Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182696/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nabywanie dodatkowych kwalifikacji przez uczniów w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie ZS nr 1 i ZS nr
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miechowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka12
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 04138-301-20
1.5.8.) Numer faksu: 0413821118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.miechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nabywanie dodatkowych kwalifikacji przez uczniów w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie ZS nr 1 i ZS nr2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c042a26-16d0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003179/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nabywanie dodatkowych kwalifikacji: Kursy dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Miechowie w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie ZS nr 1 i ZS nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 272.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części I Kurs asystencko - sekretarski z językiem angielskim:Uczestnikami kursów będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu miechowskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu.
Liczba uczestników: 8 uczestników (uczniów/ uczennic) do października 2021 oraz 8 uczestników (uczniów/ uczennic) w drugim półroczu 2021 z Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Pawła II w Miechowe, ul. Prusa 2, 32-200 Miechów.
Ilość godzin: min. 40. Zajęcia powinny być prowadzone w formie teoretycznej 20 godzin i praktycznej 20 godzin.
Zajęcia kursowe odbywają się w tradycyjnej formie kształcenia (stacjonarna forma kształcenia).
Zajęcia kursowe w formie hybrydowej lub zdalnej mogą odbywać się wówczas, gdy zostanie częściowo lub w całości zawieszona stacjonarna praca szkoły, a w miejsce jej zostanie wprowadzane kształcenie hybrydowe ( Wariant B) lub zdalne ( Wariant C).
Jeżeli zostanie na kursie wprowadzone kształcenie zdalne, uczestnicy kursu są zobowiązani dokumentować realizację zajęć, a wykonawca przedłożyć dokumentację koordynatorowi ds. szkoleń i kursów.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć z uwzględnieniem przepisów dotyczących ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii spowodowanej COVID -19.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środków higieny uczestnikom kursu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu
w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń
i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do pełnienia roli asystentki – sekretarki, posługiwania się językiem angielskim branżowym.
Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program kursu powinien zapewnić przygotowanie do prowadzenia sekretariatu poprzez pozyskanie wiedzy i umiejętności z zakresu:
tworzenia i przechowywania dokumentów,
wykorzystania w pracy zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych technik biurowych,
komunikowania się z otoczeniem,
tworzenia własnego wizerunku jako przedstawiciela firmy,
profesjonalnego zarządzania biurem.
etyki zawodu,
prezentowania wizerunku firmy,
organizacji pracy biura i sekretariatu,
organizowania delegacji krajowych i zagranicznych,
wybranych aspektów prawa pracy z elementami prawa kadrowego,
słownictwa i zwrotów branżowych w języku angielskim.
Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez WYKONAWCĘ; koszt egzaminu i wydanie certyfikatów winien być wliczony w cenę kursu.
Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 90% zdawalności egzaminu, jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, przeprowadzenia dodatkowych zajęć uzupełniających braki na własny koszt w wymiarze 2 godz. teoretycznych dla każdej osoby, która nie zdała w I terminie.
Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu tj. dyplom oraz zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
Cena kursu powinna uwzględniać:
przeprowadzenie kursu,
koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia.
koszty przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego,
koszty przeprowadzenia dodatkowych zajęć teoretycznych dla każdej osoby, która nie zdała w I terminie.
koszty przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego poprawkowego,
wydania stosownych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu,
Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem własnego sprzętu Wykonawcy.
Miejscem organizacji szkolenia będzie Zespół Szkół Nr 2 w Miechowie, ul. B. Prusa 2. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Miechów, instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Miechowa na miejsce odbywania się zajęć i z powrotem.
Szczegółowe warunki korzystania ze sprzętu i sal wykładowych: zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą być prowadzone z wykorzystaniem sal dydaktycznych/pracowni w godzinach pracy Szkoły tj. do godziny 18.00 - bezpłatnie. W soboty i niedziele oraz po godzinie 18:00 zajęcia mogą być prowadzone na terenie Szkoły po wcześniejszym zawarciu umowy z osobą wskazaną przez Szkołę, odpowiedzialną za udostępnienie pomieszczeń
i nadzór nad majątkiem szkolnym.
Wykonawca zobowiązuje się do:
przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
przeprowadzenia kursu zgodnie z założeniami i programem
w pełnym wymiarze godzin;
wykładowcy i instruktorzy powinni mieć stosowne uprawnienia i przedstawić kserokopie tych uprawnień za zgodność z oryginałem przed rozpoczęciem kursu;
zaopatrzenia każdego z uczniów w materiały dydaktyczne z zakresu kursu (książki lub materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę
z zakresu kursu);
przeprowadzenia egzaminu końcowego oraz wydania stosownych dokumentów;
zaopatrzenia w inne materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu;
zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez koordynatora ds. szkoleń i kursów.
Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez koordynatora ds. szkoleń i kursów.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i harmonogramu kursu.
Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.
Wszystkie dokumenty (harmonogram kursu, program kursu, potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, listy obecności, testy z egzaminu, protokół z egzaminu, certyfikaty, potwierdzenia odbioru certyfikatów, ankiety ewaluacyjnie, dokumentacja fotograficzna w formie elektronicznej i inne dokumenty powstałe przy realizacji projektu), materiały szkoleniowe i miejsce prowadzenia szkolenia muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10960,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części II Szkolenie z zakresu diagnostyki pojazdów samochodowych i rolniczych:Szkolenie z zakresu diagnostyki pojazdów samochodowych i rolniczych
Uczestnikami kursów będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu miechowskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu.
