Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00682112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00147774/01 - Wynik z dnia 2025-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa aparatury medycznej wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem instruktażu dla pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d08d084e-0fe8-4a3b-9fa5-5ec3dbe3190d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa aparatury medycznej wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem instruktażu dla pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08d084e-0fe8-4a3b-9fa5-5ec3dbe3190d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.30 Aparatura medyczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/56/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 473000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1:Dermatom siatkujący do siatkowania i perforowania skóry – 2 szt.
Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia opisano w Rozdziale 5 pkt 5.3 SWZ.
Zamawiający wymaga zaoferowania produktów fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2024 roku.
Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji producenta i 24 miesięcznej rękojmi na urządzenia będące przedmiotem zamówienia, która obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu (podzespołu) przedmiotu zamówienia w przypadku ujawnienia się wady urządzenia w wyżej określonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2:Videokolonoskop – 1 szt.
Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia opisano w Rozdziale 5 pkt 5.3 SWZ.
Zamawiający wymaga zaoferowania produktów fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2024 roku.
Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji producenta i 24 miesięcznej rękojmi na urządzenia będące przedmiotem zamówienia, która obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu (podzespołu) przedmiotu zamówienia w przypadku ujawnienia się wady urządzenia w wyżej określonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 128000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3:1. Urządzenie do ciągłej terapii nerkozastępczej – 2 szt.
2. Autoodprowadzenie – 32 szt.
Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia opisano w Rozdziale 5 pkt 5.3 SWZ.
Zamawiający wymaga zaoferowania produktów fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2024 roku.
Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji producenta i 24 miesięcznej rękojmi na urządzenia będące przedmiotem zamówienia, która obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu (podzespołu) przedmiotu zamówienia w przypadku ujawnienia się wady urządzenia w wyżej określonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4:1. Pompa do żywienia dojelitowego – 10 szt.
2. Przyrząd do pomp umożliwiający podaż żywienia w workach – 300 szt.
Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia opisano w Rozdziale 5 pkt 5.3 SWZ.
Zamawiający wymaga zaoferowania produktów fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2024 roku.
Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji producenta i 24 miesięcznej rękojmi na urządzenia będące przedmiotem zamówienia, która obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu (podzespołu) przedmiotu zamówienia w przypadku ujawnienia się wady urządzenia w wyżej określonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36471,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36471,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36471,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7880008829
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36471,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych w budynku przy ul. Szeflera 15
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych
- Stworzenie strefy rekreacji na terenie Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 8 w Siemianowicach Śląskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń do działu Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim
- ZP-1485-2025 Doposażenie w aparaturę medyczną Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze - część III - Aparat do elektroterapii i ultradźwięków - 5 zestawów.
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów elektroporacji serca wraz z dzierżawą generatora dla UCK
- Dostawa łóżek elektrycznych (73)
- Zakup sprzętu do diagnostyki endoskopowej do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
- Zakup wyposażenia medycznego oraz lampy naczołowej w ramach działania 7.8 Infrastruktury ochrony zdrowia"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.