eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa zestawów materiałów edukacyjnych i wyposażenia sal laboratoryjnych, automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy w ramach zadania "Planetarium - Śląski Park Nauki.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów materiałów edukacyjnych i wyposażenia sal laboratoryjnych, automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy w ramach zadania „Planetarium – Śląski Park Nauki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.slaskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów materiałów edukacyjnych i wyposażenia sal laboratoryjnych, automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy w ramach zadania „Planetarium – Śląski Park Nauki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c3f42ea-9ebb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049174/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawy zest.materiałów edukac. i wypos. sal laborat., automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy piorąc. w ramach zad.pn.„Planetarium Śl. Park Nauki. Modern.i rozbudowa Planetarium Śl. w Chorzowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII – Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.3 – Instytucje popularyzujące naukę, budżetu Województwa Śląskiego oraz środków budżetu państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085750/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZN.272.2.5.2022.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188958,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
Wyposażenie sal laboratoryjnych w sprzęt biurowy/sprzęt do rejestracji obrazów:
• Drukarka 3d - 2 szt.
• Ploter laserowy – 1 szt.
• Mobilna szafka do ładowania laptopów i tabletów – 1 szt.
• Laptop – 10 szt.
• Tablet – 10 szt.
• Kamera ccd – 1 szt.
• Kamera bezprzewodowa – 1 szt.
• Kamera mikroskopowa – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 74890,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Częśc II:
Wyposażenie sal laboratoryjnych w pomoce dydaktyczne i materiały edukacyjne:
• Klosz próżniowy z elektryczną pompą próżniową – 1 szt.
• Waga laboratoryjna – 1 szt.
• Pojemnik do przechowywania –duży – 6 szt.
• Pojemnik do przechowywania – mały – 8 szt.
• Flipchart magnetyczny – 2 szt.
• Fartuch ochronny – 60 szt.
• Okulary ochronne – 60 szt.
• Rękawice ochronne – 60 szt.
• Pompka nożna – 5 szt.
• Roboty edukacyjne- zestaw podstawowy – 6 szt.
• Roboty edukacyjne- zestaw zaawansowany – 2 szt.
• Zestaw doświadczalny do energii odnawialnej – 2 szt.
• Zestaw laserowy do ćwiczeń z optyki geometrycznej – 1 szt.
• Zestaw do ćwiczeń z optyki geometrycznej – 1 szt.
• Zestaw różnych pryzmatów – 1 szt.
• Rura szklana – 4 szt.
• Akwarium – 2 szt.
• Teleskop – 5 szt.
• Magnesy neodymowe – 40 szt.
• Tellurium – 1 szt.
• Globus – 1 szt.
• Kompasy – 5 szt.
• Mikroskop wraz z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.
• Zestaw preparatów mikroskopowych skały i minerały – 1 szt.
• Układ Słoneczny naklejany na szybę – 1 szt.
• Demonstrator linii pola magnetycznego – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 52277,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Częśc III:
Wyposażenie sal laboratoryjnych w sprzęt AGD i inne wyposażenie:
• Piekarnik elektryczny – 1 szt.
• Płyta indukcyjna – 1 szt.
• Garnki – 2 szt.
• Odkurzacz – 1 szt.
• Wyrzynarka – 1 szt.
• Wiertarka – 1 szt.
• Imadło – 5 szt.
• Stacja lutownicza – 5 szt.
• Przyrząd do wycinania styropianu – 1 szt.
• Palnik gazowy – 1 szt.
• Pistolet do kleju – 5 szt.
• Zestaw narzędzi – 2 szt.
• Zacisk stolarski – 6 szt.
• Kostkarka do lodu – 1 szt.
• Wentylator – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 15368,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Częśc IV:
Dostawa automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy piorących:
• Automat szorująco-zbierający – 1 szt.
• Odkurzacz – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 46422,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10988,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28122,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10988,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380855371

7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-860

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10988,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dotyczy III cz- Termin realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.