Ogłoszenie z dnia 2021-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096176/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd i konserwacja urządzeń dźwigowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komandorska 118/120
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-345
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 36880493
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ue.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd i konserwacja urządzeń dźwigowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aecdab4-d7da-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096176/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-DZP.362.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - przegląd i konserwacja urządzeń dźwigowych w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – przegląd i konserwacja urządzeń dźwigowych w siedzibie Filii Zamawiającego w Jeleniej Górze.4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zadaniu I zostały złożone dwie oferty i obie podlegały odrzuceniu.
Oferta 1 podlegała odrzuceniu na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c ustawy Pzp, ponieważ została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.
Oferta 2 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ jest ona niezgodna z przepisami tejże ustawy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach zadania II wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ jest ona niezgodna z przepisami tejże ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Dostawa serwera Typ ARM/AI GPU - 1 sztuka
- Świadczenie usług medycznych z zakresu prywatnej opieki medycznej dla pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz pracowników Filii w Jeleniej Górze
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem drogi powiatowej dawnej DW 368 i 1916D położonej na terenie gm Długołęka - teren działania Obwodu Drogowego w Sulimowie w okresie od 01-11-2025r. do 31-12-2025r
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" instalacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w obiekcie jakim jest Dom Studencki "Ślężak" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacji i naprawy dźwigów szpitalnych.
- Świadczenie usług polegających na konserwacji dźwigów i platform schodowych na terenie Nieruchomości będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Wykonywanie serwisu dźwigów osobowych i towarowych oraz utrzymanie pogotowia dźwigowego w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena 2
- Usługi przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych
- Świadczenie usługi naprawy, serwisu i konserwacji schodów ruchomych i wind zlokalizowanych na PGE Narodowym w Warszawie
- Wymaina windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej "Wójtowska " przy ul Wójtowskiej 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.