eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostosowanie przedszkoli i szkół w Siedlcach do wymagań przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie przedszkoli i szkół w Siedlcach do wymagań przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie przedszkoli i szkół w Siedlcach do wymagań przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eae5a76e-ba4d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011388/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Dostosowanie przedszkoli i szkół w Siedlcach do wymagań przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120623/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2847672,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Siedlcach do przepisów ochrony przeciwpożarowej”.

Planowany zakres robót ma na celu dostosowanie istniejącego budynku szkoły do przepisów ochrony przeciwpożarowej i obejmuje między innymi:
 Roboty budowlane:
• wydzielenie budynku szkolnego od budynku sali gimnastycznej jako odrębnej strefy pożarowej ścianą o klasie odporności ogniowej REI 120 wraz z drzwiami o klasie odporności EI 60;
• zamknięcie klatek schodowych drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30 oraz przyściankami systemowymi z płyt GKF w klasie odporności ogniowej REI 60;
• częściową wymianę stolarki drzwiowej oraz montaż nowej stolarki – drzwi przeciwpożarowe w klasie EI 60, EI 30, dymoszczelne;
• wydzielenie piwnicy drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60 oraz przyściankami systemowymi z płyt GKF w klasie odporności ogniowej EI 60 i stropem w klasie REI 60;
• wyposażenie klatek schodowych w uruchamiane automatycznie urządzenia do usuwania dymu – fasadowe okno oddymiające;
• wymianę istniejącej izolacji termicznej ścian z płyt styropianowych na izolację z wełny mineralnej w obrębie granicy wydzielającej strefy pożarowe;
• wykończenie nowo wybudowanych ścianek wydzielających klatki schodowe oraz wykonanie prac naprawczych ścian po wymianie stolarki oraz zamurowaniach otworów okiennych i drzwiowych z odtworzeniem elewacji;
• rozbiórka istniejących i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z balustradą
w związku z przeniesieniem drzwi ewakuacyjnych z klatki K1;
• wyposażenie w samozamykacze drzwi stanowiących wyjście z pomieszczeń na drogi ewakuacyjne, które po całkowitym otwarciu skrzydeł zawężają szerokość dróg ewakuacyjnych;
• likwidację występujących na drogach ewakuacyjnych elementów wykonanych z materiałów drewnopodobnych;
• wymianę klapy ppoż. podłogowej zamontowanej w spoczniku klatki K1;
• wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych zgodnie z planem zagospodarowania terenu w celu zapewnienia wymaganej przepisami drogi pożarowej i komunikacji
do budynku;
• wykonanie prac naprawczych i wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych
po przeprowadzonych pracach budowlanych, sanitarnych i elektrycznych;
 Roboty elektryczne:
• wyposażenie budynku w instalacje oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych;
• wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
• wykonanie instalacji okablowania dla urządzeń pożarowych;
• wykonanie instalacji central oddymiania;
• wykonanie instalacji czujek dymowych,
• wykonanie instalacji ręcznych przycisków oddymiania;
 Roboty sanitarne:
• wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej ppoż. wraz z przełączeniem
do instalacji istniejących hydrantów oraz zamontowanie nowych hydrantów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 872368,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. „Dostosowanie budynku Miejskiego Przedszkola nr 27 w Siedlcach
do przepisów ochrony przeciwpożarowej”.

