eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › Wymiana kotłów CO oraz roboty towarzyszące w budynku Zespołu Szklono Przedszkolnego w Jedlińsku - gmina Jedlińsk



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów CO oraz roboty towarzyszące w budynku Zespołu Szklono Przedszkolnego w Jedlińsku - gmina Jedlińsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W JEDLIŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365684719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213115

1.5.8.) Numer faksu: 483213115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwjedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cuw-jedlinsk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotłów CO oraz roboty towarzyszące w budynku Zespołu Szklono Przedszkolnego w Jedlińsku - gmina Jedlińsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5cc91ec-d46f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017442/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiany kotłów CO oraz roboty towarzyszące w budynku Zespołu Szklono Przedszkolnego w Jedlińsku - gmina Jedlińsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 718398,1 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową polegających na wymianie kotłów CO oraz robotach towarzyszących w budynku Zespołu Szklono Przedszkolnego
w Jedlińsku.
Zakres robót obejmuje:
Wytyczne branży instalacyjnej.
- demontaż sprzęgła hydraulicznego,
- demontaż zasobnika c.w.u,
- demontaż przewodów odprowadzania spalin,
- demontaż pomp obiegowych i kotłowych,
- demontaż armatury,
- demontaż rozdzielaczy,
- demontaż dwóch kotłów żeliwnych,
- demontaż naczyń wzbiorczych,
- demontaż rurociągów wraz z izolacją,
- wykonanie odprowadzenia wody ze schodów wejściowych do istniejącej kanalizacji,
- wymiana istniejącej kanalizacji podposadzkowej aż do studzienki schładzającej,
- montaż włazu stalowego z blachy ryflowanej na istniejącej studzience schładzającej
o wymiarach 90x90cm i grubości 6mm wzmocnionej kątownikami,
- wykonanie stalowej podkonstrukcji pod wymiennik ciepła.
Wytyczne branży budowlanej.
- skucie posadzki z gresu,
- skucie szlichty cementowej i podkładu betonowego,
- rozebranie izolacji termicznej,
- wybranie i wywiezienie gruzu z rozbiórki,
- wykonanie nowego chudego betonu,
- wykonanie nowej ciężkiej izolacji przeciwwilgociowej ( papa termozgrzewalna),
- wykonanie izolacji termicznej (styropian xps100),
- wykonanie nowej posadzki cementowej,
- ułożenie posadzki z płytek gres,
- skucie tynków,
- gruntowanie ścian,
- wykonanie nowych tynków,
- szpachlowanie sufitów i ścian,
- malowanie ścian i sufitów,
- wymiana okna nad drzwiami,
wymian drzwi wejściowych stalowych.
Wytyczne dla branży elektrycznej.
- zasilenie kaskady kotłów gazowych,
- wymiana okablowania instalacji GAZEX,
- wymiana oświetlenia na LED.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SWZ Projektach budowlanych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót (który ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowi wyłącznie narzędzie pomocnicze) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najniższej przewyższa kwotę jaką zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia -zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886544,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

postępowanie unieważnione ze względu na brak środków. Cena oferty najtańszej przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.