Ogłoszenie z dnia 2021-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128591/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 13 SINDBAD W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251589811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bema 30
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp13.ostrow@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole13.mrog.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e59ef8d-eedc-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00128495/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P13.WZP.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi cateringowej, polegającej na przygotowywaniu z własnych produktów i dostarczaniu w dniach pracy Zamawiającego przez okres trwania umowy zestawu z trzech posiłków dziennie, składającego się ze śniadania, obiadu dwudaniowego oraz napojów dla 200 dzieci w wieku przedszkolnym, uczęszczających do Przedszkola Nr 13 Sindbad w Ostrowie Wielkopolskim na ul. gen. J. Bema 30 (5 oddziałów) oraz ul. Krotoszyńskiej 171 (4 oddziały). Wykonawca powinien uwzględnić podczas przygotowywania posiłków także dzieci z dietami pokarmowymi np. bezglutenowa, bezmleczna itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250404,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Duczmal Catering-Wierzbno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221547154
7.3.3) Ulica: Kościelna 16
7.3.4) Miejscowość: Wierzbno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej i robót budowlanych: "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko ORLIK 2012 przy al. Solidarności i ul. Truskawkowej w Ostrowie Wielkopolskim"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu
- Dostawa aparatury USG
- Dostawa aparatury medycznej
- Dostawa AMBULANSU typu B,C
- Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp. - etap III
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2026
- usługa kateringowa
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowych Domów Samopomocy: Wąsowicza 3 i Maciejewicza 11 w Gdyni
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w 2026 r.
- Świadczenie usług cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla wychowanków i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iwanowicach Włościańskich w okresie od 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





