eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaŚwiadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn."Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego SPZOZ w Mławie"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn.”Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego SPZOZ w Mławie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn.”Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego SPZOZ w Mławie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1d842a-b691-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109623/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku głównego SPZOZ w Mławie w ramach inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego SPZOZ w Mławie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego SPZOZ w Mławie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 18/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inwestora Zastępczego polegająca na realizacji następujących zadań;
1) Opracowanie draftu dokumentacji przetargowej oraz wsparcie konsultingowe w przeprowadzeniu przetargu dla Inwestycji w ramach wniosku o dofinansowanie pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego SPZOZ w Mławie” nr 12.01.00-14-i233/20-00 umowy zawartej pomiędzy Województwem Mazowieckim a Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Mławie z zachowaniem warunków określonych w dokumentacji ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; oraz realizację zadań wymienionych w niniejszym ustępie pkt 2-8, pod warunkiem rozstrzygnięcia postępowania przetargowego i podpisaniu umowy z Generalnym Wykonawcą na realizację inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku głównego SPZOZ w Mławie”
2) Prowadzenie procesu nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji w imieniu Zamawiającego, w tym zapewnienie zespołu inspektorów budowlanych przez cały proces budowlany: Branży Konstrukcyjnej; Branży Sanitarnej; Branży Elektrycznej;
3) Monitorowanie i wspomaganie rozliczeń finansowych zadania inwestycyjnego,
4) Promocja projektu obejmująca wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych
5) Nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźników rezultatu przez Wykonawcę poprzez opracowaniu audytów ex-post dla budynków wymienionych powyżej.
6) Ustalanie zasad oraz formy obiegu dokumentacji technicznej i formalnej;
7) Koordynacja prac realizowanych przez Generalnego Wykonawcę oraz Inspektorów Budowlanych z obowiązkiem bieżącego informowania Zamawiającego nt. ich przebiegu, w tym:
- obowiązek prowadzenia stałych cyklicznych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
- natychmiastowe zgłaszania do Wykonawcy wszelkich nieprawidłowości związanych z realizacją zadania,
8) Opracowanie audytu Ex-Post w ciągu 21 dni od dnia podpisania protokołu końcowego robót budowlanych, lecz nie później niż wymaga tego umowa dotacyjna;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 525-254-02-54

7.3.3) Ulica: Al. Bohaterów Września 9 budynek 10 lokal 209

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-973

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.