eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golczewo › Transport na życzenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport na życzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 23

1.5.2.) Miejscowość: Golczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-410

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913225138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lisiczko@golczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport na życzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca261f17-bcae-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032171/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi transportu na życzenie na terenie gminy Golczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Transport na życzenie” współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Społecznego oraz budżetu państwa, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 –2020, realizowany przy współudziale Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZF.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na transporcie na życzenie na trasach: Golczewo-Wysoka Kamieńska, Wysoka Kamieńska – Golczewo przez miejscowości:
• Kłęby, Gadom, Kretlewo, Baczysław;
• Samlino, Niemica, Koplino, Dargoszewo, Kozielice,
a także pomiędzy ww. miejscowościami.
2. Transport będzie odbywał się z przystanków w ww. miejscowościach, lub w uzasadnionych przypadkach z innego miejsca na terenie ww. miejscowości.
3. Trasy przejazdu nie mogą obejmować miejscowości innych niż wymienione w ust. 1.
4. Wykonawca będzie świadczył usługę transportu na życzenie oraz będzie w gotowości świadczenia usługi w godzinach 7:00-19:00 przez wszystkie dni w roku kalendarzowym, za wyjątkiem dni świątecznych (łącznie 352 dni), przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, bez limitu przejechanych kilometrów.
5. Świadczenie usługi będzie odbywało się za pośrednictwem dyspozytora lub poprzez indywidualne zgłoszenia pasażerów lub przy użyciu dedykowanej aplikacji.
6. Pasażerami będą osoby dorosłe, osoby starsze, młodzież i dzieci.
7. Transport będzie realizowany zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.), jako przewóz okazjonalny.
8. Usługa transportowa będzie odpłatna, wykonawca wystawi potwierdzenie uiszczenia opłaty/paragon pasażerowi na własnej kasie fiskalnej, w imieniu Zamawiającego.
9. Dochód z opłat za przewozy będzie dochodem Zamawiającego, który wykonawca będzie miał obowiązek przekazać Zamawiającemu.
10. Proponowane wartości opłat na trasach zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
11. Wykonawca najpóźniej w terminie 7 dni po zakończonym miesiącu przekaże Zamawiającemu raport ze sprzedanych opłat za przejazd oraz przekaże środki finansowe, uzyskane z ww. opłat na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w umowie.
12. Pojazd, którym realizowana będzie usługa transportu na życzenie musi być przystosowany do przewozu co najmniej 9 osób.
13. Pojazd, którym realizowana będzie usługa transportu na życzenie musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (osoby z niepełnosprawnościami ruchowymi, osoby niewidome, osoby niedowidzące, osoby niesłyszące, osoby niedosłyszące i osoby z innymi niepełnosprawnościami). Zamawiający wymaga aby pojazd był w odpowiedni sposób oznakowany (np. czarno-żółte lub kontrastowe oznakowanie schodów/progów). Zamawiający wymaga by pojazd, którym usługa będzie realizowana wyposażony był w informacje dźwiękowe, dotyczące miejsca zatrzymania się pojazdu (dopuszczalne będzie wykorzystanie sprzętu nagłośnieniowego wyposażonego w mikrofon). Wykonawca umieści wewnątrz pojazdu tablicę informującą o miejscowościach znajdujących się na trasie przejazdu, którą przekaże Zamawiający.
14. Przedmiot zamówienia musi być świadczony pojazdami, przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi wymagania z art. 66 ustawy z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.).
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezapowiedzianej kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy, przeprowadzanej przez Policję, Inspekcję Transportu Drogowego.
16. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu, lub w przypadku zastrzeżeń, co do stanu trzeźwości kierowcy, wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zapewnienia innego pojazdu/osoby kierowcy, od chwili otrzymania informacji od zamawiającego lub stosownych służb.
17. W razie awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany.
18. Kierowców musi cechować wysoka kultura osobista.
19. Kierowcy muszą posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdów o kategorii uprawniającej do wykonywania przewozów, stanowiących przedmiot postępowania.
20. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 tysięcy zł przez cały okres wykonywania zamówienia.
21. Zamawiający, po przeprowadzeniu analizy przedmiotu zamówienia uznał, że brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencji i nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w postępowaniu przez małych i średnich przedsiębiorców. Podział zamówienia na części (trasy) jest niecelowy, groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, dodatkowo potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Zakres zamówienia jest stosunkowo niewielki, dzielenie go zatem na części byłoby nieuzasadnione z powodów ekonomicznych (podział zamówienia na części nie zapewni zmniejszenia kosztu). W związku z powyższym niemożliwe jest wydzielenie części zamówienia.
22. Wykonawca ubezpieczy pojazd i pasażerów na czas przewozu od następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł.
23. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. osób realizujących przejazdy (kierowców).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233798,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300326,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233798,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo PKS Gryfice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571673972

7.3.4) Miejscowość: Słudwia

7.3.5) Kod pocztowy: 72-310

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233798,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.