eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiBudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowo³oskoniec.



Og³oszenie z dnia 2022-06-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowo³oskoniec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 76

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowo³oskoniec.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1acb0f03-e257-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00192392

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Budowa drogi gminnej w Nowo³oskoñcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.umoborniki.nv.pl/m,64,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
- poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
- dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
2. Sposób sk³adania ofert:
1) Wykonawca po sporz±dzeniu i podpisaniu oferty szyfruje ofertê (funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania) i wysy³a j± do zamawiaj±cego za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa: URZ¡D MIEJSKI W OBORNIKACH).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania ogólne / informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej / informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu:
- miniPortalu dostêpnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP aby mieæ dostêp do formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularz do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy dostêpnych na miniPortalu oraz ePUAP wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 80MB.
5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub wp³ywu na skrzynkê odbiorcz± poczty elektronicznej - nie dotyczy ofert.
6) Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.

2. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
- poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
- dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
2) Korespondencja (przes³ana zgodnie z pkt 1) nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy lub nazw± zamówienia.
3) Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez wykonawcê jako za³±czniki.
4) Sposób sporz±dzenia i przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w:
a) rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415);
b) rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452);
c) Rozporz±dzeniu rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).

3. Osoby uprawnione do komunikowania siê z wykonawcami:
1) Daria Dziabas
2) Justyna Bia³ek-Biedna
e-mail: zamowienia@um.oborniki.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Obornikach jest: Burmistrz Obornik, ul. marsz. J. Pi³sudskiego 76, 64-600 Oborniki;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pan Bartosz Pawelczyk – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c., ul. Ró¿ana 13/3, 61-577 Poznañ, kontakt: tel. 792 304 042 / e-mail inspektor@rodo-krp.pl ;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe, po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych przez administratora;
6) obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje wykonawcy:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych wykonawcy przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowo³oskoniec.
2. Projektowane zagospodarowanie obejmuje:
- budowê jezdni o nawierzchni bitumicznej o ³±cznej powierzchni 4156 m2,
- budowê zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 56 m2,
- budowê utwardzonych poboczy – 1324,5 m2,
- budowê kana³u technologicznego o d³ugo¶ci 490 mb z 6 studniami SKR-1.
3. W ramach budowy drogi gminnej przewidziano budowê nowej nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie. Przebieg drogi pokrywa siê z istniej±cym jej ¶ladem z niewielkimi korektami w obrêbie ³uków poziomych. Ca³kowita d³ugo¶æ trasy wynosi 882,65 m, a jej geometria sk³ada siê z piêciu ³uków poziomych i dwóch za³amañ.
4. Ze wzglêdu na planowan± budowê drogi gminnej zaprojektowano równie¿ budowê jej wlotów do dróg powiatowych nr 2058P i 2056P. Wloty wyokr±glono odpowiednio ³ukami o promieniach 6 m i 12 m, oraz 6 m i 10 m, które poprawi± p³ynno¶æ ruchu w obrêbie skrzy¿owañ. Nawierzchniê drogi gminnej zaprojektowano z betonu asfaltowego. W obrêbie ³uków wyokr±glaj±cych na skrzy¿owaniach zastosowano opornik betonowy 12x25cm na ³awie betonowej z oporem.
5. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego - zestawienie powierzchni:
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej o ³±cznej powierzchni 4156,00 m2,
- zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 56,00 m2,
- utwardzone pobocza – 1324,5m2,
6. Parametry techniczne:
- kategoria drogi: - gminna,
- klasa techniczna: - D,
- obci±¿enie nawierzchni – 80 kN/o¶
- kategoria ruchu - KR-2,
- prêdko¶æ projektowa - 30 km/h
- szeroko¶æ nawierzchni - 4,50 m.
- d³ugo¶æ drogi - 882,65 m,
- szeroko¶æ pobocza utwardzonego kruszywem - 0,75 m.
7. Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ¶cieralna – z betonu asflatowego AC11S o grubo¶ci 4,0 cm,
- warstwa wi±¿±ca – z betonu asflatowego AC16W o grubo¶ci 4,0 cm,
- górna podbudowa z k³sm 0/31,5 mm o grubo¶ci 10,0 cm.
8. Jezdnia w miejscu poszerzeñ oraz zjazdy:
- warstwa ¶cieralna – z betonu asflatowego AC11S o grubo¶ci 4,0 cm,
- warstwa wi±¿±ca – z betonu asflatowego AC16W o grubo¶ci 4,0 cm,
- podbudowa z k³sm 0/31,5mm i 0/63mm o grubo¶ci 20,0 cm,
- grunt stabilizowany cementem C3/4 o grubo¶ci 15,0 cm
9. Zjazdy do posesji z kostki betonowej
- warstwa ¶cieralna – kostka betonowa domino koloru grafitowego o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm,
- podbudowa z betony C8/10 o grubo¶ci 20,0 cm.
10. Kana³ technologiczny - w ramach budowy drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowo³oskoniec przewidziano budowê kana³u technologicznego na odcinku od km 0+400,00 do granicy pasa drogi powiatowej nr 2056P. £±czna d³ugo¶æ kana³u wynosi 490 m. Kana³ technologiczny nale¿y wykonaæ z rur polietylenowych karbowanych HDPE dwu¶ciennych o ¶rednicy 110 mm, sztywno¶æ obwodowa SN 8 kN/m2.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

