Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00158588/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy chleba dla Zakładu Karnego w Starem Bornem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W STAREM BORNEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STARE BORNE
1.5.2.) Miejscowość: Bobolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-020
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943160820
1.5.8.) Numer faksu: 943187680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_stare_borne@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_stare_borne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy chleba dla Zakładu Karnego w Starem Bornem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77db83bb-6fa4-4584-91fd-a4b9ae1f97ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007921/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy chleba dla Zakldu karnego w Starem Bornem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.3.2025.KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187754,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy chleba w ilości i asortymencie wskazanych w tabeli poniżej do magazynów żywnościowych w Zakładzie Karnym w Starem Bornem oraz Oddziale Zewnętrznym w Opatówku:
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość Jednostka miary Kod CPV
1. Chleb zwykły pszenno-żytni 25000,00 kg 15811100-7
2. Chleb pszenny 2500,00 kg 15811100-7
3. Chleb razowy 400,00 kg 15811100-7
Masa; masa jednego bochenka chleba zwykłego pszenno-żytniego pszennego oraz razowego jest równa 400 g. Chleb musi być krojony (grubość kromki 8 – 10 mm) i zafoliowany.
Wygląd zewnętrzny; pieczywo bardzo dobrze wyrośnięte, kształt podłużny, okrągły lub nadany formą, z dopuszczalnymi minimalnymi odchyleniami.
Barwa; równomierna złocista do jasnobrązowej, jasnobrązowa do ciemnobrązowej lub brązowa do ciemnobrązowej. Dopuszcza się minimalną nierównomierność barwy, która może być nieznacznie ciemniejsza lub jaśniejsza od wskazanej.
Skórka; gładka lub chropowata, błyszcząca, nieznaczne pęknięcia (dopuszcza się ślady mąk, maku).
Miękisz; porowatość dość równomierna, smak i zapach aromatyczny, łagodny, właściwy, swoisty dla danego rodzaju pieczywa. Miękisz miękki, o równomiernym zabarwieniu, suchy w dotyku.
Dostarczone produkty muszą posiadać etykiety z informacją zawierającą nazwę asortymentową zgodną ze specyfikacją, numer partii oraz datę przydatności do spożycia.
Pieczywo musi być każdorazowo opatrzone datą przydatności do spożycia na opakowaniach jednostkowych.
Minimalny okres przydatności do spożycia produktów dostarczonych w dniu dostawy wynosi:
1) chleb mieszany pszenno-żytni, krojony: 3 dni
2) chleb pszenny, krojony: 3 dni
3) Chleb razowy krojony : 3 dni
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89130,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89130,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAJGIEL SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690309591
7.3.3) Ulica: Będzino 45A
7.3.4) Miejscowość: Będzino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-037
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89130,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-02 do 2026-04-30INNE PRZETARGI BOBOLICE
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu Karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Sukcesywne dostawy produktów rybnych - konserwy rybne dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych (z podziałem na części) dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Dostawa art. sypkich, makaronów, strączkowych suchych, cukru, kotletów sojowych oraz dostawa przypraw, koncentratów zup
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żywcu - 6 części
- Dostawę artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na przestrzeni całego 2026 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Trzebini.
- "Dostawa produktów żywnościowych do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie w 2026 roku"
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





