eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowy › Modernizacja sieci drogowej w północnej części gminy Nowe Ostrowy



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci drogowej w północnej części gminy Nowe Ostrowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 243561400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci drogowej w północnej części gminy Nowe Ostrowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0440d0d7-e32e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035574/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sieci drogowej w północnej części gminy Nowe Ostrowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.noweostrowy.bip.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformie ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@noweostrowy.pl. Dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany
w pkt I.5.9 adres email.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiający zaleca użycie następujących formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx
W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone skutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na
ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Nowe Ostrowy reprezentowana przez Wójta Gminy,
Nowe Ostrowy 80, 99-350 Ostrowy, email: sekretariat@noweostrowy.pl, tel.: (24) 356-14-00.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem email: odo24@wp.pl lub pocztą tradycyjną, na adres zamawiającego z dopiskiem „ochrona danych.”
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację projektu pn.: „Modernizacja sieci drogowej w północnej części gminy Nowe Ostrowy” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie łącznie następujących zadań w miejscowości Ostrowy - Cukrownia:
1) Droga nr 102320E dz. nr ew. 119 obręb Ostrowy – dł. 515 m + chodnik o powierzchni 420 m2;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 o grubości 4 cm - jezdnia + parkingi + zjazdy: 2900+284+348
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 4 cm
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bez fazy grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin piaskiem: chodnik
2) Droga nr 102321E dz. nr ew. 112/1 i 112/2 obręb Ostrowy – dł. 605 m + chodnik o powierzchni 624 m2
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 o grubości 3 cm - jezdnia i zjazdy
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 4 cm
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 15 cm - pobocze
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bez fazy grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem
spoin piaskiem: chodnik
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin piaskiem
3) Droga nr 102322E dz. nr ew. 114/1 i 114/2 , 574/4 obręb Ostrowy – dł. 619 m + chodnik o powierzchni 137 m2 + parking
o powierzchni 1716 m2
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 o grubości 3 cm - jezdnia
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 4 cm
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bez fazy grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- chodnik,
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z
wypełnieniem spoin piaskiem - parking
4) Droga nr 102324E dz. nr ew. 201obręb Ostrowy – dł. 190 m + chodnik o powierzchni 263 m2
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 o grubości 3 cm - jezdnia
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 3 cm
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bez fazy grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - chodnik
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
5) Droga nr 102323E dz. nr ew. 201/1 - dł. 146 m + chodnik o powierzchni 262 m2
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 4 cm
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bez fazy grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem
spoin piaskiem: chodnik
6) Droga wewnętrzna dz. nr ew. 546 i 616/17 obręb Ostrowy – dł. 160 m oraz droga wewnętrzna dz. nr ew. 616/8 obręb
Ostrowy – dł. 94 m + chodnik o powierzchni 329 m2;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 o grubości 4 cm - jezdnia + zjazdy
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 3 cm: 975+39
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bez fazy grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem
spoin - chodnik
• Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin
piaskiem
Pozostałe drogi:
1) Droga nr 102303E dz. nr ew. 177 obręb Wola Pierowa – dł. 660 m;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 5 cm:jezdnia + zjazdy: 2665+69
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 20 cm - pobocze
2) Droga nr 102338E dz. nr ew. 76 obręb Wola Pierowa – dł. 500 m;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 5 cm: jezdnia + zjazdy: 1460+ 50
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 15 cm - pobocze
3) Droga nr 102306E dz. nr ew. 103 obręb Zieleniec i nr Ew. 73 obręb Kołomia dł. 1680 m;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 4 cm: 6700+725
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 15 cm - pobocze
4) Droga nr 102307E i droga nr 102337E – łączna dł. 1135 m;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 5 cm: jezdnia + zjazdy: 4413+255
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 15 cm - pobocze
5) Droga nr 102327E dz. nr ew. 149 obręb Imielno – dł. 1213 m;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 5 cm: jezdnia + zjazdy: 4384+165
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 20 cm - pobocze
6) Droga wewnętrzna w Imielnie dz. nr ew. 161 obręb Imielno – dł. 300 m;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 5 cm:jezdnia + zjazdy: 1130+15
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 20 cm - pobocze
7) Droga wewnętrzna w Bzówkach dz. nr ew. 130 obręb Bzówki – dł. 148 m;
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AS 11 S 50/70 grubości 5 cm:
• Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 20 cm - pobocze
8) Droga gminna 102301E w msc. Lipiny - dł. 1655,5 m.
