ 13
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 13)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19226,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19226,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19226,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 13)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732478124
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ujazd
7.3.5) Kod pocztowy: 97-225
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19226,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 14
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 14)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13716,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13716,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13716,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 14)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marrodent Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372343899
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 13716,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 15
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 15)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie wp³ynê³a ¿adna oferta.
Czê¶æ 16
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 16)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6303,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6303,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6303,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 16)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6303,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 17
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 17)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17469,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17469,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17469,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 17)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648- 10 -08- 230
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17469,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 18
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 18)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W przedmiotowym postêpowaniu zosta³a z³o¿ona jedna oferta, która podlega³a odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- " Remont budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po po¿arze - etap II" - remont Sali gimnastycznej - postêpowanie nr ZP.272.1.28.202.
- Budowa odcinka ¶cie¿ki pieszo-rowerowej ul. Jab³oniowa w Ksi±¿enicach i w Urszulinie
- Promocja Zamawiaj±cego przez Wykonawcê w rozgrywkach I Ligi Mê¿czyzn Polskiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej
- Budowa hali gara¿owej na terenie bazy PZD w Kozerkach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych oraz p³ynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MO¦CICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡ W TARNOWIE.
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓ¯NYCH WG 12 PAKIETÓW
wiêcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





