Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114951/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00137723/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary” w ramach projektu: „Instalacja systemów OZE w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary” w ramach projektu: „Instalacja systemów OZE w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80ce84d-b63a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017439/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Instalacja systemów OZE w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: „Instalacja systemów OZE w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary” ze środków EFRR w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1 Odnawialne źródła energii – ZIT, w ramach naboru nr RPSL.04.01.01-IZ.01-24-363/19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114951/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary” w ramach projektu: „Instalacja systemów OZE w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na zaprojektowaniu oraz wykonaniu (budowa) odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Psary wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. Zaprojektowanie (dla każdej instalacji osobnego projektu), wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje fotowoltaiczne wytwarzające energię elektryczną będą zamontowane i wykorzystywane na potrzeby socjalno-bytowe w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Psary.
Cztery instalacje o łącznej mocy 32,98 kWp (0,03298 MWe) zostaną zlokalizowane w trzech lokalizacjach w Gminie Psary:
a) Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku GOK Sarnów – 9,86 kWp,
b) Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku GOK i OSP Dąbie – 9,86 kWp,
c) Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Biblioteki w Psarach – 9,86 kWp,
d) Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku OSP w Psarach – 3,40 kWp.
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący instalacji fotowoltaicznych został szczegółowo opisany
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA nr 1:
Biblioteka w Psarach oraz OSP w Psarach znajdują się w jednej lokalizacji.
Zastosowany falownik musi być wyposażony w funkcję zasilania awaryjnego, do gromadzenia energii w akumulatorze (magazynie energii). Dostawa i montaż akumulatora nie jest przedmiotem niniejszego zadania. Wykonawca zobowiązany jest jedynie do przedłożenia najpóźniej wraz z protokołem odbioru instalacji, kart katalogowych dla dedykowanych akumulatorów (magazynów energii). Wykonawca udostępni dedykowaną aplikację do podglądu funkcjonowania instalacji OZE on-line, poszczególnym użytkownikom obiektów oraz zbiorczy podgląd funkcjonowania instalacji OZE Zamawiającemu.
3.2. Prace budowlane związane z wykonaniem nowego pokrycia dachu tj. ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej SBS wraz ze wszelkimi obróbkami np.: przy kominach. Prace związane
z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej należy wykonać na dachach budynków:
a) Budynek Biblioteki w Psarach – dach o pow. - ok. 205 m2;
b) Budynek OSP w Psarach – dach o pow. -. ok. 100 m2;
c) Budynek GOK i OSP w Dąbiu – dach o pow. - ok. 245 m2;
d) Budynek GOK w Sarnowie – dach o pow. - ok. 315m2
3.3. Zakup i montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z funduszy unijnych, zgodnej
z obowiązującymi wytycznymi (o wymiarach minimalnych 80x120cm) wraz ze stelażem,
w widocznym miejscu przy budynku Urzędu Gminy Psary. Tablica ma być wykonana
z trwałych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne zapewniający jednocześnie czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyki tablicy. Nadruk jednostronny w pełnym kolorze, tło tablicy koloru białego. Treść i formę tekstu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji zadania.
3.4. Serwis instalacji fotowoltaicznej w okresie nie krótszym niż 60 miesięcy lub zgodnie
z formularzem oferty. Okres objęty serwisem liczony jest od daty odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym. W ramach corocznych przeglądów serwisowych Wykonawca jest zobowiązany do minimum jednego przeglądu. Termin wykonania przeglądów należy ustalić z Zamawiającym/Użytkownikiem obiektu, tj. należy zgłosić Zamawiającemu / Użytkownikowi obiektu min 7 dni przed planowanym przeglądem.
W ramach przeglądu serwisowego należy wykonać minimum następujące czynności:
- wizualna kontrola instalacji w szczególności stan modułów, konstrukcji i mocowań oraz inwertera;
- sprawdzenie przewodów oraz zabezpieczeń AC i DC;
- pomiar parametrów elektrycznych instalacji;
- analiza pracy inwertera jego stanu technicznego i odczyt błędów;
- mycie modułów.
Po każdym przeglądzie serwisowym Wykonawca w terminie do 14 dni przekaże Zamawiającemu sprawozdanie z przeprowadzonego przeglądu serwisowego. Sprawozdanie powinno zawierać raport z zakresem wykonanych prac, wykaz ewentualnych usterek i błędów oraz zalecenia.
Jeżeli Wykonawca nie przeprowadzi obsługi serwisowej w zadeklarowanym w ofercie okresie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
4. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru został określony w:
4.1. Programie funkcjonalno-użytkowym (w skrócie PFU).
4.2. Przedmiarach robót – dla zakresu prac związanych z wykonaniem nowego pokrycia dachu,
4.3. SWZ wraz z załącznikami,
4.4. Projektowanych postanowieniach umowy,
4.5. Odpowiedziach na pytania udzielanych w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
4.6. Odpowiedziach na pytania udzielonych w unieważnionym postępowaniu,
4.7. Obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i normami.
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
71314100-3 - Usługi elektryczne
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300651,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1072643,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300651,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Pomiarów i Automatyki S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272470551
7.3.3) Ulica: Hagera 14a
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK POMIARÓW I AUTOMATYKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300651,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PSARY
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.