eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów"Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów ZST w Mikołowie w ramach projektu: EFS



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów ZST w Mikołowie w ramach projektu: EFS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów ZST w Mikołowie w ramach projektu: EFS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7937fc45-e6f8-4024-af35-b450cea128ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034695/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy na dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku warsztatów szkolnych ZST w Moły"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Efektywne Funkcjonalne Szkoły – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim współfinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusze na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla działania FESL.10.14 – Infrastruktura kształcenia zawodowego.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów należących do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 / Pokoju 2 w ramach projektu: Efektywne Funkcjonalne Szkoły – rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim współfinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusze na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla działania FESL.10.14 – Infrastruktura kształcenia zawodowego.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.2.1. Roboty przygotowawcze, rozbiórkowo – naprawcze i demontażowe:
• demontaż istniejącego dźwigu wraz z osprzętem i akcesoriami,
• oczyszczenie powierzchni ścian szybu, usunięcie miejscowych odprysków,
• wykonanie ewentualnych przejść lub zaadaptowanie istniejących przejść instalacyjnych,
• segregacja i utylizacja odpadów (urządzenie windy pozostaje własnością Zamawiającego).
1.2.2 Roboty remontowe:
• zamurowanie i przymurowanie istniejących otworów w obudowie szybu,
• wykonanie tynków i gładzi, szpachlowanie i szlifowanie nowych tynków,
• malowanie ścian w obrębie szybu windowego z uprzednim zagruntowaniem.
1.2.3 Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego, w pełni przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wykonawca w własnym zakresie opracuje wymaganą dokumentację urządzenia. Uwzględni w swoim zakresie transport elementów wielkogabarytowych do wnętrza budynku.
1.2.4 Roboty instalacyjne.
• Montaż nowej instalacji elektrycznej.
• Montaż rozdzielnicy windy i podłączenie urządzenia windy.
e) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej:
• wykonanie prób technicznych i uruchomienie dźwigu,
• wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed porażeniem elektrycznym,
• sporządzenie dokumentacji technicznej rejestracyjnej dla potrzeb zgłoszenia dźwigu w UDT (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) wraz z jej zatwierdzeniem,
• uzgodnienie dokumentacji technicznej i zakresu odbioru w UDT,
• rejestracja dźwigu w UDT, odbiór techniczny dźwigu i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację urządzenia, łącznie z poniesieniem kosztów z tym związanych,
• przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.

1.3. Dane techniczne dźwigu:
a) napęd elektryczny,
b) jednostka napędowa montowana w nadszybiu,
c) dźwig osobowy przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
d) ilość przystanków: 2,
e) ilość wejść: 1,
f) udźwig: 1500 -1800 kg, liczba osób ok. 15
g) prędkość: minimum 1,00 (m/s),
h) drzwi: automatyczne, teleskopowe, pełne, stal nierdzewna, szerokość minimum 1100 mm,
i) wewnętrzne wymiary kabiny: 1500 x 2400 mm, dopuszczalne + 5%
j) minimalna wewnętrzna wysokość kabiny: 2100mm,
k) zjazd awaryjny po zaniku napięcia: do najbliższego przystanka z otwarciem drzwi,
l) zjazd pożarowy: tak,
m) wezwania przystankowe: natynkowe, przyciski wypukłe lub z Braill,
n) informacja głosowa – przy otwieraniu i zamykaniu podawany ma być sygnał dźwiękowy lub informacja głosowa, ponadto określać ma lokalizację windy i kierunek jazdy, (wymagana głośność sygnału wynosi 50-65 dB),
o) drzwi wyposażona w czujniki powstrzymujące zamykanie, pozostają w pełnym otwarciu minimum 8s, czujniki powstrzymujące ich zamykanie jeszcze przed kontaktem z wchodzącą lub wychodzącą osobą,
p) czas działania awaryjnego: minimum 2 godzin,
q) wyłącznik przeciążeniowy: tak,
r) wykończenie kabiny: panel z laminatu, lustro, wyposażona w poręcze z stali nierdzewnej, powierzchnia podłogi dźwigu jest matowa, twarda i odporna na poślizg, materiały na ścianach kabiny nie odbijają światła, aby nie przyczyniać się do powstania efektu olśnienia,
s) oświetlenie LED,
t) Kabina dźwigu wyposażona w sygnalizację alarmową czytelną dla osób głuchych i słabosłyszących, np. pulsacyjnie świecący przycisk alarmowy, potwierdzający przyjęcie zgłoszenia, i pętlę induktofoniczną uruchamianą podczas alarmu – dopisałam w projekcie technicznym,
u) kabina wyposażona w kamerę IP 4Mpx z promiennikiem podczerwieni o zasięgu ok. 30m umożliwiający podgląd wnętrza.

.
1.4. Urządzenie musi spełniać wszystkie wymagania określone w dokumentacji projektowej, być zgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz spełniać standardy Modelu dostępnej szkoły https://www.dostepnaszkola.info/.1.4.1 Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027 (Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 - Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027):
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/


1.5 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia tj. dostarczone i zamontowane urządzenie windy, wbudowane materiały i wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz.1320) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie albowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu złożono osiem ofert. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Oferty nr 1,6,7 podlegały odrzuceniu na podstawie art. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024, poz.1320) oferty Wykonawcy zostały odrzucona w niniejszym postępowaniu, albowiem ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia i Wykonawcy nie złożyli w przewidzianym terminie prawidłowego przedmiotowego środka dowodowego. Zamawiający w Rozdziale II pkt 6 SWZ wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci karty produktowej producenta lub specyfikacji technicznej producenta oferowanej windy osobowej potwierdzających zgodność oferowanego urządzenia windy z parametrami technicznymi wskazanymi w Rozdziale II ust.1.3 SWZ . Oferty nr 2,3,4,5,8 zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 albowiem ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia. Złożone przedmiotowe środki dowodowe nie potwierdzały wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych windy, opisanych Rozdziale II ust.1.3 SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.