Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124214/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów, tj. płyty CD, DVD, BD, koperty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10686551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów, tj. płyty CD, DVD, BD, koperty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a77ebf7d-63ad-4471-a521-6ff0d05e41a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 55955,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy materiałów, tj. płyty CD, DVD, BD, koperty, na płyty, myszki komputerowe, klawiatury komputerowe, zwanych dalej wyrobami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ tj. Formularz cenowo-techniczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32353100-3 - Płyty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199230-1 - Koperty
30234400-2 - Uniwersalne dyski wideo (DVD)
30237410-6 - Myszka komputerowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51529,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71420,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51529,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. CONTENT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003490163
7.3.3) Ulica: Budowlana 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-301
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE CONTENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE CONTENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51529,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Modernizacja i rozbudowa stadionu sportowego przy ul. Wyspiańskiego 58-58a wraz z wykonaniem nawadniania i oświetleniem
- Dostawa artykułów biurowych do CKZiU w Słubicach
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi podczas Dni Zielonej Góry -Winobranie 2025
- Kompleksowa organizacja wydarzenia pn. "Kongres Gospodarczy - Lubuskie 2025" na terenie województwa lubuskiego.
- Roboty budowlane w zakresie remontu budynku Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE, Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1 - Część 3 i 4
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz 0programowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Każdy inny, wszyscy równi - nowoczesna integracja"
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.