31321700-9 - Kable sygnalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówieñ bêd± roboty budowlane polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub STWiORB).
2. Wielko¶æ/zakres niniejszych zamówieñ nie przekroczy 30% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego.
3. Zamówienia bêd± mog³y zostaæ udzielone je¿eli:
1) zostan± udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostan± udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawc± na podstawie odrêbnie zawartej umowy/zlecenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
2) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny okre¶lonych w ust. 2.
3) Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej dokonuje kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli takie warunki zosta³y przez zamawiaj±cego okre¶lone).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e: wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, z których ka¿de obejmowa³o wykonanie jezdni drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 4200,00 m2.
Uwagi:
- za jedno zamówienie uznaje siê realizacjê robót budowlanych na podstawie jednej umowy,
- w przypadku oferty wspólnej zamawiaj±cy wymaga, aby warunek by³ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub ka¿dy z podmiotów musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie), który bêdzie mia³ obowi±zek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego do¶wiadczenia (do¶wiadczenie nie podlega sumowaniu),
- je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi wykonawcami np. w ramach konsorcjum, wykazywanie takiego do¶wiadczenia jest ograniczone do tej jego czê¶ci, w której wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ (któr± rzeczywi¶cie wykonywa³). Je¿eli wykonawca chcia³by powo³aæ siê na do¶wiadczenie grupy wykonawców to powinien skorzystaæ ze wsparcia pozosta³ych jego cz³onków w trybie art. 118 ustawy Pzp i opisanych w niniejszym Dziale ustêp 2.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 IDW).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 IDW).
2) Kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót zamawiaj±cego, który stanowi za³±cznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Czê¶æ II SWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadaæ tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawieraæ wszystkie pozycje przedmiarowe (bez mo¿liwo¶ci ich pomijania). Dla ka¿dej pozycji kosztorysu nale¿y podaæ m.in. nazwê/opis pozycji, jednostkê miary, ilo¶æ jednostek miary, cenê jednostkow±, warto¶æ pozycji. Je¿eli w wyniku dokonanej przez wykonawcê analizy dokumentacji projektowej uzna ilo¶æ robót okre¶lon± w przedmiarze robót za niew³a¶ciw±, to zmiany ilo¶ci robót wykonawca mo¿e dochodziæ w ramach procedury pytañ, zgodnie z art. 284 ustawy Pzp.
3) (je¿eli dotyczy) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 IDW).
4) (je¿eli dotyczy) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 IDW). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
3. (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia lub gdy reprezentant wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wysoko¶æ wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium, w wysoko¶ci: 13.000,00 z³otych (s³ownie: trzyna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).

2. Forma wadium:
1) Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
2) W przypadku sk³adania przez wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) oznaczenie beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), oznaczenie zobowi±zanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/porêczyciela,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
c) kwotê gwarancji/porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty gwarancji w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3) Wadium nie mo¿e zawieraæ postanowieñ sprzecznych z SWZ oraz przepisami prawnymi.

