eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPoprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Urzêdu Gminy ¦widnica



Og³oszenie z dnia 2025-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Urzêdu Gminy ¦widnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,188256,022011c711c4b1f42246e05294c95df2.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Urzêdu Gminy ¦widnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a601a09-af31-4a99-9071-f4cfd2fd3029

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00192311

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033739/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Urzêdu Gminy ¦widnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

18. Przedmiotowe postêpowanie jest wspó³finansowane przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027 oraz ze ¶rodków bud¿etu pañstwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00059014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 135479,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Wykonanie ocieplenia stropu nad poddaszem nieogrzewanym we³n± mineraln±.
2) Wykonanie prac naprawczych i wykoñczeniowych.
3) Roboty towarzysz±ce, w tym: przestawienie mebli i dokumentów ustawionych na pod³odze strychu.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja budowlana stanowi±ca projekt techniczny. Przedmiary robót s± dokumentami pomocniczymi do sporz±dzenia i wyceny oferty i nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany by³ poza godzinami pracy Urzêdu lub
w sposób niezak³ócaj±cy obs³ugi klientów i pracy biurowej, pod warunkiem ustalenia takiego sposobu prowadzenia prac z Sekretarzem Urzêdu. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wymagania od Wykonawcy realizacji robót na tzw. „dwie zmiany” lub w weekendy. Prace musz± byæ skoordynowane z trwaj±cymi obecnie robotami budowlanymi w obrêbie budynku Urzêdu. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania w pierwszej kolejno¶ci ocieplenia wraz z pracami naprawczymi i wykoñczeniowymi w czê¶ciach strychu, na których planowane s± do wykonania urz±dzenia wentylacji mechanicznej realizowane w ramach odrêbnego zamówienia. Lokalizacja urz±dzeñ zgodnie z za³±cznikiem – rysunek SO4 rzut strychu wentylacja.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 198000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 398183,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAMADA-BUD Jacek Piskorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842161877

7.3.3) Ulica: Bole¶cin 42

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bole¶cin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-112

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 257000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.