Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00179493/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00180243/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00184036/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00295521/01 - Wynik z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGĘ DRUKOWANIA SPERSONALIZOWANYCH LEGITYMACJI SZKOLNYCH I HOLOGRAMÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kozyra@cui.wroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zakupy informatyczne, obsługa prawna i finansowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194475
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00179493
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-17 11:00
Po zmianie:
2025-04-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-17 11:30
Po zmianie:
2025-04-22 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-14
Po zmianie:
2025-05-21
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i montaż rolet zaciemniających, żaluzji pionowych oraz części zamiennych do istniejących rolet i żaluzji w budynkach USK
- Wymiana 24 dźwigów osobowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych na terenie SMLW ,,Kozanów IV" we Wrocławiu
- Wykonanie łazienek w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Paulińskiej 5A we Wrocławiu.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i innych
- Sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń po powodzi na parterze w budynku internatu i w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (naklejki, książeczki, mapy i przewodniki).
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- Usługa druku wraz z dostawą dla Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Usługa druku broszury informacyjnej MCDN na rok 2025/2026, teczek kartonowych oraz zaświadczeń o ukończeniu form doskonalenia zawodowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.