eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoprzywnicaBudowa ¦wietlicy w £ukowcu



Og³oszenie z dnia 2025-04-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ¦wietlicy w £ukowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOPRZYWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409956

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 88

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koprzywnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-660

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158477040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: GMINA@KOPRZYWNICA.EU

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://koprzywnica.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ¦wietlicy w £ukowcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-54320d7d-e7b0-472e-b550-878423f17804

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00193674

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00123536/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa ¶wietlicy w £ukowcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wnioski, o¶wiadczenia i inne
dokumenty sk³adane w postêpowaniu musz± byæ zgodne
z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania
i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji WY£¡CZNIE elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod
adresem: https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja” lub na adres
e-mail: inwestycje@koprzywnica.eu. Oferta wraz z za³±cznikami sk³adana jest wy³±cznie przez Platformê pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. W
przypadku o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego, za datê wp³ywu
przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego.
4. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na stronie https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/ lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
5. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
7. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury
za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
8. Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu po uprzednim za³o¿eniu konta na Platformie. Komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
9. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania
Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym
nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem
weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez
komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
10. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod
warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu
sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy
udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu
sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
Ci±g dalszy w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w Koprzywnicy, ul.11 Listopada 88, 27-660
Koprzywnica, Telefon: 15 847 70 40
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejspostêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z
¶rodków UE;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IIR.271.40.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 658051,75 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie budynku ¶wietlicy oraz bezodp³ywowego zbiornika na nieczysto¶ci ciek³e o pojemno¶ci 10m3 na dzia³ce nr ewid. 264 w miejscowo¶ci £ukowiec w tym:
1) Budynek w technologii powtarzalnego prefabrykowanego modu³u kontenera
z profili stalowych z obudow± warstwowa oraz dachem dwuspadowym.
2) Budynek sk³ada siê z sze¶ciu modu³ów kontenerowych, które tworz± ze sob± jednolit± ca³o¶æ. Budynek u¿yteczno¶ci publicznej, u¿ywany okresowo (krótko terminowo, zebrania wiejskie) parterowy (jednokondygnacyjny), niepodpiwniczony z dostêpem dla osób niepe³nosprawnych – wej¶cie do budynku bezpo¶rednio z poziomu terenu. Budynek docelowo zosta³ zaprojektowany tak aby sk³ada³ siê z trzech po³±czonych ze sob± prefabrykowanych kontenerów tworz±c w rzucie prostok±t.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia polegaj±cego na budowie ¶wietlicy kontenerowej na terenie Gminy w latach 2026 lub 2027 w takim samym zakresie jak przedmiotowe postepowanie o równowa¿nej warto¶ci.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych
w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym
w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu,
a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
9. Kryteria i ich opis:
Cena brutto - 60%
Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci - 40%
Za udzielenie gwarancji jako¶ci na okres:
• poni¿ej 36 miesiêcy - oferta zostanie odrzucona
• 36 miesiêcy - Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
• 48 miesiêcy - Wykonawca otrzyma – 20 pkt
• 60 miesiêcy lub wiêcej - Wykonawca otrzyma – 40 pkt
Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:

1) Wykaz wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³ przynajmniej: Dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie obiektów kubaturowych u u¿yteczno¶ci publicznej gdzie wymagana warto¶æ wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 500 000,00 z³ brutto - ka¿da z robót.

Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami: Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci kontrukcyjno-budowlanej posiadaj±cym do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowie obiektów kubaturowych u¿yteczno¶ci publicznej, na co najmniej 3 inwestycji w ci±gu ostatnich 5 lat. Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r. poz. 334 t.j) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.


W zakresie Sytuacji ekonomicznej i finansowej:

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 PLN.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót
2. Wykaz osób
3. Polisa ubezpieczeniowa

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie
w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót.
2) Pozosta³e warunku udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê stosowanie robót zamiennych w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) na wniosek Wykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego, w trakcie prowadzenia robót, mog± byæ dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko
w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcê rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku Wykonawca i kierownik budowy przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego;
2) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany rozwi±zañ technicznych wynikaj±cych z umowy Zamawiaj±cy sporz±dza protokó³ robót zamiennych, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê na te roboty;
3) w przypadku, gdy okre¶lone w pkt. 2 zmiany spowoduj± znaczny wzrost kosztów, roboty te bêd± traktowane jako dodatkowe i Zamawiaj±cy z³o¿y na ich wykonanie zamówienie, w trybie wynikaj±cym z ustawy Prawo zamówieñ publicznych, lub Strony zmieni± umowê, rozszerzaj±c zakres zamówienia w zakresie nieistotnym, z zastrze¿eniem ust. 3.
2. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku;
1) rezygnacji z czê¶ci zakresu robót do wykonania;
2) braku konieczno¶ci wykonania robót wynik³ych z b³êdów stwierdzonych w dokumentacji projektowej;
3) modyfikacji przedmiotu zamówienia w zwi±zku z wyst±pieniem robót dodatkowych lub uzupe³niaj±cych za roboty zaniechane;
4) je¿eli warto¶æ robót zamiennych bêdzie mniejsza od podstawowych, które ulegaj± zmianie.
Zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 1 – 2, nastêpuje w oparciu o pomocniczy kosztorys robót budowlanych, przed³o¿ony przez Wykonawcê przed zawarciem umowy, a pkt. 3 na zasadach okre¶lonych w ust. 1pkt. 7.
3. Wykonawca ma prawo ¿±daæ zwiêkszenia swojego wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci realizacji robót dodatkowych, przez które rozumie siê roboty nieobjête przedmiotem umowy i nieujête w dokumentacji projektowej, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, a Wykonawca nie móg³ oszacowaæ na etapie sk³adania oferty, a których wykonanie warunkuje wykonanie zamówienia podstawowego.

Dalej w SWZ i wzorze umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://koprzywnica.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.