Planowany zakres robót ma na celu dostosowanie istniejącego budynku przedszkola do przepisów ochrony przeciwpożarowej i obejmuje między innymi:

 Roboty budowlane:
• zamknięcie klatek schodowych K1 i K3 drzwiami dymoszczelnymi S200EI30 oraz wyposażenie ich w urządzenia służące do usuwania dymu;
• zamknięcie klatki schodowej K2 drzwiami dymoszczelnymi S200EI30 z samozamykaczem oraz wyposażenie jej w urządzenia służące do usuwania dymu;
• uzupełnienie oświetlenia awaryjnego o lampy przy wyjściach ewakuacyjnych na zewnątrz budynku;
• wydzielenie na piętrze odrębnej strefy pożarowej;
• wydzielenie piwnicy drzwiami Ei 30;
• wymianę drzwi z klatek schodowych K2 i K3 i na zewnątrz budynku na drzwi o szerokości 1,2 m;
• zamurowanie otworów okiennych w obrębie klatki schodowej K2 wraz z wykonaniem ściany zewnętrznej w klasie REI 60;
• wykonanie dodatkowych drzwi z sali nr 21 na parterze na klatkę schodową;
• zamurowanie przeszkleń w obudowie drogi ewakuacyjnej na parterze i piętrze;
• zlikwidowanie regałów na drodze ewakuacyjnej na parterze i piętrze oraz miejsca zabaw przed klatką schodową K2;
• wykonanie nowej elewacji z wełny mineralnej na granicy wydzielenia strefy pożarowej na piętrze;
• częściową wymianę stolarki drzwiowej oraz montaż nowej ( drzwi przeciwpożarowe w klasie EI 60, EI 30 oraz drzwi dymoszczelne S200)
• wykucie nowych otworów okiennych w obrębie klatki schodowej K2 i montaż okien o funkcjach oddymiających i napowietrzających;
• wymianę na piętrze okna na okno w klasie EI 60 w zbliżenie do ściany oddzielenia pożarowego REI 120;
• demontaż istniejącej i montaż nowej balustrady w obrębie klatki schodowej K2;
• usunięcie obudowy rur C.O. na parterze i piętrze w obrębie klatki schodowej K2;
• wykonanie prac naprawczych i wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych po przeprowadzonych pracach budowlanych, sanitarnych i elektrycznych;

 Roboty elektryczne:
• wyposażenie budynku w sygnalizatory optyczno-akustyczne podłączone do systemu detekcji dymu w klatkach schodowych K1, K2 i K3;
• zwiększenie natężenia oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych do 2 lx;

 Roboty sanitarne:
• poprawienie parametrów hydrantów wewnętrznych poprzez rozdział instalacji wody na instalację wody użytkowej i instalację p.poż., montaż zaworu antyskażeniowego typu BA, zaworu pierwszeństwa przepływu oraz zaworu antyskażeniowego typu EA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 580345,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Dostosowanie budynku Miejskiego Przedszkola nr 20 w Siedlcach do przepisów ochrony przeciwpożarowej”.

Planowany zakres robót ma na celu dostosowanie istniejącego budynku przedszkola do przepisów ochrony przeciwpożarowej i obejmuje między innymi:

 Roboty budowlane:
• wykonanie zewnętrznych schodów ewakuacyjnych o konstrukcji stalowej w szczycie budynku przedszkola oraz zabezpieczenie ich przed wpływem czynników atmosferycznych;
• obudowanie klatek schodowych K1 i K2 w klasie odporności ogniowej REI 60;
• wykonanie klapy oddymiającej w istniejącym dachu w obrębie klatki schodowej K1;
• wykonanie okna oddymiającego w ścianie wschodniej klatki schodowej K2 wyposażonego w siłowniki elektryczne sterowane z centrali oddymiania;
• wykonanie napowietrzania klatek schodowych K1 i K2;
• montaż drzwi stalowych, dymoszczelnych S200 wyposażonych w samozamykacz wydzielających pożarowo klatkę schodową K2 oraz do pomieszczeń w obrębie tej klatki;
• montaż drzwi stalowych pełnych w klasie odporności ogniowej EI 30 wyposażonych w samozamykacz mechaniczny do pomieszczenia węzła cieplnego;
• wykonanie naświetli wewnętrznych z profili aluminiowych wyposażonych w uszczelki pęczniejące o odporności ogniowej EI 30;
• wydzielenie szatni na parterze jako oddzielnego pomieszczenia w klasie odporności REI 60;
• wykonanie poszerzenia spocznika na klatce schodowej K1;
• montaż szkolonych, dymoszczelnych S200 drzwi wydzielających klatkę schodową K1 o konstrukcji z profili aluminiowych wyposażonych w samozamykacz mechaniczny;
• montaż drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych z profili aluminiowych (profil ciepły), szklonych podwójnymi zestawami ze szkła bezpiecznego, wyposażonych w samozamykacz mechaniczny;
• wyposażenie drzwi do pomieszczenia pralni i magazynu w samozamykacze;
• wyposażenie drzwi otwieranych na korytarz w samozamykacze mechaniczne;
• wykonanie prac naprawczych i wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych po przeprowadzonych pracach budowlanych i elektrycznych;
• wykonanie dojścia do schodów zewnętrznych;

