eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa odzieży, obuwia ochron. i roboczego oraz akcesoriów ochron. - cz. 8 - ubranie ochron. z taśmami odblaskowymi - typ szwedzki, ubrania górnicze szybowe antyelektrostat. odzież ochron. ocieplana



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży, obuwia ochron. i roboczego oraz akcesoriów ochron. - cz. 8 - ubranie ochron. z taśmami odblaskowymi - typ szwedzki, ubrania górnicze szybowe antyelektrostat. odzież ochron. ocieplana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży, obuwia ochron. i roboczego oraz akcesoriów ochron. - cz. 8 - ubranie ochron. z taśmami odblaskowymi - typ szwedzki, ubrania górnicze szybowe antyelektrostat. odzież ochron. ocieplana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0d603ef-b28d-4bc3-83f0-41f1086838ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058196

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/EZM/136

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, ubrań ochronnych elektrostatycznych z taśmami odblaskowymi – typ szwedzki, ubrań górniczych szybowych antyelektrostatycznych oraz odzieży ochronnej ocieplanej zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”, których rodzaj, parametry i ilości przedstawia poniższa tabela:

Lp. Nazwa
1 Ubranie ochronne antyelektrostatyczne z taśmami odblaskowymi składające się z spodni ogrodniczek oraz bluzy - typ. Szwedzki 1 350 kpl.
2 Ubranie górnicze szybowe, antyelektrostatyczne składające się z kurtki oraz spodni ogrodniczek 21 kpl.
3 Ubranie ocieplane watowane ochronne (kurtka + spodnie do pasa) 39 kpl.
4 Kurtka ocieplana watowana ochronna 76 szt.
Szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia znajdują się w części III Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

2. Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia.
2. 1. Przedmiot zamówienia wyszczególniony w tabeli, o którym mowa w części III punkcie 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
1) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
2) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku,
3) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.
3. Warunki dostawy.
3.1 Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę na zlecenia Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy w maksymalnie 12 partiach.
3.2 Ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia, jaki będzie dostarczony w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.1
3.3 Zlecenia dostarczenia przedmiotu zamówienia składane będą i przekazywane Wykonawcy pocztą elektroniczną.
3.4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia w terminie do 10 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy.
3.5 O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
3.6 Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka,
Park Kingi 1.
3.7 Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 13.00.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
3.9 Z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien dostarczyć:
a) deklarację zgodności WE lub UE,
b) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267617,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267617,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267617,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267617,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.