3. Termin i miejsce wniesienia wadium:
1) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieni±dzu winien wp³aciæ je przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego wskazany w Dziale II ust. 7 z adnotacj± „Wadium – numer sprawy BZP.271.12.2022”. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym porêczyciela lub gwaranta tj. osoby upowa¿nionej do sporz±dzenia i wydania dokumentu).

4. Inne informacje:
Informacje dot. zwrotu lub zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Dziale XIII ust. 1 pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Powy¿sze oznacza, ¿e ³±czenie zdolno¶ci wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nie mo¿e nastêpowaæ w sposób dowolny (liczy siê rola, jak± cz³onek grupy odegra przy realizacji zamówienia). Wymagane zdolno¶ci powinien posiadaæ co najmniej ten z grupy wykonawców, który w ramach przyjêtego wewnêtrznie podzia³u zadañ, wyznaczony zostanie do realizowania danej czê¶ci zamówienia, z któr± wi±¿e siê obowi±zek posiadania konkretnych uprawnieñ, do¶wiadczenia, kwalifikacji lub wykszta³cenia. W celu potwierdzenia spe³nienia tych warunków wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wspó³wykonawcy. Ratio legis art. 117 ust. 4 ustawy Pzp jest umo¿liwienie weryfikacji, czy planowany podzia³ zadañ pomiêdzy wykonawcami sk³adaj±cymi ofertê wspóln± zapewnia realne wykorzystanie deklarowanych przez nich zasobów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych (pe³nomocnikiem, o którym mowa w ust. 1).
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ prawn± za realizacjê zamówienia. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowê reguluj± przepisy kodeksu cywilnego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami umo¿liwiaj±cymi zmianê umowy, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza siê wprowadzenie istotnych zmian tre¶ci umowy za zgod± Zamawiaj±cego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie.
2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ:
1) zmiany i ograniczenie ilo¶ci robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
3) zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
4) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
5) zmiany terminów okre¶lonych w § 7 umowy,
6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT).
4. Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 3 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany – je¿eli wymagaj± tego przepisy prawa budowlanego) zawieraj±cy opis proponowanych zmian i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mog± zostaæ dokonane, je¿eli zachodz± i s± ich uzasadnieniem ni¿ej wymienione okoliczno¶ci:
1) niezgodno¶æ przedmiaru robót z okre¶leniem przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci robót z zastrze¿eniem postanowieñ § 3 ust. 2 umowy,
3) obni¿enie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu,
4) poprawa warto¶ci lub podniesienie sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych,
5) zmiany obowi±zuj±cych przepisów,
6) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ,
7) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót,
8) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeñstwa w trakcie u¿ytkowania obiektu,
9) opó¼nienia lub zawieszenia robót oraz zmiany powsta³e w wyniku:
a) przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, innego organu administracji publicznej, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy, w³a¶cicieli lub zarz±dców sieci infrastruktury technicznej, których dzia³ania s± niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy,
b) nieterminowego przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego terenu budowy,
c) wyst±pienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy zgodnie z przyjêt± technologi±, potwierdzonych przez inspektora nadzoru,
d) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania robót i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych, i/lub zamówieñ podobnych,
e) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
f) dzia³ania si³y wy¿szej maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót,
g) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
10) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach.
6. Podstawê obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1-4 w zwi±zku z pkt 6 stanowi zaakceptowany przez Zamawiaj±cego kosztorys opracowany przez Wykonawcê na podstawie:
1) cen jednostkowych oraz danych wyj¶ciowych do kosztorysowania przyjêtych przez Wykonawcê do sporz±dzenia oferty niniejszego zamówienia (dotyczy robót ujêtych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy),

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca po sporz±dzeniu i podpisaniu oferty szyfruje j± i wysy³a do zamawiaj±cego za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa: URZ¡D MIEJSKI W OBORNIKACH)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dzia³aj±c na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zamawiaj±cy informuje, ¿e kwota jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1.000.000,00 z³ brutto.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.