 Roboty elektryczne:
• uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego o lampy przy wyjściach ewakuacyjnych na zewnątrz budynku;
• zwiększenie natężenia oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych w budynku do 2 lx;
• wyposażenie klatek schodowych K1 i K2, korytarzy oraz szatni na parterze w sygnalizatory optyczno-akustyczne i czujki pożarowe;
• wykonanie instalacji zasilających klapę oddymiającą, okno oddymiające oraz wentylatory napowietrzające ze sterowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 353917,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
część „C” w Siedlcach do przepisów ochrony przeciwpożarowej”.

Planowany zakres robót ma na celu dostosowanie istniejącego budynku szkoły do przepisów ochrony przeciwpożarowej i obejmuje między innymi:

 Roboty budowlane:
• obudowanie klatek schodowych K1, K2 i K3 w klasie odporności ogniowej REI60 wraz z zamknięciem ich drzwiami dymoszczelnymi S200EI30 oraz wyposażenie ich w samoczynne urządzenia służące do usuwania dymu;
• wykonanie przeszkleń w obrębie dróg ewakuacyjnych w klasie odporności ogniowej
EI 30;
• wykonanie normatywnych długości dojść ewakuacyjnych przy jednym kierunku dojścia;
• wydzielenie sali gimnastycznej jako odrębnej strefy pożarowej ścianami REI 120
i drzwiami EI 60;
• obudowanie holu przy wyjściu z klatki schodowej K2 w klasie odporności ogniowej REI 60 wraz z wymianą drzwi w holu na drzwi w klasie odporności EI 30;
• wykonanie nowej elewacji termicznej wełny mineralnej na granicy wydzielenia strefy pożarowej przy sali gimnastycznej oraz przy łączniku w pobliżu świetlicy;
• montaż systemu zapewniającego prawidłowe oddymianie klatek schodowych (okna oddymiające);
• częściową wymianę i montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi przeciwpożarowe w klasie EI60, EI30 oraz dymoszczelne S200);
• uzupełnienie drogi pożarowej o dostępność do elewacji od strony sali gimnastycznej;
• wykonanie prac naprawczych i wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych po przeprowadzonych pracach budowlanych, sanitarnych i elektrycznych;

 Roboty elektryczne:
• wyposażenie budynku w sygnalizatory optyczno-akustyczne podłączone do systemu detekcji dymu w klatkach schodowych K1, K2 i K3;
• zwiększenie natężenia oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych do 2 lx;

 Roboty sanitarne:
• uzupełnienie hydrantu na I piętrze przy antresoli sali gimnastycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 1041040,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1428000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1464643,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1428000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MRC System Marcin Malinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223114192

7.3.3) Ulica: Rozmarynu 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-880

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1428000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957767,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 877000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MRC System Marcin Malinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223114192

7.3.3) Ulica: Rozmarynu 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-880

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 877000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290873,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych STANPOŻ Grzegorz Staniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121265824

7.3.3) Ulica: Szerokie 58N

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-050

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1740000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1920000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1740000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8210010782

7.3.3) Ulica: Brzeska 139

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca przedstawi Podwykonawców po podpisaniu umowy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1740000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.