Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150023/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL BARLINEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 10
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 957462178
1.5.8.) Numer faksu: +48 957462502
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbarlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f3fa93e-c96e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f3fa93e-c96e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP2/SB/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1- artykuły sypkie4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 37522 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2- przyprawy, zupy, sosy4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 10491 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – przetwory4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 37700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - pozostałe artykuły4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 26233 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - mleko i przetwory mlecze4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 123500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 72800 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7- mięso4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 32500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8- drób4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 84500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9- napoje4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 14300 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 –pozostałe artykuły spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich ośmiu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 05.04.2023 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach została złożona jedna z ośmiu nie otwarta przez Zamawiającego oferta. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji braku możliwości dokonania otwarcia jednej z ośmiu ofert przez komisję przetargową.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, która nie została otwarta wraz z innymi siedmioma złożonymi i otwartymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu. Pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć oferty: Oferta nr 5 ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. i zapoznać się z jej treścią, a tym samym zawartość oferty (pakiety i ich wartości) nie została uwzględniona w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 06.04.2023 rok.
W dniu 21.04.2023 roku firma ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. złożyła pismo dotyczące nie wyrażenia zgody na odrzucenie oferty złożonej przez Firmę ELDO E. Lenart-H. Kania Sp. J. łącznie z uzasadnieniem jej odrzucenia. Na prawidłowość złożenia swojej oferty opatrzonej podpisem zaufanym firma załączyła skan poprawnie podpisanego dokumentu dot. danej procedury.
Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą. Brak dokonania otwarcia złożonej w terminie oferty, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ Nr 2 im Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 2 im. Czesława Janczarskiego w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.