Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139668/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dźwigów osobowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W ZŁOCIEŃCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330086948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kańsko 1
1.5.2.) Miejscowość: Złocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 504265520
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpitalkansk@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalkansk.4bip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dźwigów osobowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eaa16b6-c406-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015344/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja dźwigów osobowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZAM/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac modernizacyjnych dla dźwigu
- demontaż elementów istniejącego dźwigu,
- prace przygotowawcze w szybie windowym,
- przeniesienie linii zasilającej z maszynowni do nadszybia dźwigu
- montaż nowego dźwigu zgodnie z niniejszą dokumentacją,
- wykonanie, dokumentacji odbiorowej dla jednostki notyfikowanej,
- odbiór dźwigu przez jednostkę notyfikowaną
- zarejestrowanie dźwigu w UDT wraz z doprowadzeniem do wydania decyzji o dopuszczeniu go do eksploatacji,
2. Zakres prac remontowych wewnątrz szybu windowego
- dostosowanie instalacji oświetlenia zgodnie z PN/EN81.20,
- demontaż – montaż drzwi szybowych, wraz z obróbką budowlaną w obrębie drzwi szybowych
- montaż haków montażowych w nadszybiu
- przeprowadzenie ekspertyzy budowlanej poświadczonej stosownym protokołem budowlanym wydanym przez osobę posiadającą uprawnienia konstrukcyjno – budowlane.
3. Zakres prac remontowych na zewnątrz szybu windowego
- prace demontażowe osprzętu starego dźwigu,
4. Zakres prac remontowych wewnątrz maszynowni.
- zdemontowanie i wyniesienie wszystkich urządzeń i instalacji związanych ze starym dźwigiem oraz ich utylizacja,
5. Rozruch dźwigów i potrzebnych regulacji
6. Certyfikacja UDT.
- Przygotowanie dokumentacji do rejestracji dźwigów i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego,
- zamontowane dźwigi należy poddać badaniom przez Jednostkę Notyfikowaną za zgodność dźwigu z dyrektywą dźwigową 2006/42/UE.
7. Wykonanie pozostałych robót budowlanych:
a) Wykonanie placu dla karetek i pieszych
b) Roboty elewacyjne,
c) Stolarka drzwiowa,
d) Roboty wykończeniowe pomieszczenia technicznego i wejścia do windy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 605000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 605000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEC POLAND sp. z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530345943
7.3.3) Ulica: 5-go Marca 9
7.3.4) Miejscowość: Złocieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 78-520
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane
Pracownia Projektowa AVOCADO GRZEGORZ ŻABICKI
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEC POLAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTEC POLAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 605000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.