Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185817/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych
dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- flety, tuba
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 2
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 1719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://minipostal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznychdla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- flety, tuba
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192a51ed-15aa-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011910/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/AT/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Flety poprzeczne Mehnert lub równoważny – 2 szt. posiadające następujące cechy:• Grubość ścianek 0,38 mm
• Główka i korpus wykonane z 14-karatowego różowego złota
• Mechanika ze srebra
• Wysunięte g (offset G)
• E-mechanika
• Stopka H (B-foot)
• Gizmo
• Klapy otwarte, ręcznie kute
• Strój A=442 Hz
• Mechanika przytwierdzona słupkami bezpośrednio do rury fletu
• Futerał i pokrowiec
• Akcesoria czyszczące
Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki ofero-wany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonaw¬czym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37314320-1 - Flety
4.5.5.) Wartość części: 242500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tuba klasy profesjonalnej marki MELTON MEINL WESTON F 2250-S Special Model, Seria Next Generation lub równoważna, 1 szt. posiadająca następujące cechy:• Strój F
• Wielkość 6/4
• Instrument posrebrzany
• 4 wentyle tłokowe ze stali nierdzewnej w systemie Front Action
(tj. przyciski od przodu instrumentu),
• Piąty wentyl obrotowy obsługiwany prawym kciukiem
• Specjalna rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu odporna na korozję
(wykonanie na specjalne zamówienie)
• Elementy wewnętrzne kolanek strojeniowych częściowo ze srebra niklowego
• Menzura 19 mm
• Średnica czary 440 mm (19')
• Wysokość ok. 900 mm
• Waga instrumentu bez futerału ok. 8,00 kg
• Dodatkowy dłuższy krąglik strojeniowy w sumie o 3 cm (1,5 cm na stronę),
• W komplecie: ustnik, akcesoria do konserwacji i pielęgnacji oraz futerał typu gigbag,
• Dodatkowe wyposażenie: tłumik do tuby F lub Es SCHLIPF lub równoważny Nr 3 COMBI MUTE „SIR“ straight & cup
• Twardy futerał dopasowany do tego modelu tuby wykonany z ABS, wyściełany flauszem, z kółkami transportowymi, dwoma rączkami, z minimum 4 zamkami zamykanymi na klucz oraz aluminiowymi okuciami.
Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.5.) Wartość części: 52500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, ponieważ kontynuowanie postępowania na miniPortalu jest nieuzasadnione. Ze względu na 30-dniowy termin rozpatrzenia wniosku o aktywowanie funkcjonalności podmiotu publicznego przez Ministerstwo Cyfryzacji, nie jest możliwe złożenie ofert poprzez miniPortal w terminie umożliwiającym wykonanie zamówienia w 2021 roku.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, ponieważ kontynuowanie postępowania na miniPortalu jest nieuzasadnione. Ze względu na 30-dniowy termin rozpatrzenia wniosku o aktywowanie funkcjonalności podmiotu publicznego przez Ministerstwo Cyfryzacji, nie jest możliwe złożenie ofert poprzez miniPortal w terminie umożliwiającym wykonanie zamówienia w 2021 roku.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.