Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167677/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont dachów na budynkach IT oraz IT4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachów na budynkach IT oraz IT4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8339ae8b-0bbe-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167677/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 495000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia usługi polegające na wykonaniu prac remontowo - naprawczych na dachach dwóch budynków zlokalizowanych w miejscowości Jasionka koło Rzeszowa. Właścicielem obu budynków jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
W zakres zadania wchodzą następujące prace naprawcze:
1) Budynek IT - zlokalizowany pod adresem.: Jasionka 954, 36-002 Jasionka, woj. Podkarpackie – prace naprawcze będą dotyczyć naprawy poszycia dachowego, dachu pogrążanego w części produkcyjnej obiektu o powierzchni około 2447m2 (powierzchnia mierzona po zewnętrznym rzucie obrysu budynku).
W ramach zadania będzie należało wykonać:
• naprawić istniejące miejscowo uszkodzone pokrycie z papy termozgrzewalnej,
• naprawić istniejące miejscowo uszkodzone pokrycie z papy termozgrzewalnej na attykach,
• naprawić (uszczelnić) istniejące miejscowo uszkodzone pokrycie z papy termozgrzewalnej wokół świetlików dachowych i wpustów odwodnienia dachowego, oraz pozostałych elementów wyposażenia zamontowanych na dachu,
• wykonać na całej powierzchni dachu, attykach, wokół świetlików dachowych i innych elementów wyposażania nowe pokrycie z membrany EPDM,
• wykonać modernizację mocowania systemu odgromowego na dachu budynki, dostosowując go do nowego pokrycia dachowego z membrany EPDM, jednocześnie nie zmieniając trasy instalacji odgromowej,
• wszelkie powstałe odpady podczas prac remontowych Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca przedstawi dokument z utylizacji odpadów.
2) Budynek IT 4 - pod adr. Jasionka 954E, 36-002 Jasionka, woj. Podkarpackie – prace naprawcze będą dotyczyć wymiany elementów mocowania systemu odgromowego ułożonego na dachu pogrążanym w części produkcyjnej obiektu, jak również malowanie stalowych przewodów gazowych na dachu omawianego obiektu.
W ramach zadania będzie należało wykonać:
• usunąć z dachu uszkodzone elementy mocowania pionowej i poziomej instalacji odgromowej mowa tu o obciążnikach betonowych do masztów odgromowych oraz plastikowo-betonowych uchwytach poziomej instalacji odgromowe. Należy również usunąć i wymienić na nowe wszelkie uszkodzone betonowe podpory pod przewody instalacji gazowej umieszczonej na dachu obiektu,
• usunąć miejscowo zalegające inne drobne zabrudzenia leżące na dachu w tym szlam i liście, wykruszona posypkę z pokrycia dachowego - papy (uprzątnąć dach),
• zamontować nowe uchwyty do poziomej instalacji odgromowej, oraz obciążniki betonowe do masztów odgromowych,
• zamontować nowe podpory betonowe pod instalację gazową,
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie istniejące nieuszkodzone podpory betonowe pod maszty odgromowe i przewody instalacji gazowej,
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie istniejące podpory betonowe pod centralami wentylacyjnymi (dach nad częścią produkcyjną),
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie istniejące podpory żelbetowe na których oparte są centrale wentylacyjne (przewiązka pomiędzy częścią biurową i produkcyjną budynku)
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie nowo ułożone (zamontowane) podpory betonowe pod maszty odgromowe, centrale wentylacyjne i przewody instalacji gazowej,
• miejscowo wyczyścić i przemalować wszystkie zewnętrzne rury gazowe (całą instalację gazową) które zlokalizowane są na dachu całego obiektu (dotyczy dachu całego budynku IT4),
• wszelkie powstałe odpady podczas prac remontowych Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca przedstawi dokument z utylizacji odpadów.
Zamawiający dopuszcza wizję lokalną na miejscu planowanych zadań, po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielem Zamawiającego tj. Adamem Śliwińskim tel. 691-556-481, w dni robocze w godz. 7.30-15.30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607866,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607866,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607866,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAM-BUD Projekt Mateusz Twardzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-35-21-535
7.3.3) Ulica: L. Siemieńskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607866,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Czas realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni roboczych - zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa paliw płynnych
- 15/TP/25 - DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA ORAZ WARZYW KISZONYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" z jednostek podległych PWK OHP (etap 1a)
- Remont nawierzchni asfaltowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu
- Dostawa ładowarki teleskopowej z osprzętem
- "Dostawy środków opatrunkowych - uzupełnienie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rzeźb pochodzących z elewacji Pałacu Brühla, Pałacu Krasińskich oraz z Ogrodu Saskiego.
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Modernizacja dachów w budynkach komunalnych
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK-2 Zadania.
- Usługa wykonywania nowych mebli
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





