Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00105931/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,
1.5.2.) Miejscowość: Klonowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części A: usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Urzędzie Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Zespole Szkół w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu w trakcie trwania projektu – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.)
usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji i funkcjonowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla pracowników oraz kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu podstaw prawnych cyberbezpieczeństwa, wymagań wynikających z KRI, UoKSC i RODO, a także z zakresu zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji i obszarach technicznych kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 57200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części B: usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej (3 szt.);
usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia testów socjotechnicznych wraz ze szkoleniem i omówieniem wyników testów dla pracowników Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części C: dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej;
dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
dostawa i wdrożenie rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51827,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92680,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51827,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWIK IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423235245
7.3.3) Ulica: Osiedle na Wzgórzu
7.3.4) Miejscowość: Rydłutowy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-280
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51827,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8499,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8499,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWIK IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423235245
7.3.3) Ulica: Osiedle na Wzgórzu
7.3.4) Miejscowość: Rydłutowy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-280
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8499,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104668,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104668,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104668,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWIK IT Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423235245
7.3.3) Ulica: Osiedle na Wzgórzu
7.3.4) Miejscowość: Rydłutowy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-280
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104668,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty komputerowe i z obsługi smartfonów w projekcie Cyfrowy senior
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnej zapory sieciowej (UTM) - część 3
- Zadania pn. Dostawa, wdrożenie i konfiguracja infrastruktury serwerowej, sieciowej oraz oprogramowania do zarządzania kopiami zapasowymi, infrastrukturą IT i logami systemowymi wraz ze szkoleniami
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.