eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e12ad3-e283-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047339/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku z podziałem na pakiety - opatrunki, rękawice, sprzęt

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,
email:zamowieniapubliczne@vp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://SzpPowiatAleksandrow/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty oraz wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik niniejszej SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (BZP).
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: zamowieniapubliczne@vp.pl
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres:
zamowieniapubliczne@vp.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.(Dz. U. z 2020 r. poz. 2452)
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., reprezentowana przez Prezesa Zarządu, z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim 87-700 przy ul. Słowackiego 18, e-mail: spzcal@poczta.onet.pl,
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iod@rodoinspektor24.pl oraz pisemnie na adres administratora danych,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na przedmiotowe zadanie,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., reprezentowana przez Prezesa Zarządu, z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim 87-700 przy ul. Słowackiego 18, e-mail: spzcal@poczta.onet.pl,
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iod@rodoinspektor24.pl oraz pisemnie na adres administratora danych,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na przedmiotowe zadanie,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141642-2 - Akcesoria do drenażu

33697100-3 - Preparaty do lewatywy

33157110-9 - Maski tlenowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lipiec 2023

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu środkami farmaceutycznymi - /dotyczy Pakietu Nr XII/.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1. O których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3,4 i 6 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ.
b. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia dotyczące przepisów sankcyjnych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c. Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (ustawa z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne Dz.U. z 2021 r. poz. 1977). /dotyczy Pakietu Nr XII/

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgosnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
- w przypadkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy;
- w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
2. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie jedynie w przypadku:
- urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
- zmian cen urzędowych leków, przy czym przez zmianę cen urzędowych rozumie się zarówno dodanie do wykazu, zmianę cen w obrębie wykazu oraz wykreślenie leku z wykazu cen urzędowych.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy po cenach przetargowych między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w ramach danego pakietu nie przekraczając wartości ogólnej pakietu.
4. W przypadku szczególnych okoliczności tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania lub braku produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem umowy w ramach tej samej nazwy międzynarodowej, posiadającego to samo spektrum działania itp. oraz posiadającego dokumenty rejestracji, dopuszczenie do obrotu - o tej samej lub niższej cenie jak określono w załączniku nr 1 do umowy. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
5. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej przedmiotu umowy objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonego przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny umownej produktu przez Wykonawcę w przypadku prowadzenia akcji promocyjnej przez Wykonawcę. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
7. W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego i ceną dostawy ustaloną niniejszą umową.
8. Obniżenie cen jednostkowych przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego i aneksu do umowy. Każdą inną zmianę ceny należy poprzedzić aneksem do umowy.
9. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.