Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162685/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi gastronomicznej dla uczestników XI Mistrzostw Polski Uczelni Wyższych w Ratownictwie Medycznym na Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi gastronomicznej dla uczestników XI Mistrzostw Polski Uczelni Wyższych w Ratownictwie Medycznym na Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b922cd29-d5c2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usługi gastronomicznej dla uczestników XI Mistrzostw Polski Uczelni Wyższych w Ratownictwie Medycznym na Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162685/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16516,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną w dniach 3-4 czerwca 2022r., która polegać będzie na przygotowaniu i podaniu posiłków w formie stołu szwedzkiego wraz z obsługą kelnerską. Wykonawca zapewni stoły wraz z krzesłami w liczbie adekwatnej do liczby osób, zastawę stołową z serwetkami, metalowe sztućce. W dniu 4 czerwca 2022r. podczas uroczystej kolacji stoły należy przystroić np. żywymi kwiatami.
2. Usługa gastronomiczna w dniu 3 czerwca 2022r. dla 148 osób (+/- 10%).
Kolacja:
- pierogi z mięsem /makaron z pesto i suszonymi pomidorami oraz rukolą (po 50% każdej z propozycji).
3. Usługa gastronomiczna w dniu 4 czerwca 2022r.
Obiad – usługa dla 148 osób (+/- 10%):
I danie: zupa pomidorowa/rosół z makaronem (do wyboru);
II danie: pierś drobiowa w płatkach kukurydzianych z ziemniakami opiekanymi oraz bukietem surówek /kotlet mielony podany z ziemniakami i buraczkami na ciepło (po 50% każdej z propozycji);
- kompot z sezonowych owoców.
Uroczysta kolacja - usługa dla 113 osób(+/-10%)
I danie: zupa meksykańska
II danie: polędwiczki wieprzowe w sosie z palonych pistacji podane z opiekanymi ziemniakami i mixem sałat z sosem vinegret.
Przystawki zimne: galantyna z kurczaka z sosem tatarskim, półmis mięs pieczonych, tortilla z kurczakiem i warzywami, sałatka z kurczakiem wędzonym i żurawiną (w ilości adekwatnej do liczny osób)
Deser: szarlotka oraz napoje dla gości
Zamawiający informuje, iż usługa w dn. 03.06.2022r. oraz obiad w dn. 04.06.2022r. realizowana będzie na ul. Żytniej 39 zaś uroczysta kolacja w dn. 04.06.2022r. wraz z oprawą muzyczną w miejscu nawiązującym do historii i tradycji Siedlec w odległości do 5km od ul. Żytniej 39. Odległość ustalona zostanie wg wskazań aplikacji Google Maps dla najkrótszej trasy pieszej.
4. Stół kawowy dostępny przez całe okres w miejscu trwania usługi:
- kawa z ekspresów ciśnieniowych, kawa z zaparzaczy, warniki na gorącą wodę, herbaty zwykłe i smakowe, dodatki typu: cukier, cytryna, mleko do kawy
- napoje zimne (woda gazowana, woda niegazowana z miętą i cytryną w dzbankach)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panderosa SC Inga Ewa Myszka, Marcin Myszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212218736
7.3.3) Ulica: Garwolińska 53
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-03 do 2022-06-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji wirusa grypy ptaków typu A w systemie automatycznym MagCore HF 16 Plus dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024 r
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r."
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- "Usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Rumi".
- PODN.ZP.321.4.2024 Przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 600 uczestników Festynu edukacyjnego
- Usługi cateringowe w ramach poddziałania 1.2 "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)/2
- ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA GOTOWYCH POSIŁKÓW (CAŁODOBOWE WYŻYWIENIE) DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.