eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont dachów na budynkach IT oraz IT4.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont dachów na budynkach IT oraz IT4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachów na budynkach IT oraz IT4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8339ae8b-0bbe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 495000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia usługi polegające na wykonaniu prac remontowo - naprawczych na dachach dwóch budynków zlokalizowanych w miejscowości Jasionka koło Rzeszowa. Właścicielem obu budynków jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

W zakres zadania wchodzą następujące prace naprawcze:

1) Budynek IT - zlokalizowany pod adresem.: Jasionka 954, 36-002 Jasionka, woj. Podkarpackie – prace naprawcze będą dotyczyć naprawy poszycia dachowego, dachu pogrążanego w części produkcyjnej obiektu o powierzchni około 2447m2 (powierzchnia mierzona po zewnętrznym rzucie obrysu budynku).

W ramach zadania będzie należało wykonać:
• naprawić istniejące miejscowo uszkodzone pokrycie z papy termozgrzewalnej,
• naprawić istniejące miejscowo uszkodzone pokrycie z papy termozgrzewalnej na attykach,
• naprawić (uszczelnić) istniejące miejscowo uszkodzone pokrycie z papy termozgrzewalnej wokół świetlików dachowych i wpustów odwodnienia dachowego, oraz pozostałych elementów wyposażenia zamontowanych na dachu,
• wykonać na całej powierzchni dachu, attykach, wokół świetlików dachowych i innych elementów wyposażania nowe pokrycie z membrany EPDM,
• wykonać modernizację mocowania systemu odgromowego na dachu budynki, dostosowując go do nowego pokrycia dachowego z membrany EPDM, jednocześnie nie zmieniając trasy instalacji odgromowej,
• wszelkie powstałe odpady podczas prac remontowych Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca przedstawi dokument z utylizacji odpadów.

2) Budynek IT 4 - pod adr. Jasionka 954E, 36-002 Jasionka, woj. Podkarpackie – prace naprawcze będą dotyczyć wymiany elementów mocowania systemu odgromowego ułożonego na dachu pogrążanym w części produkcyjnej obiektu, jak również malowanie stalowych przewodów gazowych na dachu omawianego obiektu.

W ramach zadania będzie należało wykonać:
• usunąć z dachu uszkodzone elementy mocowania pionowej i poziomej instalacji odgromowej mowa tu o obciążnikach betonowych do masztów odgromowych oraz plastikowo-betonowych uchwytach poziomej instalacji odgromowe. Należy również usunąć i wymienić na nowe wszelkie uszkodzone betonowe podpory pod przewody instalacji gazowej umieszczonej na dachu obiektu,
• usunąć miejscowo zalegające inne drobne zabrudzenia leżące na dachu w tym szlam i liście, wykruszona posypkę z pokrycia dachowego - papy (uprzątnąć dach),
• zamontować nowe uchwyty do poziomej instalacji odgromowej, oraz obciążniki betonowe do masztów odgromowych,
• zamontować nowe podpory betonowe pod instalację gazową,
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie istniejące nieuszkodzone podpory betonowe pod maszty odgromowe i przewody instalacji gazowej,
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie istniejące podpory betonowe pod centralami wentylacyjnymi (dach nad częścią produkcyjną),
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie istniejące podpory żelbetowe na których oparte są centrale wentylacyjne (przewiązka pomiędzy częścią biurową i produkcyjną budynku)
• zaimpregnować (przemalować) wszystkie nowo ułożone (zamontowane) podpory betonowe pod maszty odgromowe, centrale wentylacyjne i przewody instalacji gazowej,
• miejscowo wyczyścić i przemalować wszystkie zewnętrzne rury gazowe (całą instalację gazową) które zlokalizowane są na dachu całego obiektu (dotyczy dachu całego budynku IT4),
• wszelkie powstałe odpady podczas prac remontowych Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca przedstawi dokument z utylizacji odpadów.

Zamawiający dopuszcza wizję lokalną na miejscu planowanych zadań, po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielem Zamawiającego tj. Adamem Śliwińskim tel. 691-556-481, w dni robocze w godz. 7.30-15.30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607866,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607866,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607866,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAM-BUD Projekt Mateusz Twardzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-35-21-535

7.3.3) Ulica: L. Siemieńskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607866,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta była jedyną złożoną w niniejszym postępowaniu, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Cena wybranej oferty, nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Czas realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni roboczych - zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.