Projektowane nawierzchnie:
• Warstwa ścieralna AC 11 S grubość 3 cm,
• Warstwa wiążąca AC 11 W grubość 3 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki na realizację
zamówienia w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
- Cena – 60%,
- Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia – 40%
Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawców:
Oferta najkorzystniejsza = CENA + UDZIELONA GWARANCJA
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów C + G spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Oferty podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, z tym, że:
a) w kryterium Cena – maksymalnie 60 pkt,
b) w kryterium Okres gwarancji – maksymalnie 40 pkt,
Liczba punktów w każdym z kryteriów przyznana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami:
A) Punkty w kryterium Cena (C) zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Najniższa cena oferty
C = -------------------------- x 60,0
Cena badanej ofert
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert.
B) Kryterium Okres gwarancji (G)
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę okres gwarancji i rękojmi udzielony na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca otrzyma punkty w ilości:
• 36 m-cy – 0 pkt,
• 48 m-cy – 20 pkt,
• 60 m-cy – 40 pkt.
Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy a maksymalny 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.
Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.), Zamawiający dla celów zastosowania kryterium ceny doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, tj. która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o ustalone powyżej kryteria, tzn. uzyska największą łączną liczbę punktów.
Pomocnicze mechanizmy wyboru oferty najkorzystniejszej:
a) jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,
b) jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną,
c) jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w lit. b), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie,
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie dokonuje opisu spełnienia warunku,
- zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający stawia warunki w powyższym zakresie i dokonuje opisu spełnienia warunku
WYKONAWCY SPEŁNIĄ WARUNEK ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, jeżeli wykażą, że: w okresie ostatnich pięciu lat liczonych od dnia w, którym upływa termin składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonali (tj. zakończyli) co najmniej 4 roboty budowlane (tj. cztery umowy/zlecenia), z
których każda polegała na wykonaniu robót drogowych w zakresie remontu, budowy lub przebudowy nawierzchni bitumicznej o wartości pojedynczej roboty co najmniej 500.000,00 zł brutto.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę -
„Wykaz robót budowlanych” (załącznik nr 4A do SWZ).
a) dysponują lub będą dysponować następującym zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:
b) dysponują lub będą dysponować następującą osobą, którą skierują do realizacji zamówienia:
- Kierownik robót drogowych – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby, tj. Kierownika robót drogowych dla realizacji więcej niż jednego zadania zamówienia- „Wykaz osób” (załącznik nr 4B do SWZ).
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające odpowiednio na wykonanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia w danej
branży lub na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) pozwalające odpowiednio na wykonanie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia w danej branży lub na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży.
UWAGI:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej w lit. a) będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający uzna, iż warunek opisany powyżej w lit. a) jest spełniony, jeżeli samodzielnie spełnia go Wykonawca albo podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej w lit. b) będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający uzna, iż warunek opisany powyżej w lit. b) jest spełniony, jeżeli samodzielnie spełnia go Wykonawca albo podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.
W odniesieniu do warunków określonych powyżej w lit a) – b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty, oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w Rozdziale II niniejszej
SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4A do SWZ - „Wykaz robót budowlanych”. Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty
budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale II niniejszej
SWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4B do SWZ - „Wykaz osób”.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać zamawiającemu przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej określonych w Rozdziale I pkt 4 SWZ, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych
potwierdzających:
BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w lit. b):
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,
że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, lub
- jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, o których mowa w lit. c)powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga wskazania przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.6 .Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
7.6.1 wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
7.6.2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym
w załączniku nr 2A do SWZ,
UWAGA: w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem nr 2A do SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – w zakresie określonym w załączniku nr 2B do SWZ
7.6.3 pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
7.6.4 pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik;
7.6.5 w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie muszą przedstawiać osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do reprezentacji spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników podjętej w trybie art. 866 k.c.;
7.6.6 zawierać dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę wniósł wadium w wysokości: 90 000,00 zł. (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Łódzki Bank Spółdzielczy Filia Ostrowy 03 9023 0006 3900 4066 2000 0160 z dopisaniem nr sprawy.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie
zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą WSPÓLNIE UBIEGAĆ SIĘ o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem
OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres, charakter zmian i warunki wprowadzenia tych zmian określają postanowienia wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.