eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała RawskaBudowa sieci wodociągowej w miejscowości Dańków i odcinek w Pachach



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dańków i odcinek w Pachach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Rawska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 57

1.5.2.) Miejscowość: Biała Rawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-230

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468159377

1.5.8.) Numer faksu: 468159444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialarawska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dańków i odcinek w Pachach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-654b1280-bf8b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000464/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dańków i odcinek w Pachach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.II.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 603358,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Budowa sieci wodociągowej w m. Dańków
Roboty będą polegać na budowie sieci wodociągowej na działce oznaczonej numerem ew. 64, 77/1, 76, 172 obręb 0012 Dańków w m. Dańków.
Projekt obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w m. Dańków na działkach jak wyżej. Sieć wodociągowa będzie wykonana z rur PEHD 110 mm dwuwarstwowych metodą bezwykopową na całej długości. Zaprojektowany hydrant p. poż. HP na trójniku żeliwnym kołnierzowym I kształtkach kołnierzowych dn 80 mm. Pod istniejącą drogą dodatkowo rura osłonowa. Dn 210 mm L=5,0 m.
Łączna długość sieci wodociągowej wynosi
PEHD 110 mm L – 333,20 mb
hydrant p. poż. Dn 80mm L= 1,3 mb
razem długość 334,50 mb
Zakres robót budowlanych obejmuje:
− wytyczenie trasy sieci wodociągowej,
− wykonanie odkrywek istniejącego uzbrojenia ewentualne wykonanie rozbiórki istn. nawierzchni utwardzonych w niezbędnym zakresie,
− wykonanie wykopów,
− wykonanie przecisków,
− ułożenie projektowanej sieci (w przedmiotowym zakresie) w wykopach wraz z ułożeniem taśmy sygnalizacyjno – ostrzegawczej, drutu wskaźnikowego i elementów towarzyszących,
− wykonanie uzbrojenia sieci wodociągowej, zasuwy i hydrantów przeciwpożarowych,
− zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu,
− przywrócenie terenu do należytego stanu (dokonanie wymiany gruntu w niezbędnym zakresie, zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni).

Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia – projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.

*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 61817,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budowa sieci wodociągowej w m. Dańków, Byki.
Roboty będą polegać na budowie sieci wodociągowej na działce oznaczonej numerem ew. 78, 75, 80, 82/1, 82/2, 83, 86/1, 96/2, 107/3, 107/4, 107/5, 107/2, 108, 89, 90, 81, 95, 95/1 obręb 0012 Dańków w m. Dańków oraz dz. nr ew. 182, 71/1 obręb 0008 Byki w m. Byki.
Projektowana długość sieci wodociągowej :
PVC śr. 160 mm – L = 569,70 m – przewód główny
PEHD śr. 160 mm – L = 874,50 m – przewód główny
ON 80 mm – L = 22,3 m /9 szt. – odgałęzienia do hydrantów przeciwpożarowych
Łączna długość: L = 1466,50 m

Zakres robót budowlanych obejmuje:
− wytyczenie trasy sieci wodociągowej,
− wykonanie odkrywek istniejącego uzbrojenia ewentualne wykonanie rozbiórki istn. nawierzchni utwardzonych w niezbędnym zakresie,
− wykonanie wykopów,
− ułożenie projektowanej sieci (w przedmiotowym zakresie) w wykopach wraz z
ułożeniem taśmy sygnalizacyjno – ostrzegawczej, drutu wskaźnikowego i elementów
towarzyszących,
− wykonanie przecisków,
− wykonanie wodociągu metodą bezwykopową w rurze dwuwarstwowej,
− wykonanie uzbrojenia sieci wodociągowej, zasuwy i hydrantów przeciwpożarowych,
− zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu,
− przywrócenie terenu do należytego stanu (dokonanie wymiany gruntu w niezbędnym
zakresie, zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni).

Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia – projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.

*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 362973,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Budowa sieci wodociągowej w m. Pachy
Roboty będą polegać na budowie sieci wodociągowej na działce oznaczonej numerem ew. 46/4, 47/1, 47/2, 52/2, 52/1, 55/3, 55/1, 52/1, 43/1, 40, 39, 38 obręb ew. 0032 Pachy w m. Pachy.
Przedmiotem opracowania jest budowa sieci wodociągowej w m. Pachy, gmina Biała
Rawska od dz. nr ew. 46/4 do działki nr ew. 38. Wodociąg z rur PEHD RC dwuwarstwowych.

Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia – projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.

*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 317340,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61817,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167854,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61817,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD – ZIEM Łukasz Kostrzewa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377

7.3.3) Ulica: Słotwiny, ul. Długa 15a

7.3.4) Miejscowość: Koluszki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61817,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362973,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454161,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362973,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD – ZIEM Łukasz Kostrzewa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377

7.3.3) Ulica: Słotwiny, ul. Długa 15a

7.3.4) Miejscowość: Koluszki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362973,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386056,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD – ZIEM Łukasz Kostrzewa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377

7.3.3) Ulica: Słotwiny, ul. Długa 15a

7.3.4) Miejscowość: Koluszki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.