Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161087/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00182901/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSATLACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKLANYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU. CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Watzenrodego 17
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbs@ttbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ttbs.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSATLACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKLANYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU. CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695a4be5-0648-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161087/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/LW/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 734657,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji spalinowej wraz z modernizacją instalacji grzewczej w istniejących budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na OM Solanki w Toruniu.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Modernizacja instalacji spalinowej, w tym:
1/ Inwentaryzacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego.
2/ Adaptacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego na potrzeby kotłów gazowych kondensacyjnych polegająca na zastosowaniu nowego wkładu spalinowego ze stali kwasoodpornej typu LAS o średnicy umożliwiającej wpięcie od 3 do 4 kotłów do jednego pionu, w tym:
a) Część I: 34 pionów
b) Część II: 24 piony
3/ Wyposażenie każdego pionu powietrzno-spalinowego w otwór wyczystkowy i odprowadzenie kondensatu oraz zakończenie nasadą systemową.
4/ Zapewnienie szczelności wbudowanego systemu powietrzno-spalinowego na min. 10 lat.
2) Wymiana dwufunkcyjnych kotłów gazowych na kotły kondensacyjne gazowe w łącznej ilości 191 szt. w II częściach, oraz demontaż istniejących kotłów gazowych we wskazanych lokalach w ilości 10szt.. Szczegółowy wykaz budynków z podaniem ilości kotłów i podziałem na etapy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, w tym:
1/ Demontaż istniejących kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 194 szt. w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 80szt.
2/ Utylizacja zdemontowanych kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 194 szt., w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 80szt.
3/ Dostarczenie i montaż nowych kotłów 191 szt. w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 77szt
o parametrach:
– moc kotłów: 6,5-24 kW,
– znamionowa ilość wody uzyskanej przy ∆T=30k min. 13,8 l/minutę,
– spręż wentylatora min. 100 Pa,
– poziom mocy akustycznej nie więcej niż 45dB przy znamionowej mocy cieplnej,
– kotły wyposażone w zabezpieczenie przez zwrotnym przepływem spalin,
– wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej
4/ Wykonanie podłączenia kotłów do pionów spalinowych kształtkami systemowymi - 191szt., w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 77szt
5/ Dodatkowe zabezpieczenie pionów spalinowych powyżej dachów za pomocą systemowych daszków.
6/ Wykonanie odprowadzenia kondensatu do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej za pomocą systemowych złączy w mieszkaniach i piwnicy, w tym rozkucie posadzek i ich naprawa.
7/ Wykonanie rozruchu nowych kotłów kondensacyjnych.
8/ Przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła dla najemców indywidualnych.
9/ Podłączenie istniejących termoregulatorów pokojowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 734657,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji spalinowej wraz z modernizacją instalacji grzewczej w istniejących budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na OM Solanki w Toruniu.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Modernizacja instalacji spalinowej, w tym:
1/ Inwentaryzacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego.
2/ Adaptacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego na potrzeby kotłów gazowych kondensacyjnych polegająca na zastosowaniu nowego wkładu spalinowego ze stali kwasoodpornej typu LAS o średnicy umożliwiającej wpięcie od 3 do 4 kotłów do jednego pionu, w tym:
a) Część I: 34 pionów
b) Część II: 24 piony
3/ Wyposażenie każdego pionu powietrzno-spalinowego w otwór wyczystkowy i odprowadzenie kondensatu oraz zakończenie nasadą systemową.
4/ Zapewnienie szczelności wbudowanego systemu powietrzno-spalinowego na min. 10 lat.
2) Wymiana dwufunkcyjnych kotłów gazowych na kotły kondensacyjne gazowe w łącznej ilości 191 szt. w II częściach, oraz demontaż istniejących kotłów gazowych we wskazanych lokalach w ilości 10szt.. Szczegółowy wykaz budynków z podaniem ilości kotłów i podziałem na etapy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, w tym:
1/ Demontaż istniejących kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 194 szt. w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 80szt.
2/ Utylizacja zdemontowanych kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 194 szt., w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 80szt.
3/ Dostarczenie i montaż nowych kotłów 191 szt. w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 77szt
o parametrach:
– moc kotłów: 6,5-24 kW,
– znamionowa ilość wody uzyskanej przy ∆T=30k min. 13,8 l/minutę,
– spręż wentylatora min. 100 Pa,
– poziom mocy akustycznej nie więcej niż 45dB przy znamionowej mocy cieplnej,
– kotły wyposażone w zabezpieczenie przez zwrotnym przepływem spalin,
– wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej
4/ Wykonanie podłączenia kotłów do pionów spalinowych kształtkami systemowymi - 191szt., w tym:
a) Część I: 114szt.
b) Część II: 77szt
5/ Dodatkowe zabezpieczenie pionów spalinowych powyżej dachów za pomocą systemowych daszków.
6/ Wykonanie odprowadzenia kondensatu do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej za pomocą systemowych złączy w mieszkaniach i piwnicy, w tym rozkucie posadzek i ich naprawa.
7/ Wykonanie rozruchu nowych kotłów kondensacyjnych.
8/ Przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła dla najemców indywidualnych.
9/ Podłączenie istniejących termoregulatorów pokojowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 734657,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 793430 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793430 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 793430 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-SERWIS KURJATA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792678761
7.3.3) Ulica: JANA SKRZETUSKIEGO 52B
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 793430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa akcesoriów do inkubatora transportowego V-808, aparatu przezskórnego monitorowania CO2 Sentec tCOM oraz materiałów zużywalnych do urodynamiki i uroflowmetrii .
- ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- Dostawa analizatora widma o częstotliwościach z zakresu radiowego i mikrofalowego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SP ZOZ MSWIA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Termomodernizacja budynków socjalnych przy ul. Józefa Piłsudskiego 33 i 35 w Skawinie
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- "Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Centrum Kultury i Rekreacji w Jutrosinie"
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





