Og³oszenie z dnia 2025-04-16
Og³oszenie nr 2025/BZP 00193393 z dnia 2025-04-16 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zarz±dzanie i administrowanie budynkami oraz lokalami mieszkalnymi stanowi±cymi zasób Gminy Miejskiej ¦widnik w okresie od 01.04.2025r. do 30.09.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarz±dzanie i administrowanie budynkami oraz lokalami mieszkalnymi stanowi±cymi zasób Gminy Miejskiej ¦widnik w okresie od 01.04.2025r. do 30.09.2025r.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ca07ce1-90da-42e5-a965-091d02410292
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00193393
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024000/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.3.3 Zarz±dzanie i administrowanie budynkami oraz lokalami mieszkalnymi stanowi±cymi zasób Gminy Miejskiej ¦widnik w okresie 01.04.2025 - 30.09.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00147616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Podstawa prawna: art. 214 ust.1 pkt 11 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
Uzasadnienie:
1) Zamawiaj±cy jest organem za³o¿ycielskim gminnej spó³ki P.K. PEGIMEK Sp. z o.o., posiada w niej 100% udzia³ów. Gmina Miejska ¦widnik jako jedyny Wspólnik powo³uje cz³onków Rady Nadzorczej, którzy sprawuj± bezpo¶redni nadzór nad dzia³alno¶ci± Zarz±du oraz powo³uj± i odwo³uj± cz³onków Zarz±du, co potwierdza spe³nianie warunku sprawowania nad spó³k± kontroli, polegaj±cej na dominuj±cym wp³ywie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotycz±ce zarz±dzania sprawami tej osoby prawnej;
2) 90,72% dzia³alno¶ci spó³ki " P.K. PEGIMEK Sp. z o.o." dotyczy wykonania zadañ powierzonych przez Zamawiaj±cego;
3) w spó³ce P.K. PEGIMEK Sp. z o.o. nie ma udzia³u kapita³u prywatnego.
£±czne spe³nienie ww. przes³anek pozwala na udzielenie temu Wykonawcy zamówienia w trybie z wolnej rêki na podstawie powo³anego w podstawie prawnej przepisu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP 271.6.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 272592,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. “Zarz±dzanie i administrowanie budynkami oraz lokalami mieszkalnymi stanowi±cymi zasób Gminy Miejskiej ¦widnik”. obejmuj±cego czynno¶ci kompleksowego zarz±dzania i administrowania budynkami oraz lokalami mieszkalnymi stanowi±cymi zasób Gminy Miejskiej ¦widnik.
2. Przez zarz±dzanie i administrowanie, rozumie siê podejmowanie decyzji i dokonywanie czynno¶ci maj±cych na celu zapewnienie w³a¶ciwej gospodarki ekonomiczno- finansowej nieruchomo¶ci, obs³ugi u¿ytkowników zasobu, zapewnienie bezpieczeñstwa u¿ytkowania, w³a¶ciwej eksploatacji nieruchomo¶ci, jak równie¿ czynno¶ci zmierzaj±ce do utrzymania nieruchomo¶ci w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem, w zakresie uprawnieñ i obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa, w granicach udzielonych pe³nomocnictw z zastrze¿eniem odrêbnych uregulowañ prawnych. W przypadku zdarzeñ lub zagro¿eñ ¿ycia lub zdrowia osób, bezpieczeñstwa mienia lub ¶rodowiska, wynikaj±cych z przepisów prawa budowlanego, Wykonawca zamówienia podejmuje decyzje i realizuje czynno¶ci wykraczaj±ce poza zakres czynno¶ci zwyk³ego zarz±du, zawiadamiaj±c niezw³ocznie o tych zdarzeniach Zamawiaj±cego.
3. Termin realizacji zamówienia: zamówienie bêdzie zrealizowanie w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 r. do 30 wrze¶nia 2025 r.
4. Do obowi±zków Wykonawcy zamówienia nale¿y:
1) Wykonywanie czynno¶ci, które ci±¿± na wynajmuj±cym w stosunkach pomiêdzy wynajmuj±cym a najemc± zgodnie z ustaw± o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2023 r. poz. 725)- zgodnie z § 5 wzoru umowy na realizacjê zadania.
2) Wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z zarz±dzaniem i bie¿±cym funkcjonowaniem zarz±dzanych nieruchomo¶ci- zgodnie z § 6 wzoru umowy na realizacjê zadania.
3) Prowadzenie spraw zwi±zanych z utrzymaniem budynków i lokali mieszkalnych we w³a¶ciwym stanie technicznym oraz realizacja obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa budowlanego- zgodnie z § 7 wzoru umowy na realizacjê zadania.
a) W ramach zadania bêdzie dokonywa³ drobnych, niezbêdnych prac remontowych w lokalach mieszkalnych stanowi±cych zasób mieszkaniowy Gminy Miejskiej ¦widnik, Wykonawca dokona przegl±du i wymiany skrzyde³ okiennych i skrzyde³ drzwiowych w lokalach mieszkalnych stanowi±cych zasób Gminy Miejskiej ¦widnik: ul. Kolejowa 6/5, Kolejowa 7/13, Kolejowa 6/11, Krêpiecka 8/2, Jaworowa 14/22 i Jaworowa 14/24.
b) W ramach zadania Wykonawca wykona niezbêdne prace remontowych lokali przeznaczonych na najem socjalny, stanowi±cych pustostany.
4) Przygotowanie lokali mieszkalnych do sprzeda¿y- zgodnie z § 8 wzoru umowy na realizacjê zadania.
5) Prowadzenie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, windykacji nale¿no¶ci z tytu³u najmu lokali- zgodnie z § 9 wzoru umowy na realizacjê zadania.
6) Reprezentowanie Zamawiaj±cego przed s±dami i organami administracji w zakresie powierzonych zadañ- zgodnie z § 10 wzoru umowy na realizacjê zadania.
7) Dokonywanie rozliczeñ z Zamawiaj±cym w sposób okre¶lony w § 19 wzoru umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 70330000-3 - Us³ugi zarz±dzania nieruchomo¶ciami na zasadzie bezpo¶redniej p³atno¶ci lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305
7.3.3) Ulica: Al. Lotników Polskich 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO KOMUNALNE PEGIMEK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO KOMUNALNE PEGIMEK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 304945,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-04 do 2025-09-308.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnêtrznych ¶cianek dzia³owych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia po¿arowego klatki schodowej A
- Poprawa dostêpno¶ci szkó³ Powiatu ¯yrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizacjê instalacji elektrycznej: monta¿ opraw o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz o¶wietlenia zewnêtrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
- POPRAWA DOSTÊPNO¦CI DO EDUKACJI SZKOLNEJ W MIE¦CIE I GMINIE BUK. SZKO£A PODSTAWOWA, UL. SZARYCH SZEREGÓW, 64-320 BUK
- Modernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. G³ogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywno¶ci energetycznej i dostêpno¶ci dla niepe³nosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- Poprawa dostêpno¶ci budynku Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Ksiê¿polu
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.