eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobżenica"Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672868100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8917ce-be7a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052906/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja2/2021/2025/PolskiLad z dnia 22.02.2022

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128889

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG-PZI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9374249,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych pn. ”Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)”. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Luchowo. Roboty budowlane polegają na budowie i rozbudowie trzech dróg gminnych wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego, kanału technologicznego oraz kanalizacji sanitarnej. Drogi objęte przedmiotem umowy posiadają bezpośredni dostęp do drogi wojewódzkiej i powiatowej. Realizacja zadania inwestycyjnego ma na celu wsparcie ważnego, dla rozwoju regionalnego oraz gospodarczego, zadania inwestycyjnego w zakresie kompleksowej przebudowy dróg w miejscowości Luchowo. Inwestycja umożliwi mieszkańcom użytkowanie dróg przy dojeździe do swoich posesji, przełoży się na trwałe efekty związane z dostępnością mieszkańców do podstawowych usług społeczno-gospodarczych, a także poprawi jakość życia mieszkańców.
2. Zakres robót obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe istniejących elementów infrastruktury drogowej,
b) wykonanie robót ziemnych,
c) wycinkę drzew wraz z usunięciem korzeni,
d) budowę nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej,
e) budowę skrzyżowań,
f) wykonanie poboczy,
g) budowę i przebudowę zjazdów,
h) budowę nawierzchni chodników, dojść do prywatnych posesji,
i) budowę progów zwalniających,
j) budowę kanalizacji deszczowej,
k) budowę kanału technologicznego,
l) budowę oświetlenia drogowego,
m) budowę kanalizacji sanitarnej,
n) nasadzenia drzew wraz z pielęgnacją,
o) regulacja wysokościowa urządzeń istniejącego uzbrojenia terenu,
p) demontaż istniejącego oznakowania drogowego,
q) montaż pionowego oznakowania drogowego,
r) wykonanie poziomego oznakowania drogowego,
s) humusowanie, plantowanie i siew traw wraz z pielęgnacją,
t) roboty porządkowe i wykończeniowe,
u) dostarczenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
v) opracowanie Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu wraz z pozyskanie stosownych uzgodnień,
w) właściwe skompletowanie dokumentów i złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do organu nadzoru budowlanego wraz z uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

03452000-3 - Drzewa

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 9079176,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych inwestycji pn. ”Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)”
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Nadzoru Inwestorskiego w specjalności:
1) inżynieryjnej drogowej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
nad realizacją zamówienia pod nazwą „Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Luchowo (Berlinki)” zgodnie z dokumentacją projektową, zapisami SWZ, zmianami do SWZ, udzielonymi odpowiedziami na pytania do SWZ, warunkami niniejszej umowy oraz ofertą Wykonawcy.
3. Zakres umowy obejmuje pełnienie Nadzoru Inwestorskiego tj. świadczenie usług dotyczących koordynacji, kontroli, nadzoru i rozliczania inwestycji opisanej w ust. 1 wraz z niezbędną sprawozdawczością, monitoringiem procesu inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dokonywania wyżej wymienionych czynności przy realizacji zadania inwestycyjnego z udziałem środków pieniężnych pochodzących ze źródeł krajowych.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.5.) Wartość części: 295073,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie do 14.04.2023 r. do godziny 12:00 złożono oferty :
Na część 1
1) P.P.U.H. „HURT-TRANS, KAWIKO” WŁADYSŁAW SZYLING, ZABARTOWO 38A, 89-410 WIĘCBORK NIP: 5580005458 złożył ofertę za kwotę 10 933 500,26 zł i okresem gwarancji oraz rękojmi 60 miesięcy,
2) NOVA TERM SP. Z O.O. SP. K., UL. WRONIA 1 64-920 PIŁA NIP 7642681488 za kwotę 14 586 353,54 zł i okresem gwarancji oraz rękojmi 60 miesięcy.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 14.04.2023 r. udostępnił przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania tj.– 4.465.000,00 zł (słownie: cztery miliony czterysta sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) w tym:
1) na cześć 1 – 4.300.000,00 zł ( słownie : cztery miliony trzysta tysięcy złotych 00/100)
2) na część 2 – 165.000,00 zł (słownie : sto sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
W postępowaniu cena oferty wykonawców:
1) Na część 1 P.P.U.H. „HURT-TRANS, KAWIKO” WŁADYSŁAW SZYLING ZABARTOWO 38A, 89-410 WIĘCBORK przekracza o 254,27% kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) Na część 1 NOVA TERM SP. Z O.O. SP. K., UL. WRONIA 1 64-920 PIŁA NIP 7642681488 za kwotę 14 586 353,54 zł przekracza o 339,22% kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
Wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena wszystkich ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie do 14.04.2023 r. do godziny 12:00 złożono oferty :Na część 2
1) SPECJALISTYCZNE BIURO INWESTYCYJNO-INŻYNIERSKIE PROSTA-PROJEKT , PIOTRKOWICE, UL. KIELECKA 37, 26-020 CHMIELNIK, NIP 6551120200 w kwocie 244 770,00 zł.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 14.04.2023 r. udostępnił przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania tj.– 4.465.000,00 zł (słownie: cztery miliony czterysta sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) w tym:
1) na cześć 1 – 4.300.000,00 zł ( słownie : cztery miliony trzysta tysięcy złotych 00/100)
2) na część 2 – 165.000,00 zł (słownie : sto sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).

W postępowaniu cena oferty wykonawców:
3) Na część 2 SPECJALISTYCZNE BIURO INWESTYCYJNO-INŻYNIERSKIE PROSTA-PROJEKT , PIOTRKOWICE, UL. KIELECKA 37, 26-020 CHMIELNIK 148,35% kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena wszystkich ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w dniu 14.04.2023 r. udostępnił przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania tj.– 4.465.000,00 zł (słownie: cztery miliony czterysta sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) w tym:
1) na cześć 1 – 4.300.000,00 zł ( słownie : cztery miliony trzysta tysięcy złotych 00/100)
2) na część 2 – 165.000,00 zł (słownie : sto sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.