Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127217/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiału do bieżącej konserwacji dróg na terenie gminy Rajgród
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Rajgród
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 2721940
1.5.8.) Numer faksu: 86 2721941
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ca7248f-89f4-4c00-8158-9953f791e6d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiału do bieżącej konserwacji dróg na terenie gminy Rajgród2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca7248f-89f4-4c00-8158-9953f791e6d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045721/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego, pospółki naturalnej oraz piasku naturalnego do bieżącej konserwacji dróg na terenie gminy Rajgród
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem materiału do realizacji zadań w zakresie funduszu sołeckiego oraz bieżącej konserwacji dróg gminnych- kruszywo łamane o frakcji 0-31,5 mm – C 50/50 w ilości: 3 108 ton.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212120-7 - Żwir
14212210-5 - Mieszanka piasku i żwiru
4.5.5.) Wartość części: 204288,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem materiału do realizacji zadań w zakresie funduszu sołeckiego oraz bieżącej konserwacji dróg gminnych- pospółka naturalna o frakcji 0-31,5 mm w ilości: 2 110 ton.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212210-5 - Mieszanka piasku i żwiru
4.5.5.) Wartość części: 81066,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem materiału do realizacji zadań w zakresie funduszu sołeckiego oraz bieżącej konserwacji dróg gminnych- piasek naturalny o frakcji 0-2 mm w ilości: 100 ton.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 4183,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem materiału do realizacji zadań w zakresie funduszu sołeckiego oraz bieżącej konserwacji dróg gminnych- kruszywo betonowe z recyklingu o uziarnieniu od 15 do około 100 mm, bez zanieczyszczeń niebezpiecznych dla użytkowników dróg, tj. szkło, drut i metal, przeznaczony do celów drogowych w ilości: 500 ton.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 23180,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206433,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305827,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206433,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOKOP Mariusz Łapiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200403364
7.3.3) Ulica: Pruska Wielka 25a
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206433,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89537,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111597,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89537,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LNC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525369380
7.3.4) Miejscowość: Chrzanowo 1A
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89537,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5289,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LNC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525369380
7.3.3) Ulica: Chrzanowo 1A
7.3.4) Miejscowość: Chrzanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LNC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525369380
7.3.3) Ulica: Chrzanowo 1A
7.3.4) Miejscowość: Chrzanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 w okresie ...
- Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Gminy Syców w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Pieśni i Tańca Opole i ich opiekunów wraz z bagażem do Grecji".
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Ścinawa do szkół obwodowych i przedszkola oraz szkoły specjalnej w roku szkolnym 2025/2026
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.