eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowosiółki Dydyńskie › Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku" - Warzywa, owoce, jaja



Ogłoszenie z dnia 2022-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku” – Warzywa, owoce, jaja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650958636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Huwniki 127

1.5.2.) Miejscowość: Nowosiółki Dydyńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-743

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 94 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpshuwniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpshuwniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.powiat.przemysl.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku” – Warzywa, owoce, jaja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11084a3c-542d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00255102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa Artykułów Spożywczych dla DPS Huwniki na rok 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298731/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.26.2.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 59107,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. w tym: Warzywa, owoce, jaja
Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
– Warzywa, owoce, jaja – 2 razy w tygodniu;
12.3. Warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie według stawek określonych w odpowiednich formularzach cenowych dotyczących danego zadania będącego częścią zamówienia.
12.3.1. Dostawy przedmiotu zamówienia / poszczególnych części zamówienia / odbywać się będą sukcesywnie na podstawie składanych telefonicznie lub drogą elektroniczną zamówień uwzględniających ilość i asortyment.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221200-8 - Warzywa owocowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu za pośrednictwem platformy https://zp.powiat.przemysl.pl/
w wymaganym terminie tj. do dnia 13.12.2021. godz. 09:00 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy:
1 FHU KERIM-STANMIRPOL Hurtowa Sprzedaż Owoców i Warzyw M. Świecarz BOH GETTA 63,
37-700 PRZEMYŚL .
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy FHU KERIM-STANMIRPOL Hurtowa Sprzedaż Owoców i Warzyw M. Świecarz Boh Getta 63 37-700 Przemyśl, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z powyższym dla spełnienia wymogu art. 239 ust 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – dalej P.z.p., zgodnie z którym „Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia”. Oferta w/w wykonawcy przedstawia kryteriów oceny dot. CZAS WYMIANY WADLIWEGO TOWARU (WT) niezgodne z treścią pkt. 24.3. SWZ dlatego też oferta nie może zostać oceniona przez Zamawiającego, a informacje stanowiące podstawę przyznania punktacji w ramach kryteriów oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert ponieważ stanowią treść oferty. „Przez pojęcie "treść oferty" należy rozumieć deklarowane w ofercie spełnienie wymagań Zamawiającego przede wszystkim co do zakresu, ilości, jakości warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. "Treść oferty" to jednostronne zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zgodnego z żądaniami Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Natomiast "treść SIWZ" to zawarty w opisie przedmiotu zamówienia opis potrzeb i wymagań Zamawiającego. (Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 21 stycznia 2021 r. KIO 3503/20). Również w wyroku z dnia 8 maja 2013 r., XII Ga 186/13, Sąd Okręgowy w Gdańsku zwrócił uwagę na kwestię treści oferty: oferta w swej warstwie merytorycznej musi odpowiadać oczekiwaniom zamawiającego wyrażonym w specyfikacji. Na gruncie przepisów ustawy Pzp treść oferty to oświadczenie woli wykonawcy wyrażone w formularzu ofertowym, stanowiące jednostronne zobowiązanie wykonawcy do wykonania oznaczonego świadczenia, które zostanie zrealizowane na rzecz zamawiającego, jeśli oferta złożona przez wykonawcę zostanie uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu i zostanie z nim zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. W orzecznictwie przez pojęcie treści oferty należy rozumieć deklarowane w ofercie spełnienie wymagań zamawiającego przede wszystkim co do zakresu, ilości, jakości warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania zamówienia (zob. wyrok z dnia 10 października 2011 r., KIO 2345/11).W związku powyższym odnosząc się do treści pkt 24.3. SWZ tj. kryterium czas wymiany wadliwego towaru (WT) zaoferowanie okresu wymiany wadliwego towaru dłuższego niż 5 godzin skutkuje odrzuceniem oferty, gdyż wskazanie kryterium oceny ofert, niezgodnego z treścią SWZ jest uchybieniem nieusuwalnym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.