Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178515/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERŻONIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748325695
1.5.8.) Numer faksu: 748325694
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0eab4c3-1478-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001082/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 673208,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanych na działkach: 15, 40, 43, 376, 380, 384, obręb 0004, Tuszyn, gmina Dzierżoniów (odcinek 900,85 m).
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają postanowienia SWZ oraz:
a) Projekt budowlany i projekt wykonawczy oraz informacja BIOZ wraz z zaświadczeniem
o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu nr BA.6743.2.76.2021 z dnia 20 sierpnia 2021r.
c) Projekt umowy;
d) Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy.
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
f) Projekt stałej organizacji ruchu;
g) Projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót
3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:
a) urządzenia terenu budowy, wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowanie terenu budowy oraz oznakowanie drogi na podstawie zatwierdzonej organizacji ruchu na czas budowy oraz stałej organizacji ruchu,
c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
d) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących
i elementów zagospodarowania terenu,
e) wycinki wszystkich drzew i krzewów kolidujących z planowanymi robotami oraz uzyskanie wymaganych w tym zakresie zgód i pozwoleń,
f) wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
g) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie pasa drogowego, bieżącą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną
(3 egzemplarze)
h) zabezpieczenia i wznowienia istniejącej osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową,
i) zabezpieczenia i wznowienia istniejących punktów granicznych narażonych na zniszczenie lub szkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową,
j) dokonania uzgodnień, zgłoszeń, oraz uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym protokołów odbioru urządzeń wodociągowych, gazowych i pozostałych (o ile istnieją),
k) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
l) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje plan BIOZ o ile zaistnieje taka potrzeba,
m) doprowadzeniem do porządku działek sąsiednich wraz z uzyskaniem potwierdzenia od właścicieli nieruchomości o doprowadzeniu ich do należytego stanu,
n) regulacja wszelkich urządzeń obcych w pasie realizowanej drogi w przypadku ich wystąpienia, w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą urządzeń, protokolarnego ich przejęcia oraz zwrotnego przekazania,
o) naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac,
z tym, że koszt ich naprawy ponosi Wykonawca
p) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
r) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w tym umożliwienie przejazdu i dojazdu do posesji mieszkańcom oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
s) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej,
t) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
u) zamontowanie w miejscu wykonania robót tablicy informacyjnej wg wskazań Zamawiającego – tablicę informacyjną dostarczy Zamawiający,
w) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - jeden egzemplarz), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą
z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą
o wyrobach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak wystarczających środków, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1018468,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105328,52 PLN
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE
- OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE
- Część I: Zakup, dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody, Cześć II: Zakup, dostawa mobilnej cysterny na wodę z przyczepą o pojemności 5 tys. litrów.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie homologowanej - 3 szt. realizowanego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY DZIERŻONIÓW
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych z terenu miasta Dzierżoniów w okresie od 01-01-2026r. do 31-12-2026r.
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