1. Liczba uczestników: 20 uczestników (uczniów/ uczennic) w drugim półroczu 2021
z Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Pawła II w Miechowe, ul. Prusa 2, 32-200 Miechów.
2. Ilość godzin: min. 20. Zajęcia powinny być prowadzone w formie teoretycznej
i praktycznej.
3. Zajęcia kursowe odbywają się w tradycyjnej formie kształcenia (stacjonarna forma kształcenia).
4. Zajęcia kursowe w formie hybrydowej lub zdalnej mogą odbywać się wówczas, gdy zostanie częściowo lub w całości zawieszona stacjonarna praca szkoły, a w miejsce jej zostanie wprowadzane kształcenie hybrydowe ( Wariant B) lub zdalne ( Wariant C).
5. Jeżeli zostanie na kursie wprowadzone kształcenie zdalne, uczestnicy kursu są zobowiązani dokumentować realizację zajęć, a wykonawca przedłożyć dokumentację koordynatorowi ds. szkoleń i kursów.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć z uwzględnieniem przepisów dotyczących ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii spowodowanej COVID -19.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środków higieny uczestnikom kursu.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu
w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
9. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń
i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy.
10. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania wiadomości i umiejętności z zakresu diagnostyki pojazdów samochodowych i rolniczych oraz maszyn rolniczych.
11. Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności między innymi
z zakresu:
• zapoznanie się z typami systemów sterowanych elektronicznie oraz rodzajami diagnostyki na różnych poziomach,
• poznanie metod i procedur diagnostyki szeregowej głównych systemów elektronicznych stosowanych w pojazdach samochodowych i maszynach rolniczych z interpretacją błędów, parametrów i stanów oraz systemów sieci CAN, skrzyni biegów i WOM,
• zarządzanie silnikiem i układami powiązanymi,
• procedury konfiguracyjne oraz warunki konieczne do ich przeprowadzenia, kalibracja skrzyni biegów, silnika i tylnego podnośnika hydraulicznego,
• ćwiczenia praktyczne powinny być przeprowadzone na samochodach oraz dwóch różnych ciągnikach rolniczych obejmujące diagnostykę i procedury manualne jak również diagnostykę szeregową, (różne nowoczesne marki ciągników).
12. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu tj. dyplom oraz zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
13. Cena kursu powinna uwzględniać:
a. przeprowadzenie kursu,
b. koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia.
14. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 90% zdawalności egzaminu, jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, przeprowadzenia dodatkowych zajęć uzupełniających braki na własny koszt w wymiarze 2 godz. teoretycznych dla każdej osoby, która nie zdała w I terminie.
15. Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem własnego sprzętu Wykonawcy.
16. Miejscem organizacji szkolenia będzie Zespół Szkół Nr 2 w Miechowie, ul. B. Prusa 2. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Miechów, instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Miechowa na miejsce odbywania się zajęć i z powrotem.
17. Szczegółowe warunki korzystania ze sprzętu i sal wykładowych: zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą być prowadzone z wykorzystaniem sal dydaktycznych/pracowni w godzinach pracy Szkoły tj. do godziny 18.00 - bezpłatnie. W soboty i niedziele oraz po godzinie 18:00 zajęcia mogą być prowadzone na terenie Szkoły po wcześniejszym zawarciu umowy z osobą wskazaną przez Szkołę, odpowiedzialną za udostępnienie pomieszczeń
i nadzór nad majątkiem szkolnym (pomieszczenia udostępniane bezpłatnie).
18. Wykonawca zobowiązuje się do:
• przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
• przeprowadzenia kursu zgodnie z założeniami i programem
w pełnym wymiarze godzin; ośrodek szkoleniowy powinien mieć stosowne uprawnienia i przedstawić kserokopie tych uprawnień za zgodność z oryginałem przed rozpoczęciem kursu;
• zaopatrzenia każdego z uczniów w materiały dydaktyczne z zakresu kursu (książki lub materiały firmowe – skrypty, prezentacje zawierające pełną wiedzę
z zakresu kursu, dopuszczalne też są materiały elektroniczne);
• przeprowadzenia egzaminu końcowego oraz wydania stosownych dokumentów;
• zaopatrzenia w inne materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia kursu;
19. Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez koordynatora ds. szkoleń i kursów.
20. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i harmonogramu kursu.
21. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.
22. Wszystkie dokumenty (harmonogram kursu, program kursu, potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, listy obecności, testy z egzaminu, protokół z egzaminu, certyfikaty, potwierdzenia odbioru certyfikatów, ankiety ewaluacyjnie, dokumentacja fotograficzna w formie elektronicznej i inne dokumenty powstałe przy realizacji projektu), materiały szkoleniowe i miejsce prowadzenia szkolenia muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19282,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Termomodernizacja budynku 1a wraz z przebudową, rozbudową i nadbudową części budynku "Środowiskowego Domu Samopomocy" przy ul. Szpitalnej 1 w Miechowie".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 1+600 do km 2+500, na dł. 0,9 km wraz z remon-tem obiektu mostowego w km 1+688 w miejscowości Biskupice-II postępowanie.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.