eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 231 56 13

1.5.8.) Numer faksu: 55 231 56 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2609796b-c07e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002174/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, Schemat A.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRGo.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie, zlokalizowanego przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, z lokalizacją na działce nr 68.
Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, Schemat A.
2. Zakres zamówienia obejmuje miedzy innymi:
1) w części administracyjnej budynku:
• izolację termiczną ścian zewnętrznych,
• izolację termiczną ścian fundamentowych,
• wymianę okien
• wymianę drzwi zewnętrznych,
2) w części magazynowo--gospodarczej:
• skucie luźnych tynków. Zabezpieczenie ścian preparatami p. wilgociowymi i p. grzybowymi. Uzupełnienie zniszczonych skorodowanych tynków oraz spoin, wzmocnienie narożników,
• odkopanie (odcinkowo) ścian fundamentowych, zabezpieczenie p.wilgociowo dyspersyjną masą bitumiczno- kauczukową, wodną do konserwacji i hydroizolacji fundamentów i gruntowania. W przypadku skorodowanych fundamentów – uzupełnienie, wzmocnienie.
• zdemontowanie rynien i rur spustowych, po dociepleniu wykorzystać – rynny i rury nowe, w b. dobrym stanie technicznym.
• izolację termiczną.
3) dostosowanie pomieszczenia palacza dla potrzeb pomieszczenia technicznego:
• odtworzyć warstwy podłogowe i izolację w przedmiotowym pomieszczeniu po wykonaniu instalacji kanalizacyjnej,
• zamontować drzwi wejściowe do pomieszczenia,
• zamontować nowe okno,
• nowe tynki w pomieszczeniu,
• pomalować ściany pomieszczenia
• pomalować sufit pomieszczenia
4) w zakresie branży elektrycznej:
• wykonanie wewnętrznej linii zasilającej wiz,
• montaż zabezpieczenia na istniejącej tablicy głównej,
• montaż rozdzielnicy Rk,
• wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych,
• wykonanie instalacji siłowej,
• wykonanie instalacji przeciwpożarowej,
• wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej,
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) stanowiących integralną części niniejszej specyfikacji:
1) Rodzaj opracowania: Termomodernizacja budynku, panele fotowoltaiczne – projekt wielobranżowy. Nazwa obiektu: Budynek Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim. Adres obiektu: ul. Łączności 3, dz. nr 68, nr obrębu 0004, nazwa obrębu Gronowo Elbląskie załącznik nr 1 do SWZ,
2) Projekt Budowlany. Branża elektryczna. Temat opracowania: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim. Adres inwestycji: ul. Łączności 3, 92-335 Gronowo Elbląskie, działka nr 68 obręb 0004, Gronowo Elbląskie załącznik nr 2 do SWZ,
3) Specyfikacja techniczna. Branża elektryczna. Temat opracowania: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim” Adres inwestycji: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, działka nr 68 obręb 0004, Gronowo Elbląskie załącznik nr 3 do SWZ,
4) Audyt energetyczny. Urząd Gminy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie załącznik nr 4 do SWZ,
5) Przedmiar. Branża budowlana. Nazwa inwestycji: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim. Adres inwestycji: 82-335 Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3 (pomocniczo) załącznik nr 5 do SWZ,
6) Przedmiar robót. Branża elektryczna. Nazwa opracowania: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Gronowie Elbląskim. Adres inwestycji: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, działka nr 68 obręb 0004, Gronowo Elbląskie (pomocniczo) załącznik nr 6 do SWZ,
7) Przedmiar robót. Nazwa obiektu lub robót: Budynek administracji publicznej, kategoria obiektu XII/ Roboty elektroinstalacyjne. Lokalizacja: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie (pomocniczo) załącznik nr 7 do SWZ.
4. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu i obiektu będącego przedmiotem niniejszej SWZ oraz zaleca wnikliwe zapoznanie się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu:
- identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia,
- złożenie prawidłowej i realnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć.
Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość.
5. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w ust. 3, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp,, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/urządzenie proponowane, jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz z złożoną ofertą złożył stosowne dowody równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
6. Roboty budowlane realizowane będą w czynnym budynku użyteczności publicznej. Urząd Gminy musi funkcjonować nieprzerwalnie przez cały okres realizacji robót budowlanych. W związku z powyższym należy przewidzieć taką organizację prac, aby przy realizacji wszelkich wymogów technologicznych, zapewnić bezpieczną i niezakłóconą pracę urzędu. Zamawiający dopuszcza roboty budowlane w soboty i po godzinie 15:00 w dni powszednie.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
8. Wykonawca sporządzi i dostarczy do Zamawiającego w terminie 5 dni od daty podpisania umowy harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy.
9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały i urządzenia niezbędne z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art. 10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi.
10. Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren oraz budynek Urzędu Gminy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji.
12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów na koszt Wykonawcy.
13. Minimalny wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego robót stwierdzającego wykonanie całego przedmiotu Umowy, maksymalny okres wynosi 60 miesięcy. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi na przedmiot umowy był równy okresowi udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1349986,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1711847,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1349986,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U „DAW-MAR” Dawid Markowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774011

7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 19B

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1349986,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.