eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-StępocinaZwiększenie dostępności i unowocześnienie infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kowala



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zwiększenie dostępności i unowocześnienie infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Kowala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie dostępności i unowocześnienie infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Kowala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caa91359-470e-4684-a1e4-11b08b040e43

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049246/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zwiększenie dostępności i unowocześnienie infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Kowala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiające instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności oraz UZPPR z dnia 6 grudnia 2006 o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2023 r poz. 225 z późn. zm.).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wodomierzy z nakładkami radiowymi, stałych punktów detekcji wycieków wody na sieci wodociągowej oraz wdrożenie systemów: zdalnego odczytu wodomierzy wraz z systemem oraz monitoringu sieci wodociągowej wraz z dostawą sprzętu służącego do lokalizacji wycieków wody na sieci wodociągowej, tzw. geofonu.
Realizacja inwestycji przyczyni się do uporządkowania gospodarki wodociągowej w jej rejonie. Pozwoli, w dużym stopniu, na wyeliminowanie niekontrolowanych wycieków wody, a także pomoże w szybkim wykrywaniu miejsc potencjalnych awarii, a co za tym idzie poprawi warunki funkcjonowania gminnej sieci wodociągowej, ułatwi pracę pogotowia wodociągowego, a wszystko to odbędzie się z zasadami poszanowania środowiska.
Zakres zamówienia obejmuje:
 Dostawa i montaż wodomierzy 2500 szt. z nakładkami radiowym i nowymi uszczelkami,
 Dostawa i wdrożenie systemu teleinformatycznego odczytu zdalnego wodomierzy wraz z niezbędnym oprogramowaniem, nowego oprogramowania do windykacji należności i integracją z systemem rozliczeniowym Zamawiającego,
 Dostawa zestawów inkasenckich składających się z tabletu/smartphone'a przystosowane do zdalnego odczytu — 2 kpl,
 Dostawa i montaż stałych punktów detekcji wycieków wody na sieci wodociągowej składających się z łączników rurowo-kołnierzowych, przepływomierza, czujników (pomiarowego, ciśnienia) oraz modułu telemetrycznego — 14 kpl
 Dostawa przenośnego urządzenia do lokalizacji awarii na sieci wodociągowej, geofonu — 1 kpl.
 Udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania objętego umową na zasadach określonych niniejszą umową, w szczególności w zakresie niezbędnym do realizacji zdalnego odczytu wodomierzy, rejestrowania, przetwarzania, archiwizowania i przekazywania na potrzeby Zamawiającego danych odczytanych z wodomierzy z możliwością ich integracji z programem fakturowym.

2. Dodatkowe wymagania dla wodomierzy i modułów radiowych:
a) wszystkie oferowane przez Wykonawcę wodomierze i moduły radiowe powinny być jednego producenta,
b) Wykonawca dokona odczytu z istniejących, demontowanych wodomierzy stanu liczydła i nr seryjny,
c) Wykonawca dokona wymiany uszczelek na nowe podczas wymiany wodomierzy,
d) Wykonawca dokona odczytu z nowych zamontowanych wodomierzy: (numer seryjny wodomierza i modułu radiowego oraz stan liczydła wodomierza),
e) Wykonawca dokona oplombowania zamontowanych wodomierzy,
f) Wykonawca wykona kontrolę szczelności instalacji oraz poprawności działania zamontowanych wodomierzy,
g) Wykonawca sporządzi protokół demontażu i montażu wodomierzy oraz montażu modułów radiowych, stan i numer wodomierza oraz modułu radiowego, potwierdzenie odczytanych stanów podpisem lokatora lub adnotację instalatora w przypadku odmowy podpisu przez lokatora.
h) Wykonawca dostarczy urządzenia wraz z oprogramowaniem z licencją do radiowego odczytu współpracujące (kompatybilne) z istniejącym u Zamawiającego programem rozliczania zużycia wody zimnej.
i) Wykonawca uruchomi i zintegruje system odczytu radiowego nowych wodomierzy z istniejącym u Zamawiającego programem rozliczania zużycia wody zimnej,
j) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia nieodpłatnego, bieżącego serwisu gwarancyjnego zamontowanych wodomierzy (wymiana uszkodzonego wodomierza, wymiana uszkodzonego modułu radiowego, zaplombowanie wodomierza, odczyt nr seryjnego, stanu licznika wodomierza demontowanego i nowo zamontowanego), czas usunięcia awarii do 10 sztuk wodomierzy do 10 dni roboczych.

Opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych art. 101 i 102 ustawy Pzp
– wodomierze muszą posiadać atest higieniczny PZH dopuszczający do kontaktu z wodą pitną
Opis uwzględniający wymagania dotyczący dostępności dla osób niepełnosprawnych, art.100 pkt.1 i 2 ustawy Pzp – nie dotyczy.

Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zwiększenie dostępności i unowocześnienie infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Kowala” w ramach Inwestycji B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Zadanie współfinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiające instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności oraz UZPPR z dnia 6 grudnia 2006 o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2023 r poz. 225 z późn. zm.).
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 11 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:

1) projekt TECHNICZNY,
2) przedmiar (pomocniczo)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1810129,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1810129,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1810129,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METERING ANNA MODER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311646702

7.3.3) Ulica: Parkowa 1

7.3.4) Miejscowość: BUCZEK

7.3.5) Kod pocztowy: 98-113

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wymiana wodomierzy oraz montaż stałych punktów detekcji
wycieków wody na sieci - nie znany/i Podwykonawca/y na
dzień składania oferty


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1810129,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.