eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ownoPrzebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy G³owno



Og³oszenie z dnia 2022-06-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy G³owno

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA G£OWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427191291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.gmina-glowno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy G³owno

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9035da2e-e306-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00192386

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031650/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy G³owno

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://www.bip.gmina-glowno.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@gmina-glowno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±
oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest
zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych.
Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu
miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez
u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga
.NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci
systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:
-specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
-format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci±
co do setnej czê¶ci sekundy,
-integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia
Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
-Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
-Mozilla Firefox od wersji 15,
-Google Chrome od wersji 20.
Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy G³owno” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GWI.271.1.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach wykonania dwóch zadañ opisanych poni¿ej.
4.2. Zadanie 1. ,,Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej w Miêso¶ni (dzia³ka nr 29, obrêb Miêso¶nia)”, w sk³ad którego wchodz± nastêpuj±ce prace:
1) przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu,
2) odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych,
3) wycinka drzew,
4) zabezpieczenie podziemnych linii teletechnicznych,
5) rozbiórka elementów dróg,
6) remont przepustu,
7) ¶cinanie poboczy,
8) korytowanie z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a,
9) stabilizacja gruntu,
10) wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie,
11) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
12) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
13) regulacja studzienek,
14) regulacja wysoko¶ciowa zjazdów,
15) wykonanie poboczy,
16) monta¿ oznakowania,
17) zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwa³y w postaci betonowych s³upków, w punktach za³amania, jednak nie gê¶ciej ni¿ co 50 m oraz oznakowanie w sposób u³atwiaj±cy odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiaj±cy wymaga jedynie oznakowania istniej±cych granic pasa drogowego s³upkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,
18) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4.3. Zadanie 2. ,,Remont drogi w D±browie (dzia³ka nr 24/3, obrêb D±browa)”, w sk³ad którego wchodz± nastêpuj±ce prace:
1) przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu,
2) odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych,
3) rozbiórka elementów dróg,
4) ¶cinanie poboczy,
5) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
6) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
7) regulacja wysoko¶ciowa zjazdów,
8) wykonanie poboczy,
9) monta¿ oznakowania,
10) zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwa³y w postaci betonowych s³upków, w punktach za³amania, jednak nie gê¶ciej ni¿ co 50 m oraz oznakowanie w sposób u³atwiaj±cy odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiaj±cy wymaga jedynie oznakowania istniej±cych granic pasa drogowego s³upkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,
11) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny wskazano w rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:

1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da:
polega³a na budowie lub przebudowie ulicy lub drogi wraz z po³o¿eniem nak³adki asfaltowej o warto¶ci robót brutto nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ ka¿da (s³ownie z³: czterysta tysiêcy z³, 00/100)

2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia
i skieruj± do jego realizacji:
a) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika
budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w bran¿y drogowej, których zakres uprawnia do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ warto¶æ i zakres robót (w tym rodzaj nawierzchni), aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowied¼ na pytanie czwarte/ Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczno¶ci wykazania do¶wiadczenia wynikaj±cego z powtarzalno¶ci wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.
3) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o nadaniu uprawnieñ.
4) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

13.4. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy),
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
2. Zmiana okre¶lenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowieñ SWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia którego zawarto niniejsz± umowê mo¿liwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwi±zañ zamiennych, tj. takich, które nie powoduj± rozszerzenia okre¶lenia przedmiotu zamówienia, prowadz± do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materia³ w równowa¿nych.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy, przy czym zmiana ta polegaæ bêdzie na przed³u¿eniu terminu wykonania umowy o okres wystêpowania ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci lub ich skutków:
1) niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót,
2) wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzglêdnionych w dokumentacji projektowej, tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia,
3) konieczno¶æ likwidacji kolizji z urz±dzeniami, obiektami, znaleziskami, których istnienia nie przewidywa³a dokumentacja projektowa, lub których lokalizacja jest rozbie¿na z tre¶ci± dokumentacji projektowej,
4) dzia³anie si³y wy¿szej w rozumieniu przepis w k.c.,
5) nieterminowe przejêcie od Zamawiaj±cego terenu budowy lub jego czê¶ci, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
6) wyst±pienie warunków gruntowo-wodnych radykalnie rozbie¿nych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, np. powoduj±cych konieczno¶æ zmian w technologii robot,
7) wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
8) zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
9) opó¼nienie wynikaj±ce z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zane z uzyskiwaniem przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych w my¶l u.p.b.i przepisów zwi±zanych.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT. W takim przypadku warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy:
1) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania robót budowlanych – poprzez wskazanie tej czê¶ci zamówienia,
2) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskaza³ na etapie sk³adania oferty – poprzez zmianê danych Podwykonawcy.
7. W przypadku konieczno¶ci zmiany wskazanych przez Wykonawcê w ofercie osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany w tym zakresie, pod warunkiem zachowania warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia okre¶lonych w SWZ oraz zawiadomienia Zamawiaj±cego o powy¿szej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy, je¿eli dotyczy osób wymienionych w tre¶ci umowy.
8. Strony ustalaj±, ¿e Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego dokonaæ cesji wierzytelno¶ci na rzecz osoby trzeciej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.