eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Rawska › Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Biała Rawska



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Biała Rawska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Rawska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 57

1.5.2.) Miejscowość: Biała Rawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-230

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468159377

1.5.8.) Numer faksu: 468159444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialarawska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Biała Rawska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59e6c29-cdc8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000464/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych poprzez położenie nakładki asfaltowej lub betonowej

1.1.4 Remont dwóch odcinków drogi gminnej Chrząszczew-Franopol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.II.271.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 359164,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przebudowa odcinków dróg w miejscowościach: Błażejewice, Koprzywna, Narty, Orla Góra, Szwejki Małe, Zofianów, Żurawia poprzez wykonanie nawierzchni z betonu C8/10 gr. 10 cm na ogólnej powierzchni 6.555,00 m2.

Roboty będą polegać na przebudowie części dróg wskazanych w załączonych dokumentacjach poprzez wykonanie nowej warstwy nakładki betonowej.
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
45111213 – 4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111230 – 9 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210 – 0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320 – 8 Fundamentowanie dróg
45233290 – 8 Instalowanie znaków drogowych

Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia – projekty budowlane i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na wymienione odcinki dróg.
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 258004,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Remont dwóch odcinków drogi gminnej Chrząszczew – Franopol.
Przedmiotowa inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Roboty będą polegać na remoncie dwóch odcinków drogi gminnej wskazanych w załączonych dokumentacjach.
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
45100000 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111100 – 9 Roboty w zakresie burzenia
45233124 – 4 Drogi dojazdowe
45233290 – 8 Instalowanie znaków drogowych

Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia – projekty budowlane i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na wymienione odcinki dróg.

Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.

*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 551699,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nie podlega ocenie w związku z jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 4, tj. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca przesłał ofertę w postępowaniu za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, ale podpisem opatrzył jedynie formularz udostępniony przez miniPortal/ePUAP, a nie ofertę. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441772,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551699,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551699,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551699,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.