eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MagnuszewSukcesywna dostawa tłucznia kamiennego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24

1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://magnuszew.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba3dc21a-660e-4883-866d-226672ae56f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127537

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
Sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego
Zamówienie dotyczy dostawy naturalnego tłucznia kamiennego łamanego frakcji
od 0 do 31,5mm w ilości ok. 833 ton na teren gminy Magnuszew.
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni od pisemnej informacji.
Miejsce realizacji dostaw – plac gminny ul. Partyzantów 2C, 26-910 Magnuszew
1) Specyfikacja techniczna, właściwości, wymagania, ceryfikaty
a. Zamawiający wymaga dostawy frakcje tłucznia 0-31,5 mm.
b. Dostarczone kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej
c. Tłuczeń powinien mieć odpowiednią granulację, co oznacza równomierny rozkład wielkości ziaren
d. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
e. Tłuczeń powinien być odporny na cykliczne zamrażanie i rozmrażanie, aby nie ulegał degradacji w warunkach zimowych.
f. Dostarczone kruszywo będzie posiadało certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ustawy Pzp, oraz dowodu z ważenia samochodu na wadze, który wskazywał będzie ilość załadowanego na samochodzie i dostarczonego do Zamawiającego tłucznia kamiennego
2) Transport i dostawa, procedura odbioru
a. Tłuczeń powinien być transportowany w sposób zapobiegający zanieczyszczeniu i degradacji materiału. Samochody transportowe powinny być czyste, a materiał odpowiednio zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych.
b. Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu o ładowności do 30 ton.
d. Przy odbiorze tłucznia należy przeprowadzić kontrolę jakościową, sprawdzając zgodność dostarczonego materiału z zamówieniem i wymaganiami specyfikacji technicznej.
e. Odbiór dostaw nastąpi na podstawie protokół odbioru, zawierającego informacje o ilości, jakości i zgodności dostarczonego tłucznia z zamówieniem.
f. Zamawiający wymaga wydruku z wagi do każdego dostarczonego samochodu

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część II:
Dostawa tłucznia kamiennego wraz z rozgarnięciem na terenie gminy Magnuszew - remont dróg gminnych tłuczniem kamiennym

Zamówienie dotyczy zakupu, dostawy, transportu i rozgarnięcie naturalnego tłucznia kamiennego łamanego frakcji od 0 do 31,5 mm w ilości 1416 ton w miejscowościach Bożówka, Anielin, Aleksandrów, Dębowola, Gruszczyn, Grzybów, Kurki, Kępa Skórecka, Kolonia Rozniszew, Żelazna Nowa, Trzebień, Kłoda, Chmielew,
1) Specyfikacja techniczna, właściwości, wymagania, certyfikaty
a. Zamawiający wymaga dostawy frakcje tłucznia 0-31,5 mm.
b. Dostarczone kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej
c. Tłuczeń powinien mieć odpowiednią granulację, co oznacza równomierny rozkład wielkości ziaren
d. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
e. Tłuczeń powinien być odporny na cykliczne zamrażanie i rozmrażanie, aby nie ulegał degradacji w warunkach zimowych.
f. Dostarczone kruszywo będzie posiadało certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ustawy Pzp, oraz dowodu z ważenia samochodu na wadze, który wskazywał będzie ilość załadowanego na samochodzie i dostarczonego do Zamawiającego tłucznia kamiennego
2) Transport i dostawa, procedura odbioru
a. Tłuczeń powinien być transportowany w sposób zapobiegający zanieczyszczeniu i degradacji materiału. Samochody transportowe powinny być czyste, a materiał odpowiednio zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych.
b. Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu o ładowności do 30 ton, natomiast rozgarnięcie koparko - ładowarką będącą w dyspozycji Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
c. Dostawy powinny być realizowane zgodnie z harmonogramem dostaw, który zostanie opracowany i przedstawiony przez Wykonawcę oraz zatwierdzony prze Zamawiającego. Dostawy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym.
d. Przy odbiorze tłucznia należy przeprowadzić kontrolę jakościową, sprawdzając zgodność dostarczonego materiału z zamówieniem i wymaganiami specyfikacji technicznej.
e. Odbiór dostaw nastąpi na podstawie protokół odbioru, zawierającego informacje o ilości, jakości i zgodności dostarczonego tłucznia z zamówieniem.
f. Zamawiający wymaga wydruku z wagi do każdego dostarczonego samochodu

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 191986,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69363,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69363,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MAT Mateusz Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142645706

7.3.3) Ulica: Polna 8/46

7.3.4) Miejscowość: Białobrzegi

7.3.5) Kod pocztowy: 26-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69363,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149784,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155009,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149784,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Kwapiński P.U.H. MIREX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 8111001745

7.3.3) Ulica: Szymanów 4A

7.3.4) Miejscowość: Szymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149784,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.