Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00126169/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00130030/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku dawnej Wikarówki na pracownię tradycji i dziedzictwa"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7350751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku dawnej Wikarówki na pracownię tradycji i dziedzictwa"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2439852-2ddb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016458/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa, remont, i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku dawnej Wikarówki na Pracownię Tradycji i Dziedzictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014 – 2020. Nr projektu: PLSK.01.01.00-12-0163/17 Tytuł projektu: Cystersi pod Tatrami – wspólne korzenie i wspólna przyszłość Szaflar i Spiskiej Teplicy.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku dawnej Wikarówki na pracownie tradycji i dziedzictwa zgodnie z warunkami decyzji Starosty Nowotarskiego nr 1367/17 znak: BA.6740.1.1389.2017.EU z dnia 15.12.2017 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę.
Zadanie obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentu umożliwiającego użytkowanie obiektu (tj. ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu/ zawiadomienia o zakończeniu budowy wobec którego Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego nie wniósł sprzeciwu) wraz z wszystkimi niezbędnymi do ich uzyskania pozwoleniami, decyzjami, protokołami, mapami, oznaczeniami obiektu itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w niżej wymienionych dokumentach, które stanowią załącznik do niniejszego SIWZ:
a/ Projekt architektoniczno – budowlany,
b/ Dokumentacja projektowa wykonawcza poszczególnych branż,
c/ Przedmiar robót,
d/ Specyfikacja techniczna
e/ Wzorem umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1704606,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2394000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1704606,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Marek Głowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352023127
7.3.3) Ulica: Tatrzańska 9
7.3.4) Miejscowość: Łopuszna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1704606,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.