eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówZagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: MZO Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Bryły 6

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mzo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzo.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13c9dd50-1531-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005808/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZO/26/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadu o kodzie 17 09 04.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne o kodach:
17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02
i 17 09 03.

Łączna ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia została określona na poziomie około 1000 Mg, z możliwością rozszerzenia umowy o 10%.
Z uwagi na okoliczność, że Zamawiający nie ma wpływu na ilości zbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości, Zamawiający gwarantuje 50% wartości zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną wykonawcy przewyższa środki finansowe Zamawiającego, który na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 410 400,00 zł brutto.

Oferty złożone w postępowaniu:
1) EKO-SAM BIS Sp. z o. o., 05-306 Jakubów
a) Oferta podstawowa
cena brutto: 529 200,00 zł
termin płatności: 30 dni
odległość do instalacji: 68 km
b) Oferta wariantowa:
cena brutto: 583 200,00 zł
termin płatności: 30 dni

2) PPHU „LEKARO” Jolanta Zagórska, 05-408 Glinianka
a) Oferta podstawowa
cena brutto: 537 840,00 zł
termin płatności: 30 dni
odległość do instalacji: 49,90 km
b) Oferta wariantowa:
cena brutto: 624 240,00 zł
termin płatności: 30 dni

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.