eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapanówTermomodernizacja budynku Centrum Kultury Gminy Łapanów



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Centrum Kultury Gminy Łapanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łapanów 34

1.5.2.) Miejscowość: Łapanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lapanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lapanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=925198a3-1a07-484a-a4ef-fc7d1dd935b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Centrum Kultury Gminy Łapanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e5b913-4371-4293-a74e-acd64451d89c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011243/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Centrum Kultury Gminy Łapanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowego Planu Odbudowy w ramach inwestycji B1.1.4. "Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFŚ.III.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1413914,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie kompleksowej głębokiej termomodernizacji budynku Centrum Kultury w Łapanowie polegającej na ociepleniu ścian zewnętrznych, modernizacji stolarki drzwiowej i okiennej, ociepleniu stropu nad nieogrzanym poddaszem, montażu wentylacji mechanicznej naw-wyw. z odzyskaniem ciepłą, modernizacji systemu c.o. i C.U.W., montażu mikroinstalacji o mocy 16 kWp wraz z magazynem energii o mocy 25 kWh, modernizacji oświetlenia.
W zakres robót wchodzi:
- wykonanie robot rozbiórkowych i przygotowawczych (m.in. skucie wystających cokołów, skucie okładziny z
płytek, skucie wystających ozdobnych elementów na elewacjach, wykucie z muru podokienników, rozebranie
rur spustowych, demontaż opraw oświetleniowych, demontaż tablic);
- oczyszczenie i gruntowanie elewacji;
- przymocowanie płyt styropianowych i styroduru do ścian i ościeży;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- montaż nowych parapetów zewnętrznych;
- wykonanie tynków na ścianach;
- wykonanie okładziny z płyt kamiennych na cokołach;
- wykonanie ocieplenia stropu poddasza nieużytkowego;
- wykonanie pomostów technicznych na stropie;
- montaż nowych rur spustowych;
- montaż nowych opraw oświetleniowych LED;
- montaż uchwytów i tablic;
- wymiana skrzynki gazowej;
- wymiana kratek wentylacyjnych;
- wymiana przewodów instalacji odgromowej na ścianach;
- utylizacja odpadów budowlanych i wywóz gruzu z terenu budowy.
W zakresie robót sanitarnych:
- instalacja centralnego ogrzewania wraz ze źródłem ciepła,
- instalacja ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- demontaż części instalacji grzewczej w budynku, rurociągów prowadzonych po wierzchu, grzejników i armatury)
- demontaż zbędnych urządzeń w kotłowni
- demontaż instalacji c.w.u. w pomieszczeniu kotłowni
- demontaż elektrycznego podgrzewacza ciepłej wody,
- budowa instalacji pomp ciepła, tzn. wykonanie kaskady elektrycznych powietrznych pomp ciepła, wykonanie układu buforowego, podłączenie do istniejącej instalacji kotłowej
- montaż rurociągów, pozostałych urządzeń i armatury
- adaptacja oraz przystosowanie pomieszczenia na potrzeby pomieszczenia pomp ciepła
- wykonanie kompletnej instalacji grzewczej (montaż grzejników, orurowania, armatury
- montaż nowego zasobnika c.w.u. oraz rozprowadzenie nowej instalacji c.w.u.
- montaż centrali wentylacyjnej oraz kanałów wentylacyjnych,
- montaż systemu BMS - zarządzania i monitorowania instalacją ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody
- wykonanie prac remontowych tj. uzupełnienie tynków, zaślepienie otworów po demontażach, naprawa istniejących uszkodzeń powierzchni tynków, odmalowanie powierzchni pod grzejnikami
- odtworzenie stanu istniejącego
- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury
- uruchomienie układu i regulacje
- szkolenie Użytkowników/Obsługi
W zakresie robót elektrycznych:
- wewnętrzne linie zasilające oraz układ pomiarowy,
- wewnętrzna instalacja elektryczna pomieszczeń /siłowa, obwodów 1-fazowych, oświetlenia
podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego /kierunkowego/ i zewnętrznego/,
- instalacja zasilania urządzeń klimatyzacyjnych,
- instalacja przeciwporażeniowa, przeciwprzepięciowa, połączeń wyrównawczych,
- instalacja fotowoltaiczna PV,
- instalacja odgromowa.

Miejsce wykonywania zamówienia: Łapanów 10, 32-740 Łapanów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej.

UWAGA:
1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac.
2. Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy zgodny z załączonym wzorem do postępowania. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia strefy prac, z uwzględnieniem ciągłości udostępnienia obiektu;
4. Prace ograniczające dostępność Sali Widowiskowej winny być prowadzone w okresie od 01.07.2025 do 31.08.2025r. Dopuszcza się prowadzenie prac przy Sali Widowiskowej w innych terminach w porozumieniu z Dyrektorem Centrum Kultury Gminy Łapanów, jednak poza godzinami funkcjonowania placówki i w sposób niezakłócający zajęć odbywających się na Sali Widowiskowej w Centrum Kultury Gminy Łapanów.
5. Od wszystkich zakupionych urządzeń elektrycznych będą wymagane deklaracje dotyczące zapobieganiu niekorzystnym skutkom wytwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz gospodarowania urządzeniami ICT pod koniec ich przydatności zgodnie z wytycznymi dyrektywy WEEE. Ponadto zastosowane urządzenia elektryczne winny być o wysokiej efektywności energetycznej, które zużywają mniej energii podczas pracy jak i w trybie czuwania. Panele fotowoltaiczne winny posiadać międzynarodowy certyfikat IEC 61215 odporności na gradobicie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1410946,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2196780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1410946,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341976007

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10

7.3.4) Miejscowość: Barcice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1410946,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.