Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134378/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów ZST w Mikołowie w ramach projektu: EFS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów ZST w Mikołowie w ramach projektu: EFS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7937fc45-e6f8-4024-af35-b450cea128ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034695/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy na dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku warsztatów szkolnych ZST w Moły"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Efektywne Funkcjonalne Szkoły – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim współfinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusze na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla działania FESL.10.14 – Infrastruktura kształcenia zawodowego.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów należących do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 / Pokoju 2 w ramach projektu: Efektywne Funkcjonalne Szkoły – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim współfinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusze na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla działania FESL.10.14 – Infrastruktura kształcenia zawodowego.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.2.1. Roboty przygotowawcze, rozbiórkowo – naprawcze i demontażowe:
• demontaż istniejącego dźwigu wraz z osprzętem i akcesoriami,
• oczyszczenie powierzchni ścian szybu, usunięcie miejscowych odprysków,
• wykonanie ewentualnych przejść lub zaadaptowanie istniejących przejść instalacyjnych,
• segregacja i utylizacja odpadów (urządzenie windy pozostaje własnością Zamawiającego).
1.2.2 Roboty remontowe:
• zamurowanie i przymurowanie istniejących otworów w obudowie szybu,
• wykonanie tynków i gładzi, szpachlowanie i szlifowanie nowych tynków,
• malowanie ścian w obrębie szybu windowego z uprzednim zagruntowaniem.
1.2.3 Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego, w pełni przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wykonawca w własnym zakresie opracuje wymaganą dokumentację urządzenia. Uwzględni w swoim zakresie transport elementów wielkogabarytowych do wnętrza budynku.
1.2.4 Roboty instalacyjne.
• Montaż nowej instalacji elektrycznej.
• Montaż rozdzielnicy windy i podłączenie urządzenia windy.
e) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej:
• wykonanie prób technicznych i uruchomienie dźwigu,
• wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed porażeniem elektrycznym,
• sporządzenie dokumentacji technicznej rejestracyjnej dla potrzeb zgłoszenia dźwigu w UDT (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) wraz z jej zatwierdzeniem,
• uzgodnienie dokumentacji technicznej i zakresu odbioru w UDT,
• rejestracja dźwigu w UDT, odbiór techniczny dźwigu i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację urządzenia, łącznie z poniesieniem kosztów z tym związanych,
• przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.
1.3. Dane techniczne dźwigu:
a) napęd elektryczny,
b) jednostka napędowa montowana w nadszybiu,
c) dźwig osobowy przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
d) ilość przystanków: 2,
e) ilość wejść: 1,
f) udźwig: 1500 -1800 kg, liczba osób ok. 15
g) prędkość: minimum 1,00 (m/s),
h) drzwi: automatyczne, teleskopowe, pełne, stal nierdzewna, szerokość minimum 1100 mm,
i) wewnętrzne wymiary kabiny: 1500 x 2400 mm, dopuszczalne + 5%
j) minimalna wewnętrzna wysokość kabiny: 2100mm,
k) zjazd awaryjny po zaniku napięcia: do najbliższego przystanka z otwarciem drzwi,
l) zjazd pożarowy: tak,
m) wezwania przystankowe: natynkowe, przyciski wypukłe lub z Braill,
n) informacja głosowa – przy otwieraniu i zamykaniu podawany ma być sygnał dźwiękowy lub informacja głosowa, ponadto określać ma lokalizację windy i kierunek jazdy, (wymagana głośność sygnału wynosi 50-65 dB),
o) drzwi wyposażona w czujniki powstrzymujące zamykanie, pozostają w pełnym otwarciu minimum 8s, czujniki powstrzymujące ich zamykanie jeszcze przed kontaktem z wchodzącą lub wychodzącą osobą,
p) czas działania awaryjnego: minimum 2 godzin,
q) wyłącznik przeciążeniowy: tak,
r) wykończenie kabiny: panel z laminatu, lustro, wyposażona w poręcze z stali nierdzewnej, powierzchnia podłogi dźwigu jest matowa, twarda i odporna na poślizg, materiały na ścianach kabiny nie odbijają światła, aby nie przyczyniać się do powstania efektu olśnienia,
s) oświetlenie LED,
t) Kabina dźwigu wyposażona w sygnalizację alarmową czytelną dla osób głuchych i słabosłyszących, np. pulsacyjnie świecący przycisk alarmowy, potwierdzający przyjęcie zgłoszenia, i pętlę induktofoniczną uruchamianą podczas alarmu – dopisałam w projekcie technicznym,
u) kabina wyposażona w kamerę IP 4Mpx z promiennikiem podczerwieni o zasięgu ok. 30m umożliwiający podgląd wnętrza.
.
1.4. Urządzenie musi spełniać wszystkie wymagania określone w dokumentacji projektowej, być zgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz spełniać standardy Modelu dostępnej szkoły https://www.dostepnaszkola.info/.1.4.1 Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027 (Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 - Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027):
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/
1.5 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia tj. dostarczone i zamontowane urządzenie windy, wbudowane materiały i wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz.1320) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie albowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu złożono osiem ofert. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Oferty nr 1,6,7 podlegały odrzuceniu na podstawie art. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024, poz.1320) oferty Wykonawcy zostały odrzucona w niniejszym postępowaniu, albowiem ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia i Wykonawcy nie złożyli w przewidzianym terminie prawidłowego przedmiotowego środka dowodowego. Zamawiający w Rozdziale II pkt 6 SWZ wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci karty produktowej producenta lub specyfikacji technicznej producenta oferowanej windy osobowej potwierdzających zgodność oferowanego urządzenia windy z parametrami technicznymi wskazanymi w Rozdziale II ust.1.3 SWZ . Oferty nr 2,3,4,5,8 zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 albowiem ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia. Złożone przedmiotowe środki dowodowe nie potwierdzały wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych windy, opisanych Rozdziale II ust.1.3 SWZ.INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Animator czasu wolnego" i "Kurs rezydentów biur podróży" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach.
- Zorg. i przeprow. kursów zawodow: 1. Kurs florystyczny 1 st. dla uczniów/uczennic i nauczyciela praktycznej nauki zawodu 2. Kurs florystyczny 2 st. dla naucz. prakt. nauki zawod z ZSP w Ornontowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Modernizacja i dostosowanie do obowiązujących przepisów sanitarnych kuchni i zaplecza kuchennego w budynku: SP1, SP5, SP.7 ZSP Mikołów Reta
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025 - ryby
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs Pilarz - drwal", "Kurs wspinaczki drzewnej poziom A" i " Kurs Pielęgnacja drzew" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach,
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z przebudową ul. Korczaka z oświetleniem i kanalizacją deszczową w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- "Dostawa i montaż windy osobowej"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.