Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Izby Regionalnej w Jankach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
hhtps;//miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Izby Regionalnej w Jankach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76765c47-6231-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003841/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Izby Regionalnej w Jankach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013801/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57066,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Izby Regionalnej w Jankach. Zamówienie
obejmuje głównie:- wymianę pokrycia z blachy płaskiej i eternitu;- wzmocnienie konstrukcji i
wymianę uszkodzonych elementów drewnianych;- wymianę obróbek blacharskich i rynien;-
wymianę okna i drzwi;- uzupełnienie ubytków w tynkach i schodach;- malowanie ścian i
schodów;- wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
dokumentacja projektowa - zał. nr 4 swz i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych - zał. nr 5 swz.Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką
budowlaną.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest
zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani. Przed
przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą
znane nazwy oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane.
Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie
realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych
podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót
budowlanych.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia
wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.Wykonawca
zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej
36 miesięcy.Operacja realizowana jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej z
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Określenie przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i
konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne;45312310-3 Ochrona odgromowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które podlegają odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- "DOSTAWA LEKÓW DO APTEKI SZPITALNEJ"
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonanymi w ramach zagospodarowania poscaleniowego dla operacji "Scalanie gruntów wsi Jarosławiec w gminie Uchanie"
- Przebudowy i remonty dróg gminnych
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
- Realizacji zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na terenie kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Pietrzykowicach
- "Remont elewacji oficyny budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stary Rynek 21 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM "TBS" Sp. z o.o."
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2
- "Modernizacja punktowej i liniowej infrastruktury drogowej w Gminie Trzebinia"
- Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.