eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlonowaWzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078688/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części A:
 usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
 usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Urzędzie Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Zespole Szkół w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu w trakcie trwania projektu – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.)
 usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji i funkcjonowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla pracowników oraz kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu podstaw prawnych cyberbezpieczeństwa, wymagań wynikających z KRI, UoKSC i RODO, a także z zakresu zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji i obszarach technicznych kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

79212000-3 - Usługi audytu

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 57200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części B:
 usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej (3 szt.);
 usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia testów socjotechnicznych wraz ze szkoleniem i omówieniem wyników testów dla pracowników Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części C:
 dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej;
 dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 dostawa i wdrożenie rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51827,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92680,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51827,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWIK IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423235245

7.3.3) Ulica: Osiedle na Wzgórzu

7.3.4) Miejscowość: Rydłutowy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51827,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8499,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8499,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWIK IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423235245

7.3.3) Ulica: Osiedle na Wzgórzu

7.3.4) Miejscowość: Rydłutowy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8499,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104668,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104668,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104668,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWIK IT Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423235245

7.3.3) Ulica: Osiedle na Wzgórzu

7.3.4) Miejscowość: Rydłutowy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104668,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.