Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123999/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku zlokalizowanego przy ul. 1 Maja 1 w Gostyniu – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7334341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku zlokalizowanego przy ul. 1 Maja 1 w Gostyniu – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166b0c70-b734-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030388/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku zlokalizowanego przy ul. 1 Maja 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6900328,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku zlokalizowanego przy ul. 1 Maja 1/Rynek 18. Budynek znajduje się w zabudowie miejskiej zwartej. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. Głównymi pracami budowlanymi będzie rozbudowa istniejącego obiektu o dobudowanie skrzydła od strony podwórza, przebudowa istniejącej klatki schodowej i sąsiednich pomieszczeń na szyb windowy z klatką schodową oraz kompleksową przebudową i remontem pomieszczeń wewnątrz obiektu. Całość obiektu ma zostać dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami – m.in. ograniczonymi ruchowo.
W zakresie prac przewiduje się m.in.:
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
• wykonanie nowej instalacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji kanalizacji deszczowej,
• wykonanie nowego podziału pomieszczeń,
• wykonanie szybu windowego z klatką schodowa oraz dźwigiem osobowym oraz przebudowa części dachu potrzebnej do wykonania szybu pod dźwig osobowy,
• przebudowa elewacji od strony podwórza wraz z wykonaniem nowej ściany elewacyjnej szklanej,
• budowa nowego skrzydła od strony podwórza,
• przebudowa ścian wewnętrznych,
• wykonanie kompleksowych prac remontowych polegających na wykonaniu nowych okładzin ściennych i podłogowych,
• wykonanie instalacji alarmowej oraz instalacji antenowej związanej z zarządzaniem kryzysowym oraz obroną ludności,
• montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
• wykonanie instalacji UPS oraz okablowania strukturalnego, wraz z zakupem urządzeń,
• ułożenie okablowania sieci LAN wraz z wykonaniem punktów dostępu,
Wszystkie prace zostały opisane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, uzgodnieniach warunków oraz STWiOR dołączonych do postępowania. Z zakresem prac oraz stanem technicznym budynku można się zapoznać podczas wizji lokalnej na obiekcie.
Część prac została już wykonana na obiekcie, mianowicie:
• wykonano elewacje od strony ul. 1 Maja 1/Rynek 18,
• wymieniono stolarkę okienną i drzwiowa od strony ul. 1 Maja 1/ Rynek 18 oraz od strony podwórza równolegle do ul. 1 Maja,
• wykonano nowe pokrycie dachowe i orynnowanie od strony ul. 1 Maja1/Rynek18.
Wobec powyższego należy tak prowadzić prace aby nie uszkodzić już odnowionych elementów budynku. W przypadku konieczności ingerencji w poszczególne elementy np. przy budowie szybu windowego lub montaż parapetów wewnętrznych wszystkie elementy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem, a w przypadku ich demontażu należy je odpowiednio zabezpieczyć na placu jak i ponownie zamontować – jeśli jest taka możliwość.
Ze względu na małe podwórze zamawiający informuje, iż jest możliwość częściowego składowania materiałów budowlanych i przygotowania zaplecza budowy od strony Rynku. Terenu budowy może objąć obszar od granicy z sąsiednim budynkiem od strony Rynku do połowy drogi dojazdowej wokół Rynku oraz na szerokości około 3 m wzdłuż ul. 1 Maja. Należy pamiętać o konieczności pozostawienia dróg dojazdowych na obydwu ulicach. Należy pamiętać, iż ciężki sprzęt na Rynku oraz ciężkie materiały można gromadzić tylko w obrębie drogi. Droga dojazdowa do budynku znajduje się od ul. Olejniczaka wzdłuż Rynku.
Po podpisaniu umowy, której wzór jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji, należy wykonać harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram musi powstać w oparciu o zasady wypłaty wynagrodzenia opisanego poniżej oraz we wzorze umowy. Oraz w przeciągu 7 dni od daty podpisania umowy należy dostarczyć kosztorys ofertowy powstały na podstawie załączonego kosztorysu oraz złożonej oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8490998,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070886,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8490998,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Mal Zakład Usługowo-Remontowy Rafał Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961727887
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ PIOTROWSKI RAF-MAL ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ PIOTROWSKI RAF-MAL ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8490998,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.