eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzyłękWykonanie robót budowlanych w budynku OSP w Łaguszowie oraz w budynku po byłej zlewni mleka w Lucimi.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku OSP w Łaguszowie oraz w budynku po byłej zlewni mleka w Lucimi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYŁĘK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BN

1.5.2.) Miejscowość: Przyłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-704

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 30 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przylek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przylek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przylek.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku OSP w Łaguszowie oraz w budynku po byłej zlewni mleka w Lucimi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d99cac93-122b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002560/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana instalacji elektrycznej w części budynku obejmującej siedzibę OSP w Łaguszowie.

1.1.8 Wykonanie robót budowlanych w budynku po byłej zlewni mleka w Lucimi w ramach zadania: „Adaptacja budynku po byłej zlewni mleka na świetlicę wiejską w miejscowości Lucimia”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45424,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana instalacji elektrycznej w części budynku obejmującej siedzibę OSP w Łaguszowie.

- Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących


- Zakres robót:
• demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
• wykonanie nowych bruzd, okablowanie, zaprawienie bruzd
• montaż nowej tablicy rozdzielczej
• montaż osprzętu – łączników, gniazd
• montaż lamp oświetleniowych
• montaż przycisku sygnalizacji alarmu
• roboty malarskie
• wykonanie pomiarów elektrycznych
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
2) przedmiar robót,
3) projekt budowlany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.5.5.) Wartość części: 21165,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w budynku po byłej zlewni mleka w Lucimi w ramach zadania: „Adaptacja budynku po byłej zlewni mleka na świetlicę wiejską w miejscowości Lucimia”.

- Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):

45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45432110-8 Kładzenie podłóg
45410000-4 Tynkowanie
45262522-6 Roboty murarskie
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45421130-4 Instalowanie drzwi i okien

- Zakres robót:
• Wykucie z muru ościeżnic
• Wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych i okiennych
• Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowej
• Rozebranie nadproży z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej
• Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
• Podkłady betonowe z układaniem ręcznym na podłożu gruntowym
• Izolacje z folii polietylenowej podposadzkowe (dwukrotnie)
• Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych
• Warstwy wyrównawcze grubości 6 cm zatarte na ostro pod posadzki wykonywane przy użyciu "Miksokreta"
• Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o połączeniach wciskowych
• Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o połączeniach wciskowych
• Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach
• Wykucie gniazd o głębokości 1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie wapiennej dla belek
• Otwory w ścianach murowanych -ułożenie nadproży prefabrykowanych
• Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego
• Przebicie otworów o powierzchni do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 30 cm
• Podmurowanie pod drzwi z bloczków betonowych na zaprawie cementowej
• Ręczne wykonanie koryta chodników w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm
• Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
• Podbudowa wyk. ręcznie z gruntu stabilizowanego cementem gr 10 cm
• Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej
• Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
• Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne szklone w górnej części szkłem bezpiecznym, część dolna wypełnienie pełne z blachy - skrzydło aktywne szer. 90 cm w świetle wraz z obróbką ościeża

- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432110-8 - Kładzenie podłóg

4.5.5.) Wartość części: 24258,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w niniejszym postępowaniu wz. cz. 1 zamówienia, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.09.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w niniejszym postępowaniu wz. cz. 2, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.09.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.