eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu wraz z usługą dozoru i ochrony.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu wraz z usługą dozoru i ochrony.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.4.7.) Numer telefonu: +48717222066

1.4.8.) Numer faksu: +48717221706

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192076

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00185336/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00024993/05/P

Po zmianie:
2022/BZP 00024993/06/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

L.p. Nazwa kryterium Waga kryterium [%]
1 Cena ofertowa brutto (C) 60
3 Ilość zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” zgodnie z definicją art. 94 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj. osoby do 30-go roku życia oraz po ukończeniu 50-go roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracy bez zatrudnienia (Z)
40
razem: 100 %

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena ofertowa brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie ofertowej brutto przyzna maksymalną ilość punktów, tj. 60, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob

gdzie:
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto oferty badanej oferty (zł)

b) Kryterium Ilość zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” (Z) - max. 40 pkt:
Ilość zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników do realizacji niniejszego zamówienia z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” - obliczana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ dotyczącej liczby osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę, należących do jednej z niżej wymienionej grupy społecznie marginalizowanych (zgodnie z definicją zawartą w art. 94 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp), tj. osoby do 30-go roku życia oraz po ukończeniu 50-go roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy bez zatrudnienia.
Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 40 w tym kryterium, otrzyma oferta z zaoferowaną największa ilością pracowników z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” spośród ofert złożonych.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do największej ilości pracowników z tzw. „grup społecznie marginalizowanych”, które punktowane będą w oparciu o następujący wzór:

Z (badanej oferty)
Z= ------------------------- x 40 pkt
Z (max)
gdzie:
Z - ilość punktów przyznana Wykonawcy za kryterium „ilość zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników z tzw. grup społecznie marginalizowanych”;
Z (badanej oferty) – zaoferowana ilość pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” w ofercie badanej;
Z (max) – zaoferowana największa ilość pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” spośród ofert złożonych.

Ostateczny ranking ofert przeprowadzony zostanie według wzoru C+Z, gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cenę ofertową brutto;
Z - ilość punktów za kryterium Ilość zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników z tzw. „grup społecznie marginalizowanych”

Po zmianie:
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

L.p. Nazwa kryterium Waga kryterium [%]
1 Cena ofertowa brutto (C) 60
3 Ilość zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu [część „A”+ „B”+„C”] tzw. „grup społecznie marginalizowanych” zgodnie z definicją art. 94 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj. osoby do 30-go roku życia oraz po ukończeniu 50-go roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracy bez zatrudnienia (Z)
40
razem: 100 %

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena ofertowa brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie ofertowej brutto przyzna maksymalną ilość punktów, tj. 60, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob

gdzie:
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto oferty badanej oferty (zł)
b) Kryterium Ilość zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” (Z) - max. 40 pkt:
Ilość zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników do realizacji niniejszego zamówienia z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” - obliczana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SWZ dotyczącej liczby osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę oddelegowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu [część „A”+ „B”+„C”] i należących do jednej z niżej wymienionej grupy społecznie marginalizowanych (zgodnie z definicją zawartą w art. 94 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp), tj. osoby do 30-go roku życia oraz po ukończeniu 50-go roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy bez zatrudnienia.
Maksymalna ilość osób przewidziana przez Zamawiającego do wykonywania usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu [część „A”+ „B”+„C”] w całym okresie trwania umowy wynosi 16 osób. Wykonawca, który zaoferuje maksymalną ilość osób, tj. 16 do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu [część „A”+ „B”+„C”] otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 40.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do największej ilości pracowników z tzw. „grup społecznie marginalizowanych”, które punktowane będą w oparciu o następujący wzór:

Z (ilość osób zaoferowana w ofercie badanej)
Z= -------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Z (max ilość osób)
gdzie:
Z - ilość punktów przyznana Wykonawcy za kryterium „ilość zatrudnianych przez Wykonawcę pracowników z tzw. grup społecznie marginalizowanych”;
Z (badanej oferty) – zaoferowana ilość pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” w ofercie badanej; Z (max) – maksymalna ilość osób przewidziana przez Zamawiającego do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu [część „A”+ „B”+„C”] z tzw. „grup społecznie marginalizowanych” - 16 osób.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – co oznacza, że o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – co oznacza, ze o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – co oznacza, że o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: wykażą, że wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum dwa zadania obejmujące sprzątanie pomieszczeń biurowych o metrażu min. 3 000 m2 wraz z ochroną obiektu, których okres wykonywania nie był krótszy niż 12 miesięcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
b) posiadają niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tzn. profesjonalny sprzęt do sprzątania wewnętrznego: profesjonalne odkurzacze biurowe, co najmniej 1 odkurzacz na sucho i mokro, maszynę szorująco-zbierającą. Wykonawca wyposaży osoby sprzątające w profesjonalne wózki serwisowe z możliwością przewożenia innego potrzebnego sprzętu i środków – min. 1 wózek dla każdej osoby, profesjonalne narzędzia zamiatające, myjące, szorujące, polerujące. Profesjonalny sprzęt do utrzymania terenów zielonych ( np. kosiarka, kosa mechaniczna, sekator) oraz powierzchni utwardzonych wokół siedziby Starostwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.

Po zmianie:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – co oznacza, że o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – co oznacza, ze o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – co oznacza, że o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: wykażą, że wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zadania obejmujące sprzątanie pomieszczeń biurowych o metrażu min. 3 000 m2 wraz z ochroną obiektu, których okres wykonywania nie był krótszy niż 12 miesięcy.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:
 przez Wykonawcę samodzielnie, lub
 przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie samodzielnie, lub
 w przypadku podmiotów występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał:
 jeden z konsorcjantów samodzielnie lub
 członkowie konsorcjum wykażą po 1 zadaniu. Konsorcjum, może bowiem powoływać się na doświadczenie swoich członków.
b) posiadają niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tzn. profesjonalny sprzęt do sprzątania wewnętrznego: profesjonalne odkurzacze biurowe, co najmniej 1 odkurzacz na sucho i mokro, maszynę szorująco-zbierającą. Wykonawca wyposaży osoby sprzątające w profesjonalne wózki serwisowe z możliwością przewożenia innego potrzebnego sprzętu i środków – min. 1 wózek dla każdej osoby, profesjonalne narzędzia zamiatające, myjące, szorujące, polerujące. Profesjonalny sprzęt do utrzymania terenów zielonych ( np. kosiarka, kosa mechaniczna, sekator) oraz powierzchni utwardzonych wokół siedziby Starostwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SWZ.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2 do SWZ.
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2.1. do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (jeżeli dotyczy). Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie nie wynika z oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty) m.in. do złożenia oferty, reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (jeżeli dotyczy).
6) Dowód wniesienia wadium.
7) Oświadczenie podmiotu udostępniającego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – (jeżeli dotyczy). Treść oświadczenia stanowi załącznik 8 do SWZ.

Po zmianie:
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SWZ po modyfikacji z dnia 02.06.2022 r.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2 do SWZ.
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2.1. do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (jeżeli dotyczy). Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie nie wynika z oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty) m.in. do złożenia oferty, reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (jeżeli dotyczy).
6) Dowód wniesienia wadium.
7) Oświadczenie podmiotu udostępniającego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – (jeżeli dotyczy). Treść oświadczenia stanowi załącznik 8 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-07 12:00

Po zmianie:
2022-06-08 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-07 12:15

Po zmianie:
2022-06-08 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-07-06

Po zmianie:
2022-07-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.