Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159794/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00179600/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
- 2023/BZP 00179829/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Ks. Jerzego Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3a62314-cfa2-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Ks. Jerzego Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich”Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a62314-cfa2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ulicy Ks. Jerzego Popiełuszki w Strzelcach Krajeńskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Teren inwestycji obejmuje działki nr: 80/2; 4/1; 93; 87/40; 82; 81; 96/4; 824 i 376/1.
2. W związku z faktem, że zadanie uzyskało dofinansowanie na realizację przedsięwzięcia wieloletniego, zakłada się realizacje zadania w 2-ch etapach zgodnie z załącznikiem graficznym „podział zadania na etapy”.
Do etapu I wlicza się również budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym na działkach nr 824 i 376/1.
Wyniesione przejście dla pieszych będące jednocześnie skrzyżowaniem ulic Popiełuszki -Targowa - Wyszyńskiego oraz wszelakie roboty budowlane i sieciowe będące w zakresie przejścia, należy wykonać w terminie wakacyjnym tj. od 25.06.2023r. do 25.08.2023r. tak aby w okresie roku szkolnego mógł odbywać się bezpieczny ruch pieszo jezdny.
Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie odcinka drogi z uwagą:
Wykonawca musi tak rozplanować roboty budowlane aby przez cały okres realizacji inwestycji umożliwić ruch pieszych, w tym dojście do budynków mieszkalnych oraz w miarę możliwości dojazdy mieszkańców i służb ratunkowych do posesji.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Konieczność starannego zaplanowania prowadzonych prac, w sposób zapewniający dojazd do posesji a także zdobycie na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy na wykonanie zamówienia.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej: wizja lokalna po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel. +48 957636324 Pani Katarzyna Kołupajło.
Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmować w szczególności:
1) branża drogowa:
• przebudowa jezdni
• przebudowa chodników
• przebudowa zjazdów
• budowa zatoki postojowej
• budowa wyniesionego przejścia dla pieszych
• wykonanie progów zwalniających
w zakresie
o wykonania rozbiórek,
o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie,
o wykonania warstw podbudów,
o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zatoki postojowej, terenów utwardzonych, zjazdów, wyniesionego przejścia dla pieszych,
o wykonania prac wykończeniowych – humusowanie z obsianiem (pobocza),
o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży drogowej i stałej organizacji ruchu.
2) branża elektryczna:
• wykonanie oświetlenia drogowego polegająca na:
o demontażach,
o wykonaniu linii kablowej 0,4kV,
o montażu nowych słupów wraz z oprawami,
o montaż nowych opraw na istniejących słupach,
o geodezji,
o montaż oświetlenia dedykowanego dla przejść dla pieszych i doświetlenia skrzyżowania
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży elektrycznej.
3) branża sanitarna:
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w zakresie wykonania robót ziemnych; robót inżynieryjnych (m.in. rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PP-B łączonych kielichowo o śr. 500mm, 400mm; 300/315mm; 200mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1000mm i 1200mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem bez syfonu; próby szczelności; inspekcja TV kanału; roboty odwodnieniowe
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym
• sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - remont: renowacja rurociągów i przyłączy z zastosowaniem technologii tzw. rękawów (rur utwardzonych na miejscu) montaż rękawa z żywicy epoksydowej; renowacja studzienek kanalizacyjnych w technologii warstwowej; inspekcja TV kanału sanitarnego; skanowanie 3D. Prace należy wykonać zgodnie z zalecaną metodą renowacyjną opisaną w dokumentacji projektowej
UWAGA należy:
- zapewnić ciągłość przepływu ścieków na czas budowy nowej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompowywanie świeżych ścieków
• sieć wodociągowa wraz z przyłączami: rurociągi PE-HD dn.110, 90 PE100 SDR17; przyłącza wodociągowe PE100 SDR17 o śr.63, 40, 32, 25 mm; hydranty p.poż. o śr.80mm; zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr.80mm
Całość prac wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży sanitarnej.
Szczegółowy zakres robót ujęty został w projektach budowlanych i technicznych, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót oraz TER. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy stanowi ryczałt za roboty budowlane, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub tabeli elementów scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
Zakres zamówienia obejmuje również:
a. wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji powykonawczej do odbioru inwestycji oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie - 3 egz.
b. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych - 3 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie kwotę 5 880 000,00 zł brutto
W postępowaniu złożono jedną ofertę na kwotę 7 293 654,00 zł brutto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Króla Ludwika, oraz ulic Królowej Jadwigi i Władysława Łokietka w Złotorii.
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





