Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Ośrodka Kultury w Wiśle Małej przy ul. Pawiej 42.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Zasobów Komunalnych w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272102830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sznelowiec 12
1.5.2.) Miejscowość: Łąka
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-241
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322103464
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: azk@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.azk.pszczyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Ośrodka Kultury w Wiśle Małej przy ul. Pawiej 42.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-520a2f2c-e427-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://azk-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,126631,06fd9984bfad9e6fe1236fb61c3b511b.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://azk-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,126631,06fd9984bfad9e6fe1236fb61c3b511b.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj. pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@azk.pszczyna.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcjach użytkowników platformy przetargowej dostępnych pod adresem: https://azk-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do zapoznania się z zapisami instrukcji o których mowa powyżej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w dziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZK.291.7.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 169319,88 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót:
1. wykonanie i montaż konstrukcji podparć stropu
2. Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
3. Malowanie ścian i sufitów
4. Częściowa wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej
5. Zerwanie parkietu na sali zabaw
6. Wyrównanie posadzek i montaż płytek podłogowych na sali zabaw
7.Zerwanie posadzki z paneli podłogowych
8. Montaż paneli podłogowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał w ramach odrębnych umów, co najmniej dwie (2) roboty budowlane odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot;
3.2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
3.2.1.1. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2020, poz. 1333, ze zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającą jednocześnie aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, lub spełniającą warunki, o których mowa ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
3.2.1.2. 1 osobą posiadającą uprawnienia spawalnicze wydane na podstawie normy PN-EN ISO 9606-1 po zdanym egzaminie spawacza, przeprowadzonym przez jednostki certyfikujące.
3.2.1.3. Osoba, o której mowa powyżej w pkt 3.2.1. muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
3.2.1.4. Wymieniona powyżej w pkt 3.2.1. osoba ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje ona całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
3.1. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkiem udziału określonym w pkt. 3.1. Dział V SWZ,
3.2. wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane wykazane ww. wykazie zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykazu robót będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa powyżej w pkt. 4.
3.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7. Wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, należy złożyć:7.1. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 lub 3 do SWZ),
7.2. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 4 do SWZ – jeżeli dotyczy),
7.3. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
7.4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
7.5. Dokument wadium w formie niepieniężnej (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, dział VI SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ. 1.3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i charakter zmiany oraz warunki wprowadzania zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu Platformy przetargowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.